Tipaton tammikuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanuuna
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse en kylläkään suosisi noita tipattomia aikoja laisinkaan. Paremmaksi olen huomannut ei kännejä-tyylin->esim. pari olutta

Hyviä puolia:

-Rentouttaa juuri sopivasti
-Ei vaikuta treeniin
-Ei morkkista
-Ei krapulaa
-Olut on hyvää

Ite aloitin tipattoman vasta 13. päivä ku jäi vähän vaihde silmään....samal aloitin kiristelyn, joten eiköhän täs tuu oltuu tipatta ainaski Goomille asti eli helmikuun puoliväliin....

....se on toi ryyppääminen vaan treenin kannalta aika tuhoisa yhtälö. Ensin menee yks päivä ja palatuminen ihan vituiks ku lähtee illalla tinaamaan, ja seuraava päivä meneekin säännönmukaisesti jonkun karvakäden kebabeilla tms.

....eilen ekaa kertaa varmaan vuoteen selvinpäin baarissa ja hauskaa oli.

Originally posted by Kraftwerk n
Paremmaksi olen huomannut ei kännejä-tyylin->esim. pari olutta

Olut on vaan niin hyvää, että ite kun sanon ottavani pari, meinaa se kahta sikspäkkiä, tai baarissa, kahta kertaa liikaa. Mut se on kyllä paljon mukavampaa jos pystyy jäämään niihin pariin. "Eksää mies juo, v*tun akka!!? No katotaas aamulla kuka nauraa, missä nauraa ja minkä näkösenä nauraa."

en tiä tosta tammikuusta mut hakuses olis tipaton alkuvuosi, kevääseen asti meinaa.

Jos alkoholi ei ole ongelma eikä ole loppuvuodesta ole vetänyt aivan överiksi, niin en oikeastaan näe mitään syytä pitää tipatonta tammikuuta, tai tai tipatonta alkuvuotta. Alkoholistithan joko juovat liikaa tai eivät juo ollenkaan....
Pieni alkoholi määrähän kuulemma on ihan terveellistä, enkä usko että pienimittainen juominenkaan kenekään treenejä pilaa ellei nyt krapulapäivänä salille mene.
Se on sitten tietenkin eri asia, jos ei yksinkertaisesti pidä alkoholin mausta.

Originally posted by Jonksu
Jos alkoholi ei ole ongelma eikä ole loppuvuodesta ole vetänyt aivan överiksi, niin en oikeastaan näe mitään syytä pitää tipatonta tammikuuta, tai tai tipatonta alkuvuotta. Alkoholistithan joko juovat liikaa tai eivät juo ollenkaan....
Äääh, shut up! :D
Mä en nää vieläkään mitään yhtälöö tos: juoppo+ tipaton tammikuu=alkoholi-ongelma?
Tarkottaaks se, et jos haluu puhdistaa maksaa, tai muuten vaan ei haluu juoda, ni on alkoholi-ongelma? :confused:

On ryyppy maistunut. Etenkin poikamiesvuosina tuli otettua aikas paljon ja usein. Vaan iän myötä ei enää kuppi maistu samalla tavalla. Jo pelkästään kanuunan pelko pitää kuppikäden kurissa. Kankainen kun kestää nykyään helposti kolme päivää.

Sitten tulee mieleen kännin mielekkyys. En ole enää vähään aikaan saanut mitään lisäarvoa siitä, että olen juonut itseltäni tolkun pois. Raflassa juominen maksaa, joten usein tuli valittua halvinta mahdollista alkoholia. Nykyään juon mielummin vähemmän ja parempia juomia.

Pilkun koittaessa en enää ryntää tiskille tilaamaan kolmea salmaria vaan pikemminkin yhden jääveden.

Yleensä en edes lähde niin helposti raflaan. Miksi lähtisin ? Siellä on jonoja, ahdasta, röökin käryä, kallista viinaa, taksi himaan maksaa... eikä ole tarvis metsästää pimperoa. Kas, siinähän olisi ainoa järkevä syy lähteä ravinteliin. Joskus tosin huvittaa jorata, silloin tanssilattia on poikaa.

Hoh, näin sitä vaan mies muuttuu. En olisi vielä viisi vuotta sitten uskonut, että ensin :kippis1: ja sitten :urjo: ei enää kiinnosta. Hyvä ruoka ja hyvä viini toimii paljon paremmin.

Ai niin, siitä tipattomuudesta. Se on juoppojen hommia. Minä juon silloin kuin huvittaa. ( Vedän kunnon pleksit vieläkin silloin tällöin, mutta koomakännit ei enää kiinnosta. )

Originally posted by vesguru
Äääh, shut up! :D
Mä en nää vieläkään mitään yhtälöö tos: juoppo+ tipaton tammikuu=alkoholi-ongelma?
Tarkottaaks se, et jos haluu puhdistaa maksaa, tai muuten vaan ei haluu juoda, ni on alkoholi-ongelma? :confused:
Mun mielestä se tarkoitti sitä että alkoholisti joko juo liikaa tai sitten ei yhtään, kohtuukäyttö on siis mahdotonta. Tuo "ei yhtään" on kauhea taistelu, joka yleensä ratkeaa ryyppäysputkeen tai muuten hallitsemattomaan juopotteluun.

prkl

piti olla tipaton mutta sehän on tullut vedettyä joka viikonloppu. Vituttaa koska olin päättänyt olla juomatta ja eihän se pitänytkään.

Ainakin itseni ajaa alkoholistiksi se, että missään stadin yökerhossa ei enää soiteta musiikkia mitä jaksais tanssia veden voimalla....joka paikasta tunkee jotain hiphop/rap tai mtv-dancea jota jaksaa tanssia tasan kaksi biisiä. Sitten kun kerrankin tulee joku isompi clubi tai DJ suomeen, lipun hinta on miljoona juuroa ja ikäraja sen verran, että vähintään kaikki oman ikäiset tyttölapset jää ulkopuolelle.

....ja sitä paitsi pitäähän sitä juoda itsensä miellyttäväksi.

(Loppuun lisättäköön, että näin tammikuussa yhtäaikaisesti aloitettu dieetti, tipattomuus, selibaatti ja kahdentuhannen sivun tentti alkaa pikkuhiljaa jäytämään kirjoittajan mielenterveyttä...:evil: )

Tättädää, loppumetreillä ollaan ja uudenvuoden lupaus on pitänyt! Voi olla, että lauantaina kolisee ku keilahallissa alkoholi päähän...

Heh hehe lisää tällaista

Hauska peli :)

Parin :lol2: jälkeen pystyin olemaan kuukauden ilman...

Tosielämässä 6. tipaton vuosi menossa.

Tipaton tammikuu on juopoille, tipaton elämä - idiooteille.

Oletteko koskaan miettineet, että alkoholi on saattanut kuulua ihmisen "ruokavalioon" jo satoja tuhansia vuosia - käyneiden hedelmien välityksellä. Ehkäpä ihmiskeho on jollain tavalla osannut kääntää tämän jatkuvan pienen etanolin tulon edukseen jos ajatellaan vaikka vähäisten alkoholimäärien terveysvaikutuksia.

Kohtuus kuitenkin, kippis :kippis1:

Re: Heh hehe lisää tällaista

Originally posted by Dragon

Oletteko koskaan miettineet, että alkoholi on saattanut kuulua ihmisen "ruokavalioon" jo satoja tuhansia vuosia - käyneiden hedelmien välityksellä. Ehkäpä ihmiskeho on jollain tavalla osannut kääntää tämän jatkuvan pienen etanolin tulon edukseen jos ajatellaan vaikka vähäisten alkoholimäärien terveysvaikutuksia.

Kohtuus kuitenkin, kippis :kippis1:

Taidat olla oikeassa. Mä en ole ollut vuosikausiin ns. kipeä elikkäs kunnon flunssassa yms. 2 viikkoa sitten oli antibiottikuuri korvatulehduksen takia ja tämä viikko on mennyt nenää niistäessä ja kuivaa yskää kärsiessä!

nyt olen ollut uudesta vuodesta asti juomatta.kyllä treeni kulkee paljon paremmin kun ei juo viinaa.viime vuonna taisin olla 2-3 viikonloppua juomatta:kippis1:

Ei tullu tipatonta ei...

Meni tammikuu bilettäessä normaalisti.

Mutta onnex dieetin sain käyntiin!!:kippis1:

Tipaton tammikuu alkoi tosin vasta loppiaisena mutta hyvin on "kestänyt" tähänkin asti. Itse asiassa niin hyvin että taidanpa jatkaa vielä helmikuunkin. Teki hyvää päänupillekin, nyt oon nukkunut ku pikkulapsi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom