Timo Immosesta vielä kerran..

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhata
  • Aloitettu Aloitettu

juhata

Banned
Liittynyt
24.4.2002
Viestejä
212
Ikä
51
Jonko teillä jollain kokemusta Immosen CRP-treeni tyylistä ?
Toimiiko se vai ei ?

"CrP systeemi

Tässä menetelmässä tehdään 10x5 toistoa minuutin palautuksilla. Idea perustuu siihen, että energiantuotto perustuu käytännössä vain kreatiinifosfaattiin ja palautuminen on näin ollen nopeaa. Mielenkiintoinen ilmiö systeemissä on sarjojen helpottuminen kolmen - neljän sarjan jälkeen.

Tämä menetelmä on yksi tehokkaimmista lihasmassan kasvattajista.

Suuresta liikekohtaisesta sarjamäärästä johtuen liikkeiden määrä on syytä pitää pienenä.

Tämä menetelmä saattaa olla liian rankka kyykkyyn ja maastavetoon."
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen joskus tehnyt 8X3 sarjoja minuutin palautuksilla eikä todellakaan helpotu sarjat kolmen-neljän sarjan jälkeen.
Saahan tolla vaihtelua.
 
Mulla painot oli parin-kolmen viikon jälkeen, kun vihdoin "löysin" sopivat sellaset 7rm luokkaa. Eli aika paljon raskaammat kuin luulisi. Homma helpottui 4. sarjassa hieman.

Ainakin mulla treenipainot nousi/toistoja tuli lisää kapeassa penkissä ja vinopenkissä. Yläselän liikkeet ei pahemmin edenneet, saattaa johtua loppuunrykimisestä tms. Siirryin tästä sitten voimapohjaiseen samoilta sivuilta ja voimatasot on ainakin nousseet jonkin verran verrattuna mitä se oli tämän ohjelmakokonaisuuden alussa(Tonus n.8vk, crp 11vk, voimapohjainen 11vk ja seuraavaksi siirryn kokokroppaan, idea muualta, mutta tuntuis sopivan tähän väliin). Tosin ylätaljat luuhaa perässä/seisoo paikallaan. Paino tonuksen alussa n.75kg, nyt n.78kg, rasvat melko samat, n.10%. Kuitenkaan ympärysmitat eivät ole muuttuneet paljoa, pitää vielä katsoa. Vyötärö näyttäs että ois tullu +1-2cm, tääkin tietenkin voi olla virhemittauksen(nyt tai sillon) syy. Ennen ja jälkeen valokuvat ois ollu varmaan parempi idea kun mittanauha...

Joo, kehitys ei ole ollut huimaa ja jos tää seuraava kokokroppa systeemi toimii mulle paremmin (www.hypertrophy-specific.com) siirryn siihen pidemmäksi aikaa. Etuna tossa on se, ettei loppuunvetojen pitäs ainakaan jarruttaa menoa, mitkä on ovat voineet olla yksi syy, ainakin ton Crp:n apuliikkeissä.

Kaikki kyseiset ohjelmat ihan suoraan esimerkeistä, tonuksessa tosin otin reisipenkit omana päivänään, kun ei ehtinyt palautua. Ja joskus palautuspäiviä/lepopäiviä kun oli liian väsynyt tms.

Ettähhhhhh, sillai.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom