Ainakin TKK:lla on vissiin opiskelijoihin pumpattu todellinen "minä olen maailman parhaasta yliopistosta"-mentaliteetti. Yksi kaveri TKK:lta tuossa puhui, että ei saanut oman alan töitä kesäksi, kun puhuttiin kesätöistä. Itse sain oman alan hommia ja olen tyytyväinen. Kaveri kuitenkin totesi, että hänellä on silti paremmat työllistymismahdollisuudet, koska hän on sentään TKK:lta. Meinasi naurattaa hivenen, mutta sopersin matalalla äänellä jotain, että ei sillä yliopistolla nyt oikeasti taida kauheaa merkitystä olla, kun kaikista valmistuu DI:ksi joka tapauksessa. Myös toisella kaverilla on aivan samanlainen asenne, vaikka se ei ole päässyt edes perusmatikoista eikä statiikoista läpi. Kovasti luulevat olevansa siitä huolimatta parempia opiskelijoita kuin vaikkapa TTY:llä tai LTY:llä opiskelevat.Onko muuten TKK oikeasti niin paska paikka kun täällä on annettu ymmärtää? Onko Tampere opiskelupaikkana niin paljon parempi?
Ei ole tarkoitus tällä provoilla, mutta tuntuu, että ainakin muutamilla tuntuu TKK:lla olevan melkoinen tarve pitää itseään muissa yliopistoissa opiskelevia parempana. TTY:llä ainakin suhtautuminen muihin yliopistoihin on ihan kumppanillista eikä omiin korviini ole kantautunut mitään kauheaa näyttämisentarvetta kenellekään.