Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Win+M taitaa toimia.

Toimii muutenkin siten, että teet show desktop ikonista shortcut:n ja määrität sille jonkin näppäinyhdistelmän. Properties --> shortcut -> shortcut keys.

Saan kyllä kursorin vilkkumaan siinä shortcut key -ruudussa, mutta en pääse kirjoittamaan siihen mitään!

EDIT: Nyt onnistui!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käytössä Lacien 250Gb ulkoinen kovo. Tänään ilman mitään varoituksia yksi kansioista "tyhjeni"!! Kansio on edelleen olemassa, mutta sisältöä ei löydy. Winkkari antaa jonkun virheilmoituksen, että asemaa ei löydy tai se ei ole valmiina. Muut kansiot kyllä toimii, ja toi tyhjentynyt kansio varaa kyllä tilaa kovolta.

Mitään tehtävissä? Asema ostettu heinäkuussa, eli takuukin pitäisi olla vielä voimassa. Kansio ei sisältänyt kuin musaa ja sarjoja, mutta vituttaa silti...

Kovalevyn hakemistorakenne on luultavasti mennyt jostain syystä vituiksi.
Voit koittaa tiedostojen elvyttämistä vaikkapa alla olevalla softalla. Sain ainakin itse palautettua ~5000 mp3-tiedostoa, kun omassa kovalevyssä oli vähän samankaltaisia ongelmia.
http://www.ontrack.com/easyrecoverydatarecovery/

Enpä osaa sanoa onko trial-versio 30-päivän vai onko siinä joku kiintiö
palautettavan tiedostojen määrälle tai koolle. Mutta se selviää kokeilemalla.

Mistä johtuu, että esim. YouTuben videot latautuivat ennen suurinpiirtein samaa vauhtia kuin niitä katsoi, mutta nyt täytyy yleensä pysäyttää video ja odottaa tovi jos toinenkin?

sun linja on tukossa
cache on täys
cokekki versio muuttunu
levytila loppu
tossa tolleen alkuun..

Onkos täällä Sims 2:n pelaajia?
Latasin sen tossa ja asensin, muuten toimii mutta:
Millä vitulla saa rakennettua talon? Kun yrittää seiniä tehdä niin ei saa tehtyä, sama ikkunoissa ja lattioissa jne.

Onko tuo joku piraatti versioissa oleva bugi vai mitä mä missaan? :david:

Onkos täällä Sims 2:n pelaajia?
Latasin sen tossa ja asensin, muuten toimii mutta:
Millä vitulla saa rakennettua talon? Kun yrittää seiniä tehdä niin ei saa tehtyä, sama ikkunoissa ja lattioissa jne.

Onko tuo joku piraatti versioissa oleva bugi vai mitä mä missaan? :david:

Kräkin jos laittaa, ni sillon ei toimi toi rakennus ollenkaan. Eli lataa ja asenna Alcohol 120% ja sitte lataat jostain mini-imaget, jotka mounttaat tolla Alcoholilla.

Eli joudut asentamaan pelin uudestaan ilman sitä kräkkiä. Mini-imagella ja Alcoholilla (voi olla et uusin Daemon Tools toimii myös) kuitenki pelittää. :)

Edit. täällä ei näköjään waretukseen liittyviä juttuja saa postailla. :nolo:

Mikä on kun kone käynnistyy uudelleen aina välillä? Aina silloin, kun on käynnistämässä jotain toimintoa, kuten käynnistää pelin, jonkun ohjelman tai netissä vaikka flashin. Epäilen ylikuumenemista prosessorissa tai näytönohjaimessa.
Tarkistin kovalevyn lämpötilan eräällä ohjelmalla, mutta sen suoritusteho oli normaali. Miten tarkistan näytönohjaimen tai prosessorin lämpötilan? En löytänyt siihen sopivaa ilmaisohjelmaa.

winkku meni uusiksi ongelmien jälkeen.
nyt:
-käynnistäessä cheksum bad CMOS/GPNV press f4,
biosiin menen ja pois saman tien niin käynnistyy.

-windowsissa vuosi joka kerta sama ja väärin 12006, vaikka sen vaihdan

-kone ei enää itse sammuta itseään vaan "nyt voit katkaista virran"

apuja kiitos!!!

Mniska: biospatteri loppu. Osta uus ja testaa. Ei maksaa montaa €uroa.

Mikä on kun kone käynnistyy uudelleen aina välillä? Aina silloin, kun on käynnistämässä jotain toimintoa, kuten käynnistää pelin, jonkun ohjelman tai netissä vaikka flashin. Epäilen ylikuumenemista prosessorissa tai näytönohjaimessa.
Tarkistin kovalevyn lämpötilan eräällä ohjelmalla, mutta sen suoritusteho oli normaali. Miten tarkistan näytönohjaimen tai prosessorin lämpötilan? En löytänyt siihen sopivaa ilmaisohjelmaa.

Kaikkien näytönohjaimien lämpötilaa ei kai voi seurata. Ei ainakaan wanhojen. Motherboard monitor ohjelmalla itse aikoinaan lämpöjä seurailin, joten googleta toi itselles. Oli ihan freeware kamaa. Toinen temppu on avata kotelo ja ihan käsipelillä testata siiliä onko kovin kuuma. Pidä koteloa auki, sekin voi auttaa.

En kyllä usko, että kyseessä on lämpötilaongelma.

En kyllä usko, että kyseessä on lämpötilaongelma.

Voi hyvinkin olla, tuo tosiaan selviää parhaiten avaamalla kotelo ja katsomalla / kokeilemalla prosessorin tuulettimen alla olevaa jäähdytinsiiliä. Jos se polttaa niin lämpöä on aivan varmasti liikaa ja syynä on usein systeemin tukkinut pölymäärä.

Mikä ongelma kun minulla osa mp3:sista "sekoittunut". Jos laitan esimerkiksi Kingston Wallia niin välissä onkin parin sekunnin pätkä Maija Vilkkumaata. Mp3:set kuunneltu läpi ja ovat toimineet aluksi ihan ookoo. Aiheuttaako joku virus tällaista? Mp3:set siirretty kyllä jossain vaiheessa kovolta toiselle. Tais olla joku 60 Gigan siivous siirto. Voiko tuossa sekoittua? Useissa biiseissä samaa probleemaa.

Voi hyvinkin olla, tuo tosiaan selviää parhaiten avaamalla kotelo ja katsomalla / kokeilemalla prosessorin tuulettimen alla olevaa jäähdytinsiiliä. Jos se polttaa niin lämpöä on aivan varmasti liikaa ja syynä on usein systeemin tukkinut pölymäärä.

Omien kokemusten mukaan ylikuumeneminen näytönohjaimessa oireilee alussa pikselivirheinä/grafiikan täydellisenä sekoamisena ja sitten masiinan jäätymisenä tai käynnistymisenä uudelleen. Jos koneen käynnistää kylmiltään niin kyllä ainakin pitäisi alkuun päästä. Jos taas prossu kuumenee niin kone katuu/sammuu ja tuon luulisi tulevan muutenkin esille kuin pelkästää videoissa/peleissä. Jos sillä koneella yleensä jotain muuta koittaa tehdä.

Onko yli kellotettu(liikaa)? silloin tekee ainakin tota.
Mulla oli muisti paskana. kone sammu aina itsekseen kun muistin käyttö meni tietyn rajan yli.

Kräkin jos laittaa, ni sillon ei toimi toi rakennus ollenkaan. Eli lataa ja asenna Alcohol 120% ja sitte lataat jostain mini-imaget, jotka mounttaat tolla Alcoholilla.

Eli joudut asentamaan pelin uudestaan ilman sitä kräkkiä. Mini-imagella ja Alcoholilla (voi olla et uusin Daemon Tools toimii myös) kuitenki pelittää. :)

Edit. täällä ei näköjään waretukseen liittyviä juttuja saa postailla. :nolo:

Mikä on mini image?
:lol2:

Jos dvd-soitin tukee divx-videoita, niin sillon soittaa noi datana poltetut myös. Sulla on varmaan hiukan vanhempi soitin, koska nykyään melkeen kaikissa on toi divx-toisto.

no miten mä voin sitten kahtoa sillä mun soittimella niitä mun leffoja? mitä pitäis tehä ?

eddieidiedit
Tuo ja tämä ja hän siis liittyvät kysymykseen.

Exception in engineInit:R_Script: Can't parse assignment to variable "id"
in [properties]/[p3l6a_004_cam]/[aesir.txt]!
Assignment: "id_player_2d_speech" Format:"%u" Tuommonen tuli kun yritin Max Payne 2:sta pelata, mikä neuvoksi? Patchin olen kyllä asentanut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom