Tipaton tammikuu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ehdottomasti pidän tipattoman tammikuun. Pitää myöskin aloittaa uusi vuosi ei-rapulaisena; ainakin vuosikymmenen mennyt uusivuosi-loppiainen väli humalassa/rapulassa. Saatan jopa pitää helmikuunkin tipattomana.
Tämä ankara kieltolaki sen vuoksi, että onnistuisin lopultakin pääsemään tupakoinnista eroon.

Itse pidän kyllä tipattoman tammikuun ja jakan tipattomana koko v.2005.
On tullut viime vuonnakin sen verran paljon dokattua ja baareissa notkuttua, että alkoi mennä jo ongelmaksi asti: rahaa menee, läskiä tulee, kunto romahtanut, vaimo kiukkunen, rokulipäiviä duunista, treenaminen jäänyt melkein kokonaan, en tunnista sitä möykkyä joka katsoo peilistä jne... vttu!!
Tuo dokaamis ja baarikortti on nyt nähty ja sillä ei ollut paljoa annettavaa ainakaan minulle.
Joten nyt on sitten hyvä keskittyä treeneihin ja muihin tärkeisiin asioihin ja ihmisiin joita olen lyönyt laimin viimevuodet.

Huikkaa otan kun siltä tuntuu. Tipaton tammikuu is for pussies! ;)

Mä pidän suht alkoholittoman alkuvuoden, mutta pääasiassa siksi että olen päättänyt investoida tässä hetikohta järkyttävän määrän rahaa lisäravinteisiin, eikä budjetti silloin salli enää ryyppyreissuja :D
Katsotaan jos tapahtuisi vähän parempaa kehitystä kunnon hifistelyllä ja lisäravinnehuoraamisella tähänastisen peruspalkkarin sijasta...

Ite pidän tipattoman tammikuun dietin vuoksi ja myös siksi, että nään paljonko viinan kittaaminen/selvinpäin oleminen vaikuttaa erilaisiin punttailutuloksiin. Ajattelin vähentää muutenkin vuonna 2005 typeriä baarireissuja "kun nyt sattunu oleen muutakaan tekemistä" ja käydä sen sijaan vaikka kavereiden kanssa safkalla ja mennä ajoissa nukkumaan. Mitään absolutisti-linjaa en ala vetämään, koska kohtuukäyttö on hauskaa ja viina tekee viisaammaksi. :thumbs:

En lupaa pitää tipatonta tammikuuta, enkä mitään muutakaan. Joskus voin juoda yhden tai kaksi olutta jos siltä tuntuu, useimmiten jätän sen kuitenkin väliin. Myös lasillinen punaviiniä tekee välillä hyvää, se maistuukin kerrassaan makoisalta.

Joskin aion pitää jatkossa enemmän kiinni siitä, että jos juon, niin en todellakaan vedä lärvätsaloja. Lärvit tuntuvat päivä päivältä pahemmalta, pikkujoulumuistutus asiasta oli tarpeeksi. Ja edelleen, aion varmasti boikotoida kaikkia sellaisia päiviä jolloin ihmiset odottavat minun juovan koska kaikki muutkin juovat.

Ainakin 2 viikkoa tullut otettua putkeen joka päivä. Eilinen oli ensimmäinen "selvä" päivä, tosin karmeassa krapulassa. Aikaisintaan ensi perjantaina taas viinipulloa auki... jos sittenkään, 20.1. olisi joku duuni-hässäkkä, jossa joutuu varmaan viimeistään jotain maistelemaan. :rolleyes:

Mä koitan päästä viinasta kokonaan eroon 2005 vuoden aikana .... kaikki meni hyvin ennen kun tuli uusivuosi sitä ennen 7 viikonloppua selvinpäin :) eihän toi paljoa oo, mutta ihmiselle joka ryyppäs ennen vähintään 2 kertaa kuussa niin oli toikin aika paljon :) jos seuraavaks ottais vaikka tavotteeks ton 8 viikkoa.

Ja toinen uudenvuoden lupaus on vetää 12 kk:n dietti kunnialla loppuun

Viikinki 86 sanoi:
Mä koitan päästä viinasta kokonaan eroon 2005 vuoden aikana .... kaikki meni hyvin ennen kun tuli uusivuosi sitä ennen 7 viikonloppua selvinpäin :) eihän toi paljoa oo, mutta ihmiselle joka ryyppäs ennen vähintään 2 kertaa kuussa niin oli toikin aika paljon :) jos seuraavaks ottais vaikka tavotteeks ton 8 viikkoa.

Ja toinen uudenvuoden lupaus on vetää 12 kk:n dietti kunnialla loppuun
Ei jösses teitä nykyajan nuoria;)

Noh.. Miten meni tipaton tammikuu? ja miten protskun ja muiden tipaton vuosi etenee?

Tredin alussa oli juttua että miksi pitää tipaton tammikuu koska kun helmikuu alkaa niin vedetään viinaa kuin sieni. Näin ei käynyt! Itse join ennen joka viikonloppu ja tämän threadin innostamana päätin minäkin pitää tipattoman tammikuun, ja voi että tuntuu hyvältä. Kuukauden selvänä olon jälkeen ei yksinkertaisesti enää tee mieli juoda. Aikaisemmin oli pakko saadaa kaljaa kun viikonloppu vihdoin tuli.
Omalla kohdallani elämä selvänä on mukavempaa, parempaa ja laadukkaampaa.
En ala raivoraittiiksi eli saunan jälkeen varmaan muutaman oluen saatan juoda jos mieli tekee mutta ryyppäämiseen ei ole enää tarvetta. :)

Kyllähän sitä tavoite olisi olla selvippäin kesään saakka. Marras joulukuussa tuli oltua jokunen päivä selvänä. Se on yllättävän hankalaa kun kaverit ei muuta tee ku ryyppäävät. Nyt kuitenkin otettu niskasta kiini ja treenailtu on sen mitä sairasteluilta pystyny ja kavereiden kans en oo ollu yhteyksis kummemmin. Se vaan ku rupee vituttaan ja ahistaan ni riski tarttua pulloon on suuri

Tipaton tammikuu alkoi marraskuussa ja tässäpä sitä porskutellaan edelleen tipattomalla linjalla helmikuussa. Mukavaa seurata näin sivusta kuinka mm. nuoripari kävelee töistä kotiin mäyräkoirat kädessään. Juoko isäntä kaikki 12 pulloa, jääkö emännälle käteen muuta kuin kalsarikännit vetänyt siivoton puoliso! :D

En mitenkään päättänyt pitää tipatonta tammikuuta (puolikasta saunakaljaa ei lasketa). Se vaan oli ja meni. Voisinpa vaikka raivoraittiiksi alkaa, kun tuo alkomahooli on sen verran evvk-asia...

Taas yksi tipaton tammikuu takana, edes limonaatia en juonut...
Helmikuussa oon jo sortunut lighti colaan ;) sitä vahvempia en sitten käytäkkään :D

joulupäivänä viimeksi viihteellä. yks 0,5l nallukka meni viime kaloripäivänä :kuola:

En paljon noita tipattomia harrastele, otan lasin vinkkua tai pari kaljaa jos huvittaa ja jos on billeet niin sitten tarvittaessa vähän enemmän. Mitään kerta viikkoon kännejä en enää harrasta, kerta kuukaudessa ehkä vähän lähempänä ja silloinkin yritän välttää mitään lärvejen vetämistä.

Mitä noita kavereita on seurannut, niin ne tipattomat tammikuut sun muut tarkottaa sitä, että joulukuussa ja helmikuussa kitataan sitten tammikuun edestäkin. Järkeä ihan saatanasti. :david:

jp-84 sanoi:
Noh.. Miten meni tipaton tammikuu?

Iha hyvinhän se meni ja taitaa tulla tipaton helmikuukin, ei oikeestaan tullu juominen mieleenkään. Ihan sen takia ku kohtuu harvoin juo ja nykyään tulee aiwan mahoton kanuuna ni ei kehtaa montaa päivää pilata yhen takia.
Sitten kun vielä on sellanen viilettäjä päissään, juttua tulee koko ajan ja menossa pää-kolmantena-jalkana. :D

Ja toiseksi rahaa säästyy parempiin tarkotuksiin.

tipaton tammikuu oli täys suksee. helmikuukin olis tod.näk mennyt ilman ryyppäämistä mutta eihän tuolla goomilla voi olla selvinpäin, nyt ei taas tarvii ottaa kuukauteen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom