Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä olis hyvä prossan testausohjelma millä sais katottua paljon lämmöt nousee
rasituksessa(siis ilmainen mikä ei kyykkää konetta täysin)
tällä hetkellä idle lämmöt:
emo:28
prossa:31
kova:24
jäähdytyksestä huolehtii 2x120mm nexus
ja prossassa nexus axp3200

Tämä ainakin oli joskus toimiva: http://users.bigpond.net.au/cpuburn/

Toinen vaihtoehto on toki se, että ajaa 3Dmarkkia putkeen. Se kun lämmittää vielä näytönohjaintaikin pelkän CPU:n lisäksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
haistappa paska!
Oot vain niin käsi, ettei se näy.

Tuolla asenteella et moneltakaan enää apuja saa.

Päivän sana on mediayhteensopivuus, eli kysyppä siltä kaveriltasi mille formaatille hän poltti sen porkkiksen, divx, svcd... ja sitten katso tukeeko laitteesi sitä.

Kertokaas mulle mistä saa halvimmat komponentit? Ajattelin alkaa kasailemaan konetta, kun tuli tuo uus nwn2 ulos...

mbnet:in hintaseuranta antaa osviittaa, mutta sekään nyt ole enää kovin kattava (mm. verkkokauppa.com puuttuu)

Päivän sana on mediayhteensopivuus, eli kysyppä siltä kaveriltasi mille formaatille hän poltti sen porkkiksen, divx, svcd... ja sitten katso tukeeko laitteesi sitä.

mbnet:in hintaseuranta antaa osviittaa, mutta sekään nyt ole enää kovin kattava (mm. verkkokauppa.com puuttuu)

Jooh aattelin siis ostaa kaikki osat suunniilleen yhdestä puljusta. Siis yleisesti matalan hintatason puljuja etsin.

Jos tilaat halvimmasta lafkasta, otat samalla sen riskin, että kyseistä puljua ei enää ole lähitulevaisuudessa ja takuuhommat menee "hieman" hankaliksi. Näin kävi mm. itselleni atk-agentin tapauksessa. Kannattaa siis tehdä isommat tilaukset suosiolla vähän isommille firmoille, vaikka joutuukin hieman enemmän maksamaan.

Jos tilaat halvimmasta lafkasta, otat samalla sen riskin, että kyseistä puljua ei enää ole lähitulevaisuudessa ja takuuhommat menee "hieman" hankaliksi. Näin kävi mm. itselleni atk-agentin tapauksessa. Kannattaa siis tehdä isommat tilaukset suosiolla vähän isommille firmoille, vaikka joutuukin hieman enemmän maksamaan.
Kyllä, näin on. Myös oma paikallinen atk-liike on varteenotettava vaihtoehto takuuhommien takia.

tämä on totta. Yritän sen silti saada toimimaan.
Ja avut sai sitten olla siinä. Niinku sanottu, jos nykyisin jotain haluaa se pitää hankkia itse.

e: no niin oon käsi kun ei Quotekaan onnistunu prkl!!!

Voiko XP:llä tehdä omia näppäinyhdistelmätoimintoja? Esim näppäinyhdistelmä "show desktop" olisi kovasti kätevä!

Win+M taitaa toimia.

Toimii muutenkin siten, että teet show desktop ikonista shortcut:n ja määrität sille jonkin näppäinyhdistelmän. Properties --> shortcut -> shortcut keys.

Voiko XP:llä tehdä omia näppäinyhdistelmätoimintoja? Esim näppäinyhdistelmä "show desktop" olisi kovasti kätevä!
modified:han sen jo sanoikin. Itse käytän töissä usein pomo-näppäinyhdistelmää, eli Windows-nappi+D. Tämä pienentää kaikki ikkunat kerralla, kuten Win+M:kin, mutta erona näiden välillä on että Win+D:tä uudelleen painettaessa samat ikkunat tulevat uudelleen esiin.

modified:han sen jo sanoikin. Itse käytän töissä usein pomo-näppäinyhdistelmää, eli Windows-nappi+D. Tämä pienentää kaikki ikkunat kerralla, kuten Win+M:kin, mutta erona näiden välillä on että Win+D:tä uudelleen painettaessa samat ikkunat tulevat uudelleen esiin.

Ah, loistavaa :D

Vielä kun saisi että jäisi joku softa siihen auki feikiksi?. Vois tallentaa taustakuvaksi jonkun käppyrän vaikka.. hmm...

Heh, kätevä toi on. Mutta näyttää tyhmältä kun on ahkeran näkösenä ja näytöllä ei ole muuta kun Jenna Jamesonin taustakuva.

Joku Exceli tai vastaava isoksi taustalle ja muut ikkunat vähän pienimmiksi. Sitten kriittisellä hetkellä sen saa äkkiä klikattua aktiiviseksi. Voila, mä mitään surffaa.

mistähän voisi johtua se etten voi lähettää paketteja messengerillä, mutta voin ottaa vastaan, vanhalla liittymällä homma toimi moitteetta.
tässä on vielä sekin että kaikki nettipelit ei enää toimi, dutyt toimii hyvin, mut lfs autopeli lagittaa kokoajan, näyttää pingin isoksi.
nyt uus liittymä on dna tai mikä se nyt nykyään onkin.
palomuurin otin pois päältä ei auttanut asiaan, missä vika??

Tiedostoja hukassa ulkoiselta kovolta

Käytössä Lacien 250Gb ulkoinen kovo. Tänään ilman mitään varoituksia yksi kansioista "tyhjeni"!! Kansio on edelleen olemassa, mutta sisältöä ei löydy. Winkkari antaa jonkun virheilmoituksen, että asemaa ei löydy tai se ei ole valmiina. Muut kansiot kyllä toimii, ja toi tyhjentynyt kansio varaa kyllä tilaa kovolta.

Mitään tehtävissä? Asema ostettu heinäkuussa, eli takuukin pitäisi olla vielä voimassa. Kansio ei sisältänyt kuin musaa ja sarjoja, mutta vituttaa silti...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom