Varmaan, mulla ei tarkempaa tietoa. Nopeella googlella selvis, et vaikka tekstit sais niin ne voi venyä lukemattomaan kuntoon. Fiksummat jatkaa tai täältä voi yrittää kaivaa http://www.dvdplaza.fi/forums/index.php
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nyt on Piru merrassa! Ei onnistunu tuolta sivulta saamaan USB-tikkua kuntoon. Mikä helvetti tässä nyt on, normaali 4Gb muistitikku, kirjoitussuojattu, ei voi alustaa, ei ole mitään kytkintä mistä saisi toimimaan, fyysistä taikka digitaalista, eikä mikään ohjelmakaan toimi tähän.Eka kohta: http://www.tomshardware.co.uk/forum/77357-35-remove-write-protection-memory-stick tosta pääsee varmaan eteenpäin, en lukenut vastauksia.
Toka kohta: mikä LG malli?
Mistähän johtuu, kun virtalähteen kohdalta kuuluu sellaista sähköistä rätinää? Olisiko oikosulussa jokin tai joku jotos irti? Räjähtääköhän tuo tietokone minä hetkenä hyvänstä?
Edit. Itse asiassa rätinä voimistuu aina, jos esimerkiksi lataan jotain verkkosivua.
Paljon pölyä sisällä? Osuuko tuulettimen virtajohto tuulettimen lapoihin?
Siivosin tänään pölystä koneen sisällön, ja silti kuuluu ääniä. Virtalähdettä en ole avannut. Ääni ei kuulu tuulettimesta, vaan virtalähteestä, ja tämä ääni on sähköinen.
Mikä poweri kyseessä? Viittaa siis siihen, että pahimmillaan on menossa hajalle.
Joku kela siellä kai resonoi, ei välttämättä vaarallista.
Itse olen joskus avannut powerin ja siivonnut sen pölyistä. Ei ole vaikeaa (en tosin tiedä onko noissa eroja).Mistä näkee powerin merkin?
Voiko powerin kuitenkin avata turvallisesti ja katsoa, että näkyykö päältäpäin jotain vikaa? Uskaltaako laittaa myös koneen käyntiin, jos vaikka näkisi vielä siinä, että jos sielä jokin sillä istumalla korjattavissa oleva vika on?
Mistä näkee powerin merkin?
Voiko powerin kuitenkin avata turvallisesti ja katsoa, että näkyykö päältäpäin jotain vikaa? Uskaltaako laittaa myös koneen käyntiin, jos vaikka näkisi vielä siinä, että jos sielä jokin sillä istumalla korjattavissa oleva vika on?
Riippuu vähän missä päin levyä kuvat ym. oli. Villi veikkaus on että ne ei ole ihan alkupäässä mihin ohjelmat ja päivitykset nyt meni.Mitäs jos ehdin jo pari ohjelmaa ja Windows-päivitystä ladata?