Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
paskan tipaton...raskaat harrastukset,,,,raskaat huvit
Originally posted by Kraftwerk n
Paremmaksi olen huomannut ei kännejä-tyylin->esim. pari olutta
Äääh, shut up! :DOriginally posted by Jonksu
Jos alkoholi ei ole ongelma eikä ole loppuvuodesta ole vetänyt aivan överiksi, niin en oikeastaan näe mitään syytä pitää tipatonta tammikuuta, tai tai tipatonta alkuvuotta. Alkoholistithan joko juovat liikaa tai eivät juo ollenkaan....
Mun mielestä se tarkoitti sitä että alkoholisti joko juo liikaa tai sitten ei yhtään, kohtuukäyttö on siis mahdotonta. Tuo "ei yhtään" on kauhea taistelu, joka yleensä ratkeaa ryyppäysputkeen tai muuten hallitsemattomaan juopotteluun.Originally posted by vesguru
Äääh, shut up! :D
Mä en nää vieläkään mitään yhtälöö tos: juoppo+ tipaton tammikuu=alkoholi-ongelma?
Tarkottaaks se, et jos haluu puhdistaa maksaa, tai muuten vaan ei haluu juoda, ni on alkoholi-ongelma?
Originally posted by Chewbacca
Jo pelkästään kanuunan pelko pitää kuppikäden kurissa.
Originally posted by Dragon
Oletteko koskaan miettineet, että alkoholi on saattanut kuulua ihmisen "ruokavalioon" jo satoja tuhansia vuosia - käyneiden hedelmien välityksellä. Ehkäpä ihmiskeho on jollain tavalla osannut kääntää tämän jatkuvan pienen etanolin tulon edukseen jos ajatellaan vaikka vähäisten alkoholimäärien terveysvaikutuksia.
Kohtuus kuitenkin, kippis :kippis1: