Timo Immosen ohjelmista

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juhata
  • Aloitettu Aloitettu

juhata

Banned
Liittynyt
24.4.2002
Viestejä
212
Ikä
51
...

Onko ton Timo Immosen ohjelmia kokeillut kukaan. Tuntuu poikkeevan aika paljon perinteisistä ohjelmista.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo. Oon kokeillut tonusta, sitten Crp:tä ja nyt menossa voimapohjainen kehonrakennusohjelma. Voin vaikka kertoa tuloksista jonkun 7 viikon päästä... oon tosin ottanut joka ohjelmaa yli ton 6 vkon suosituksen, koska oon aloittanut kevyemmin. En halua kesken kaiken listatat tuloksia.. Aiankin tuntuu siltä että tässä mentäs etiäppäin jo pikkuhiljaa. Kehitys kun on ollut ongelma jo pitkän aikaa.
 
Vähin modifiotua tonus-ohjelmaa mennään täällä; teen lihasryhmän kerralla, en vuorotteluperiaatteella. Muuten seuraan ohjelmaa aika tarkoin. Kuukausi kevyttä palauttelua ½ vuoden huilin jälkeen ja nyt sitten ajattelin kokeilla tätäkin, kun ei ole oikeastaan mitään menetettävää. Oikeastaan kiva lähteä kerrankin valmiilla ohjelmalla, kun on aina oman pään mukaan kasannut ohjelman. Mullakin kun on treenivuosia takana jo yli 15, niin tässä natikkana on jo aikaa sitten tullut seinä vastaan, tai oikeastaan mukaan on tullut uusia harrasteita ja tälle bodystelulle ei ole enään energiaa ja aikaa kehitystä ajatellen jäänyt. No, joskohän sitä tällä räpistelyllä nytkäytettäisiin kroppa taas kehityksen tielle?
 
Minkälaisia nää ohjelmat on, mikä niistä tekee erilaisia , treenisysteemi?
Oon lukenut lähinnä negatiivista palautetta, mutta ois kiva tietää ohjelmista vähän enemmän kuin "ei toimi" tai "pelkkää paskaa" ,eli perusteluja.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom