Tuli haettua pari viikkoa takaperin LG:n 42" LCD ja tilasin koneelta katsomiseen HDMI-DVI-kaapelin. Mulla on koneessa siis Atin HD 4870. Aluksi homma pelitti ihan hyvin, mutta nyt on tullut vakavia ongelmia. Eli välillä, kun tuo tv on päällä niin koko kone crashaa. Välillä Extended Desktop toimii iha hyvin, mutta esimerkiksi äsken kun päräytin vanhan ei-HD-leffan koko näytölle niin kuva katosi kummaltakin näytöltä ja täytyi bootata kone.
Välillä siis katoaa lähinnä kuva, välillä tulee tumma-raidallinen näyttö ja äänet jäävät "lagittamaan" taustalle, välillä kuva yksinkertaisesti jäätyy. Olen asennellut näyttiksen uusimmat ajurit, vaihtanut telkusta sisääntuloa. Mikä ihme tuossa vielä mahtaa olla? Onko merkitystä laitanko Ati catalystista ensin Extended Desktop ja sitten vasta TV:n päälle vai täytyykö se tehdä nimenomaan toisinpäin?
Välillä siis katoaa lähinnä kuva, välillä tulee tumma-raidallinen näyttö ja äänet jäävät "lagittamaan" taustalle, välillä kuva yksinkertaisesti jäätyy. Olen asennellut näyttiksen uusimmat ajurit, vaihtanut telkusta sisääntuloa. Mikä ihme tuossa vielä mahtaa olla? Onko merkitystä laitanko Ati catalystista ensin Extended Desktop ja sitten vasta TV:n päälle vai täytyykö se tehdä nimenomaan toisinpäin?