Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Opiskelijakämpillä tällainen ethernet ja pitäis tietää mikä portti siellä on auki, jotta torrentit yms toimisivat. Mites miä tommoisen saisin tietooni jos on edes mahdollista saada?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Opiskelijakämpillä tällainen ethernet ja pitäis tietää mikä portti siellä on auki, jotta torrentit yms toimisivat. Mites miä tommoisen saisin tietooni jos on edes mahdollista saada?

Port scanner.
Voi ainakin kokeilla satunnaisia portteja. En tiedä kyllä toimiiko.

Exception in engineInit:R_Script: Can't parse assignment to variable "id"
in [properties]/[p3l6a_004_cam]/[aesir.txt]!
Assignment: "id_player_2d_speech" Format:"%u" Tuommonen tuli kun yritin Max Payne 2:sta pelata, mikä neuvoksi? Patchin olen kyllä asentanut.

Hei kamoon! Jeesikää nyt joku.

Löytyyhän tuolta ohjeet ja käyttöesimerkkejä.

Lyhyesti: nmap [optiot] IP-osoite

Esim. komento `nmap -sT -p- -v -T5 127.0.0.1´ skannaa nopeasti kaikki portit kohteesta 127.0.0.1.

Viimeksi muokattu:
Oon joskus laittanu jostain webbi sivuilta jonkun kuvan oikeanpuoleisella napilla
ja -->set as backround

Nyt kun vaihdan takas jonkun windowsin normi taustakuvan ni miten saan pois sen vanhan kuvan täältä koneelta? Siis mihin se on tallentunut? Se kummittelee viel tuolla taustakuva vaihtoehdoissa.

Oon joskus laittanu jostain webbi sivuilta jonkun kuvan oikeanpuoleisella napilla
ja -->set as backround...
Windows-kansiossa, eli luultavasti C:\Windows. Jos olet laittanut esim. Firefoxilla sen taustakuvan, tiedoston nimi on joku Firefox wallpaper, vastaavasti explorerilla laitettaessa tiedosto on internet wallpaper. En nyt muista ulkoa, mutta kyllä ne sieltä löytyy..

Mistä voisi johtua että CoD2 ei pyöri koneella enää yhtä sulavasti kun joskus aiemmin, kun asensin sen nyt uusiksi. Taustalla ei ainakaan näy mitään prosesseja jotka rasittaisivat konetta. Voisiko täyttyneellä kovalevyllä olla vaikutusta pelin hidastumiseen?

Vittu ku on XP suomenkielellä :) system = laitteisto/järjestelmä? tuota kautta ei löytynyt.

Kannattaa ottaa xp:n ohjauspaneelista se pelkistetty näkymä (tai jotain sinne päin) käyttöön. Löytyy varmaan helpommin.
Mulla ei oo xp:tä, mutta ohjauspaneelista varmaan (ihan arvalla :) ): Järjestelmä -> Lisäasetukset -> Virhe-ilmoitukset.

Nonniin... Miten mä pääsen muuttamaan FireFoxin selaimen asetuksia, profiilikansiosta?? Selain herjaa avatessaan heti että " selaimen turvallisuuskompontin alustaminen ei onnistunut. Tod. näk syy ovat tiedostot selaimen profiilikansiossa, tarkista ettei tässä kansiossa ole luku-tai kirjoitussuojauksia, tai ettei kiintolevysi ole täynnä ( ei ole ). "
Selain käyttäytyy ihan päin helvettiä, nyt pitäis päästä stekkaamaan tuo kansio? Mitä siinä tarkoitetaan? Kansiota joka on mulla Program Files:in alla josta löytyy se FireFOx?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom