Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sinne tulee esim järjestelmätiedostoja. Katoppa vaikka Windows kansio, se on täynnä kaikkea paskaa
Tai itellä ainakin. Sanokaapa joku, mitä tiedostoja tuolla Windowsin kansiossa on nuo oudot sinisellä merkityt tiedostot
Miten saisin väreilyn pois näytöstä. Kun salaa sivuja alas tai ylös niin teksti aaltoilee. Tätä ongelmaa ei ollut aikaisemmin mutta kun alustin koneen ja asensin kaikki ohjelmat uudestaan niin tällainen ongelma tuli.
Selain on Firefox ja XP on koneessa.
Onko sulla järjestelmänvalvojan oikeudet? Mikä käyttis? XP, oletan, mutta Home vai Pro?" ERROR 1406 COULD NOT WRITE VALUE DISPLAYICON TO KEY \SOFTWARE\MICROSOFT\WINDOWS\JNEJNE
VERIFY THAT YOU HAVE SUFFICIENT ACCESS TO THAT KEY OR CONTACT TO YOUR SUPPORT PERSONNEL"
Koulukaveri tossa sanoi, että koulun tietokone hajotti hänen USB-tikkunsa. Viisaammat vois kertoa mulle miten moinen onnistuu jos sitä ei ole ite potkinut taikka väännellyt.
Koulukaveri tossa sanoi, että koulun tietokone hajotti hänen USB-tikkunsa. Viisaammat vois kertoa mulle miten moinen onnistuu jos sitä ei ole ite potkinut taikka väännellyt.
Mitenkä saada tekstitys näkymään tv:ssä? Tietokoneessa näkyy tekstit kun katsoo elokuvaa, muttei tv:ssä. Nvidia GeForce 4 MX 420 löytyy ja tolla s-video kaapelilla yhistettynä. Ääni ja kuva pelaa siis, mutta tekstitys ei näy tv:ssä. Mitenkä ton saisi näkyviin?
Kyllä usb-muisti voi kuulemma mennä paskaksi jos sen vain kylmästi nykäsee koneesta irti esim. kesken siirron tai kun muisti puuhaa jotain omiaan muuten vain. Pitäisi kuulemma aina käyttää windowsin toimintoa "poista laite turvallisesti". Itse pelaan varmanpäälle varsinkin kun kännykän muistikortti on alkanu näyttää pientä oikkuilua aika ajoin.
Eräs kaverini sanoi saaneensa mp3-soittimensa muistin rikki aiemmin mainitulla tavalla.
onko vinkkiä missä vika ? Kannettava kone ja langaton verkko.yhteys löytyy kyllä,mutta ei vaan pääse nettiin.Palomuuri on xp:n oma.
Auttakaa dorkaa jolta menee kohta hermot.Vika on täällä päässä koska koti koneella kirjoitttelen nyt.