Tilapäinen Ohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Veneluk
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli tarttis vinkkejä miten lähtee treenamaan kun, 2-3 kuukauteen en voi jalkoja tehdä lähes ollenkaan (polvileikkaus oli). Mavea ja muita liikkeitä jossa polvi koukistuu pahemmin en voi tehdä kulmasoutu tosin onnistuu. Treeni taustaa löytyy jo kohta pari vuotta, mutta nyt en oikein tiedä mitä tekisi.
Tarvitsisin hyviä vinkkejä miten lähteä toteuttamaan tätä...

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos et ite sitä ohjelmaa haluu tehö ni pitäis vähän enemmän kertoo omista tavoitteista ja kuinka usein viihdyt salilla jne. Mun mielest olis tärkeetä viel tietää sukupuoliki.

Zone-sarja -42%
No treenaat niin kuin tähänkin asti, mutta et treenaa niitä jalkoja?
Tietysti voit lisätä vähän yläkropan treenejä, kun et jalkoja tee.

Mut niin paljon riippuu sun tavoitteista.

Ite treenasin 3- ja 4-jakosta. Ite tein kädet, selkä, rinta tai sitten olkapäät+ojentajat, selkä, rinta+hauis. Ihan varmaan miten ite tykkää. Saa ihan hyviä treenimääriä noillakin vaikka ei jalkoja pystykkään treenaamaan. Nyt sitten kun polven kuntoutus on menossa, niin jalkojen ehdoilla mennään. Etureidet, takareidet+selkä+hauis, rinta+olkapäät+ojentajat. 3-jakonen sen takiä, että tykkään sillä tehdä ja saa kierron pieneksi, koska jalka treenit on enemmän hermotusta ja jalan uudelleen voimistamista, eikä lihasta/voimaa kasvattavaa.

Tuli ehk sekava, mutta koita joku tolkku saada.

e: En tiedä, mikä sulla jaloissa on, mutta jos et kävellä pysty toisella jalalla ollenkaan, niin kannattaa selin makuulla tehdä erilaisia jalan nostoja.

Pystytkö tekemään hyvää huomenta liikeen?
good-morning-exercise1.jpg

Siinä hyvä liike jonka luultavasti pystyt tekemään kerta kulmasoutu onnistuu, kokeile ensin vaikka kepillä vain.

Kiitti vastauksista, olen siis mies.

Lähinnä juuri tuota jakoa mietin, että millä sitä tekisi. Salilla tykkään käydä ainakin 4-5 kertaa vko. Tällä hetkellä olen keskittynyt isoihin painoihin ja pieniin toistomääriin. Ja uskoisin että tuon hyvää huomenta liikkeen voin tehdäkkin, se varmaan selkä päivälle?

Back
Ylös Bottom