Todella hyvä kyykky artikkeli

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mtk77
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse en onnistu avaamaan tuota linkkiä eikä tiedostoa voi myöskään ladata.:confused:

Originally posted by H0J
Itse en onnistu avaamaan tuota linkkiä eikä tiedostoa voi myöskään ladata.:confused:

Mullakaan ei auennu netscapella, mutta explorerilla aukes... Onhan sulla acrobat readeri?

Huom Mahd virhe kyseisessä dokumentissa

Dokumentissa todetaan että jalkaterien kulmalla välillä 0-30 astetta (ulospäin) ei ole vaikutusta lihasten aktivoitumiseen ja ei ole vaikutusta polviin kohdistuviin voimiin.

En ota kantaa lihasaktivoitumiseen mutta kyseissä dokumentissa on vain 1 tutkimusreferenssi jalkaterien asennon ja polviin kohdistuvien voimien määrästä. Koska olen aiemmin lukenut vastaavasta aiheestä päinvastaista kysyin asiaa välittömästi eräällä toisella palstalla (vasta eilen) ja sain jo yhden tutkimusreferenssin jossa oli päinvastainen tulos.

Eli siis jalkaterien kulman lisääminen ulospäin vähentää rasitusta polville.

:thumbs:

Jos jollain on päinvastaista aineistoa saatavilla niin pistäkää ihmeessä linkkiä!

jalkaterien kulman lisääminen ulospäin vähentää rasitusta polville

Joo en sano suuntaan, enkä toiseen, mutta en ymmärrä miksi kukaan haluaisi pitää jalkaterää muussa suunnassa kuin koko jalan suuntaisesti eli reisien osoittamaan suuntaa. Ei kai sen luonnollisempaa asentoa voi olla. Sama pätee sumovetoon.

Suositut

Back
Ylös Bottom