Tiilen kovat vatsat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja samir86
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Eli ongelma mulla on kyseisenlainen. Oon salilla käynyt yrittäny kvasti päästä omasta kummusta eroon ei se iso ole mutta minua häiritsee koska inhoittaa tuo hyllyvä iho. Siis nyt kysyisin Helvetin kovan reenin vatsoille ja selälle koska olen päättänyt että haluan ne tiilen kovat vatsat. Miten muuten kannattaako esim rasvanpolttajia käyttää ja jos kannattaa niin miten pitkällä valillä kannattaa vetää sitä rasvanpoltto settiä. Kiitos kaikista vinkeistä. samalla voisin myös kysyä että nyt painan 95kg ja olen 190 cm pitkä yritän päästä alle 80kg miten ruokavalio ettei tulisi kauheesti mitään puutoksia kiitos!:david:

Voimapyörä on helvetin hyvä liike vatsalle, mutta jos haluut ne vatsa palat esiin ni kannattaa poltella sitä rasvaa siitä pois. Aamulenkkihän ois varmastikkin kaikista paras rasvanpolton kannalta.
Aktiivista lenkkiä ja erillasia vatsalihasliikkeitä niin eiköhän se sieltä joskus ilmesty.

Voimapyörällä on hyvä treenata syviä vatsoja, ei niitä jotka näkyy.
Ainut keino saada "tiilen kovat vastat" on poltella rasvat vatsalihasten päältä, jolloin ne näkyvät.
Siihen tietty lisäks istumaannousut, jalkojen nostot ynnä muut, joilla niitä vatsoja saadaan treenattua.

joo siis :) okei ammulenkki ei ongelmaa tuota mutta mitekä voimapyörä toimii? siis millane setti kyseessä?

Paina ylälaidasta "Haku" ja sitten kirjoita kenttään "Voimapyörä". Vaihtoehdoksi "Titles only" ja tuloksena suunnilleen tällaista: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/search.php?searchid=7515250

Onhan sitä itsekin kysellyt ja kommentoinut tyhmiä, mutta aika paljon täältä löytyy "Timo Tiilen kovista vatsalihaksista", kun edes vähän viitsii etsiä. Perhana, nykyään näitä ketjuja tulee pari päivässä ja kaikki alkavat maagisella sanalla "ELI"!

Olisi varmaan pitänyt purkautua vitutusketjuun... Pahoitteluni. Tästä ei Davidilla selviä!

oon tehny nyt jonkun aikaa istumaan nousut 30, jalkojen nostot 20 ja voimapyörä 15 toistoa, kaikki tiuhaan tahtiin putkeen ja setin jälkeen lepo... jaksamisen mukaan 3-4 sarjaa. ainakin itellä polttelee vatsoja seuraavana päivänä

Jos et oo voimapyörää ennen tehny, niin kannattaa lämmitellä normi vatsoilla hetken, ettei käy köpelösti.

Jalannostot pallon päällä siihen sarjat>toistot tyyliin, eli esmes 10x5 (30sek palautuksilla). Joka IKINEN kerta on vatta niin tohjona tuon jälkeen ettei paljon naurata.

Sitten jos voimaa löytyy niin lohikäärmelippuja ja jandarutistuksia. Nuo kannattaa suhteellisen nöyränä tehä, jos joku deividdi tulee sanomaan että "mikä nuissa on niin vaikeaa?" voi ihan hyvin saman tien vaikka hypätä järveen, tai saada anteeksi sen nojalla ettei tunne liikkeitä lainkaan.

Teenkö nuo lohikäärmeliput jotenkin väärin, kun tuntuu, että sattuu kyynärpäihin niin perkuleesti. Tosin olen kyllä yleensä tehnyt enemmänkin staattisena noita, siis pitoja siellä ala-asennossa, pitäisi varmaan yrittää tuolla tavalla toistoina. Mitenkähän sitä kyynärpäiden painetta voisi vähentää?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-40%
Teenkö nuo lohikäärmeliput jotenkin väärin, kun tuntuu, että sattuu kyynärpäihin niin perkuleesti. Tosin olen kyllä yleensä tehnyt enemmänkin staattisena noita, siis pitoja siellä ala-asennossa, pitäisi varmaan yrittää tuolla tavalla toistoina. Mitenkähän sitä kyynärpäiden painetta voisi vähentää?

Teet todennäkösesti juuri oikein. Ei muuta ku tiukempi rutistus vaan liikkeen aikana. Mulla auttaa rintalihasten jännitys, eli koitan tuoda kyynärpäät rinnan yläpuolelle. Tietenki sillälailla ettei ne tuu tielle. Ei se sitä painetta poista, mutta vähentää suoraan niveleen kohdistuvaa osaa.

Kysäsen vielä dragondoorista tuosta.

EDIT: "...squeeze the bench and pull your elbows in and towards your feet" sanoo Pavel. Jep.

EDIT2: Niin ja jatkaa että liikuttamalla otetta vähän ylemmäs voi auttaa asiaa, kun se vähentää kyynärpäiden koukistusta. "if you feel your elbows so much, moving your hands up to reduce elbow flexion might help."

Sellainen juttu, että tota voimapyöränkin käyttöä on paha täällä neuvoa koska se on oikeasti VAIKEA tehdä oikein.. varsinkin jos ei ole ikinä tehnyt.. liian helposti menee selkä mutkalle ja kädet vääntyilee..

ELI; jos salillasi on asiantutevaa henkilöstöä (ohjaajia yms.) niin kysäseppä heiltä tarkemmin

Sellainen juttu, että tota voimapyöränkin käyttöä on paha täällä neuvoa koska se on oikeasti VAIKEA tehdä oikein.. varsinkin jos ei ole ikinä tehnyt.. liian helposti menee selkä mutkalle ja kädet vääntyilee..

Totta, mutta jos ei, niin parhaat neuvot taitaa olla että perse matalaksi ja leuka rintaa kohti tai vähintäänkin katse jalkoihin päin.

"Mutta jos laittaa leuan rintaan niin ei voi mennä ala-asentoon ilman että selkä suoristuu ja ylitaipuu kourulle."

Eli muotoilenkin uudestaan: Järkeä käyttäen leuka rintaa kohti. :)
Ja selän kans leiki kamelia!

Kuten kaverini sanoo: vatsalihaksia treenaa vaan frudet ja hinttarit. Tosimiehellä on mahaa mutta yläkroppa muuten kunnossa...

Kaverisi taitaa olla viisas mies. :dance:

Voimapyörä-harjoittelussa kannattaa panostaa myös selkätreeniin.Tulee väkisin huomanneeksi että selkään rupee käymään. Varsinkin ku päästään polvi-asennosta ylös tekeen seisten. Ite huomasin että keskivartalo pysyy paljon paremmin kasassa ku on alaselkä kunnossa. Kannattaa kokeilla polviasennosta sillee että laskeudut alas niinku yleensä eteen ja pidät siinä 10 sek. Seuraavalla 9 sek. Sitte 8 sek.jne.ykköseen asti niin sillon selkä alkaa tottumaan liikkeen vaativuuteen.
Mulla toimii.

Lohikäärmelippu, hauska suomennos.

Voimapyörällä on hyvä treenata syviä vatsoja, ei niitä jotka näkyy.
Ainut keino saada "tiilen kovat vastat" on poltella rasvat vatsalihasten päältä, jolloin ne näkyvät.
Siihen tietty lisäks istumaannousut, jalkojen nostot ynnä muut, joilla niitä vatsoja saadaan treenattua.

EI pidä paikkaansa tuo että voimapyörällä treenattaisi syviä vatsoja. syillä vatsalihaksillahan vedetään vatsaa sisään ja saadaan painetta vatsaonteloon (mitä tekevät myös pinnalliset vatsalihakset).
voimapyörässähän vatsa rasittuu koska pyritään estämään selän notkolle meno, eli kova staattinen jännitys suorassa ja ulommissa vinoissa vatsalihaksissa.
ennen oli liian raskas liike mutta opin sen hetkessä kun ostin voimapyörän ja aluksi tein monta kertaa päivässä. voin suositella kenelle vaan, voimat kehittyy tosi nopeasti ja hyödyn huomaa muissakin vatsaliikkeissä.

EI pidä paikkaansa tuo että voimapyörällä treenattaisi syviä vatsoja. syillä vatsalihaksillahan vedetään vatsaa sisään ja saadaan painetta vatsaonteloon (mitä tekevät myös pinnalliset vatsalihakset).
voimapyörässähän vatsa rasittuu koska pyritään estämään selän notkolle meno, eli kova staattinen jännitys suorassa ja ulommissa vinoissa vatsalihaksissa.
ennen oli liian raskas liike mutta opin sen hetkessä kun ostin voimapyörän ja aluksi tein monta kertaa päivässä. voin suositella kenelle vaan, voimat kehittyy tosi nopeasti ja hyödyn huomaa muissakin vatsaliikkeissä.
Pystyitkö itse aluksi tekemään tuon liikkeen niin, että menet ihan suoraksi tuon pyörän kanssa? Itse en tuohon pysty, koska selkä käyristyy heti, niin ajattelin vain että kannattaisiko mun sitten vaan treenata tuota aluksi niin että menen voimapyörän kanssa niin pitkälle kuin pääsen ja kehitän sitä liikettä koko ajan pikkuhiljaa kunnes pystyn tekemään sitä kunnolla.
Nimim. Voimapyörä lojunut tuolla nurkassa vuoden kun ei se ollutkaan niin helppoa :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom