Tipaton tammikuu

Ajttelin viettää tipattoman tammikuun. Täs kuus pitäs jo alottaa armoton lihan kasvatus. Kun on pitkän aikaa ollu loukkaantumisia ja muuta paskaaa. Yleensä kyl olen tollasia yhteis hömpötöksyä ankarasti vastaan mut nyt pitäs olla kauemmin kuin 1kk selvänä ;) Ennen jaoin sen 1kk selvät päivät yhteen vuoteen :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minä myös vietän tipattoman tammikuun. En sen tammikuun takia vaan nyt on aika taas ottaa vähän rauhallisemmin ja dieettikin alkaa, joten dokailut jää pois aina helmikuun 11. päivään asti :)

ITse lupasin jatkaa tipatonta tammikuuta aina niin pitkään kuin huvittaa, toivottavasti lomalle saakka 24.3.2007 jolloin lentokentällä korkataan, siinä onkin yrittämistä!

Mahtaa jäädä tipaton tammikuu väliin tältä vuodelta. Tammikuussa inttiin niin voi lomilla viina vähän maistua. :rolleyes:

Meitsille ainakin maistui viina vielä vähemmän kuin yleensä kun inttiin meni..Riippuu tietysti varmaan siitäkin onko sinkku vai varattu :D

Tipatonta tammikuuta 2007 en lupaa, mutta alkaa uhkaavasti näyttää siltä, että vuodesta 2006 tulee tipaton. Ei vain ole huvittanut.

tipatonta6mv.jpg

Tipatonta tammikuuta 2007 en lupaa, mutta alkaa uhkaavasti näyttää siltä, että vuodesta 2006 tulee tipaton. Ei vain ole huvittanut.

Sama juttu, tai sitten tulee niitä yksittäisiä oluita esim. ruoan kanssa tms. Ei tuo ryyppääminen oikein kiinnosta.

Heh, tällä hetkellä kännissä kirjottelen. Mut tipaton tammikuu tosiaan. Varsinkin ku laskuvarjojääkärikomppanian pääsykokeet 23. päivä. :eek: Viimenen kerta jollon ryyppään ennen pääsykokeita. Jaksaapahan treenaa sit kunnolla. Tipatohan tammikuu tulee pidettyä kyl loppuun asti.

Nyt se tipaton sitten alkoi, krapulassa luonnollisesti (mutta onpahan sentään ainoa krapula tammikuun sisällä). :D

Taisi tulla viime vuonna tipaton tammikuu vahingossa. Saas nähä miten tänä vuonna käy.

Jaa, voishan sitä olla ottamatta tammikuun(kin) ajan.
Tuli ainakin aloitettua vakuuttavasti kun matsia katsoessakin tyydyin tilaamaan vichyn.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom