Tipaton tammikuu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kanuuna
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä aloitin jo uudenvuoden aattona ja ihan suht kivuttomasti on mennyt so far... Tämä on siis tipaton- ei päihteetön Tammikuu! :hmmm:

Selvisit helmikuuhun.Nyt voit huoletta jatkaa,siitä mihin uutena vuotena jäit :kippis1:

Itse ajattelin olla selvänä vappuun....

viime vuonna juopottelin tasan 4 kertaa..
tänä vuonna sama saa riittää..

perjantaina maailman ympäri ohjelmassaha oli simo frangenilla tähänki hyvä ratkasu,jakaa sen tipattoman tammikuun koko vuoden ajalle ni saadaan tasasesti pidettyä 39 selvää päivää vuodessa
:kippis1:

Mikähän idea tuossakin tipattomassa tammikuussa on? Kärvistellään viinan tuskissaan ja valitetaan kaikille, kuin vielä on tipatonta aikaa 325 tuntia 23 minuuttia ja 2 sekuntia edessä! Minä en lupaile mitään, otan viinaa silloin kun sille tuntuu - ilman mitään käpristelyjä. Sitten voi katsoa peiliin, jos ei pysty olemaan juomatta, mulle se ei ole minkään valtakunnan ongelma. Absolutisti en ole, keittoa pitää välillä ottaa ja oikein huolella.

jpm puhuu täyttä asiaa piste. :kippis1:

19 päivää:eek: ...Ja kun vasta tammikuuhun asti olin,elokuusta...

Mä oon kans ottamatta siihen asti ku tuntuu....
ja sitten kun tuntuu, niin otan!!

Mutta pientä rauhoittumista kuitenkin tammikuussa...

Vois sitä yrittää pitää tipattoman tammikuun.Tosin loppukuusta lähen reissuun,missä on aika vaikia olla selvin päin.Mutta eihän sitä lasketa,jos viinaa ottaa jossain muualla kuin Suomessa? :kippis1:

Pah, ei tunnu missään olla ilman viinaa vaikka vuosi putkeen. Ei alkoholi niin tarpeellista kamaa ole.

Toisaalta en tunne mitään pakottavaa tarvetta olla ilman, kun ei oo huonoa omatuntoa tai terveysongelmia ryypiskelyistä. Jos ny vaikka hyvin kävis, niin ihan hyvin voisin punkkua ottaa jonkun sopivan naisen ja hyvän ruoan kanssa. Lisäksi saattaa käydä niin, että hyvän kaverin DI-valmistujaispileissä pitää ottaa naula ottaan jo tammikuun puolella, katotaanny. Ei kestä katella muita känniääliöitä selvin päin, joten hankkiudun sellaiseksi itekin.

Tuommosen tipattoman tammikuun pointti taitaakin olla siinä, että ite kukin pysähtyisi ja miettisi suhdettaan alkoholiin, eikä niinkään siinä alkoholittomuudessa. Onko esim. ehdollistanut itselleen liiankin tehokkaasti, että hauska = humala, niinkuin isäni ja monet muutkin suurten ikäluokkien miehet? Pystyisikö olemaan tuosta vaan esim. 6kk tai 12kk esi/kahvi/maito/tuoremehulinjalla, vai onko ihan tavan vuoksi joskus kännättävä, vaikkei humalassa niin hauskaa olisikaan?

Yks pointti tipattomalle on varmaan se, että jos sattuu olemaan maksa-arvot kovasti koholla, niin jo yksi tipaton kuukausi tiputtaa niitä, jos se on johtunut viinaksista. Jos taas maksa-arvot pysyvät korkealla, vaikka ei juo, on vika jossain muualla.

ja monet kiristelee tähän aikaan vuodesta ja tunnetusti toi alkomahooli sisältää paljon energiaa.

23 kestin ja sitten repesi...:kippis1:
mutta taitaa oikeestikin käydä noin koska paria kaljaa ei lasketa...:confused: :hmmm:

19 päivää takana ( uudenvuoden aatto selvänä ), eikä enää tee edes tiukkaa. Kuinkas on muiden laita, onko lupaus pitänyt??

Oon tässä viettäny väliviikkoa punttihommista, ja sen takia on tullu rellestettyä PALJON enemmän kuin normaalisti.
Maanantaina meen taas reenaa ja sitten pidänki tiukkaa ruokavaliota ja reeniohjelmaa yllä vähintäänki helmikuun loppuun..
Tilasin just yli 70 esgudolla g-sportista jauhoja (Hera xr x2, aminopowerdrink x2, ja vitamax x1). Noi mukaanlukien on viikon aikana palanu 200 euroa, prkl.
No, mitä pienistä ku ei nekään meistä. Onhan se toisaalta niinki että kun ottaa useamman intensiivisen reenikuukauden jälkeen pikkasen etäisyyttä salilta, ni kyllä taas maistuu reeni niin makealta sen väliviikon jälkeen!

Voi olla, että pari kertaa tona aikana juon parina iltana, mutta ei se reeniä haittaa kunhan juo rauhallisesti eikä juo liikaa, siis enintään 10 bissee.

Originally posted by Hgu
19 päivää takana ( uudenvuoden aatto selvänä ), eikä enää tee edes tiukkaa. Kuinkas on muiden laita, onko lupaus pitänyt??

On pitänyt ja tulee pitämään :mad:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom