Tipaton tammikuu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haittaako jos korkkasi (viimeisen) siiderin hieman vuodenvaihteen jälkeen? Mistä tipaton Tammikuu lasketaan, en ole ennen viettänyt moista, olenko jo pilannut omani?

Siinä vaiheessa kun alan harkitsemaan jotain tipattomia tammikuita, lopetan juomisen kokonaan. Tipattomia kuukausia tulee ihan kevyesti ilman mitään suunniteluakin.

Tipattomia kuukausia tulee muutenkin silloin tällöin, joten ei tarvi itelle mitään lupauksia tehdä.
Tällä hetkellä juon viskiä:D

Jaa, voishan sitä olla ottamatta tammikuun(kin) ajan.

Jaahas, komento takasin. Enpäs muistanutkaan että 20. päivä on pippalot tiedossa... Tuskinpa tulee sen kummemmin dokailtua sielläkään mutta eiköhän tipattomuus kuitenkin ole utopiaa.

kolmisen viikkoa pidän ja sitten on parhaan kaverin kolmekybäset. SIellä todennäköisesti ratkeaa.

Yleisesti aika helvetin typerää tällaiset "en ota tipan tippaa" kaudet kun niillä sitten suurin osa siunaa loppuvuoden dokaamiset.

Jotenkin mua ei ole ikinä napannu tuo kalenterijuopottelu(uusivuosi,vappu,juhannus ym..),vaikka sitäkin on tullu harrastettua.Tammikuun perus lauantai-iltahan on paras mahdollinen juopotteluilta:kippis1:
Eli tipaton tammikuu ei pidä kohdallani paikkaansa.Ei edes touhutipaton:hyper:

Mä löin kaverin kanssa uutenavuotena 500e vedon tipattomasta tammikuusta,täytyy toivoa että se oli niin humalassa ettei muista moisesta:D Luultavasti yksi kiva keikka edessä tässä kuussa.

Mä löin kaverin kanssa uutenavuotena 500e vedon tipattomasta tammikuusta,täytyy toivoa että se oli niin humalassa ettei muista moisesta:D Luultavasti yksi kiva keikka edessä tässä kuussa.
Mikä keikka on 500€ arvoinen?)

Ihan idioottimainen perinne, ei se kato kelloa koska juo ja koska ei. Mä juon tai sitte en juo enkä kato onko tänään tammikuu vai heinäkuu, lauantai vai tiistai.. juomatta voi olla koska vaan, samoin juoda.. juomista todellakin olen vähentämässä, (no ei mun rahat millään riitä tähän elämäntyyliin) ja saapahan kehityttyä todennäköisesti nopeammin.

Ei se mun mielestä ole hintansa väärttiä touhua toi juominen ei.. kaikki rahat menee ja vatsa kasvaa.

Mikä keikka on 500€ arvoinen?)

Kotiteollisuutta meinasin kävästä katsomassa. Oli vaan tyhmä lyödä tommosesta summasta vetoa kun en muutenkaan ole menneen vuoden aikana ollu kovin perso alkomaholille joten ei mulla mitään todellista tarvetta ole tipattomuudelle.

En pidä mitään tipattomia mutta en oo myöskään lähössä ryypyttelemään kun eii jaksa eikä huvita. Muutama kuukausi menköön taas ilman vahvempia palautusjuomia :)

Ei onnistu minulta, koska firman illanistujaiset osuu tammikuulle. Ehkä pitäisi repäistä ja viettää herkuton helmikuu, se olisi mulle haasteellisempi homma.
Tipattoman tammikuun viettoa voi muuten harjoitella tuolla. :D

ITse lupasin jatkaa tipatonta tammikuuta aina niin pitkään kuin huvittaa, toivottavasti lomalle saakka 24.3.2007 jolloin lentokentällä korkataan, siinä onkin yrittämistä!

Juuh. 4.1.2007 tuli sitten jo sorruttua ja sen jälkeen jo useastikin.... se siitä sitten. Vittuako sitä enää edes yrittämään, juoppo mikä juoppo :kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom