Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
ehdottakaapas sellasta kännykkää jossa on hyvä akunkesto. ja merkkiä nokia. muita vaatimuksia on ainakin netti(eli 3G pitää olla??) ja tulee pidettyä myös lenkillä mukana eli 3,5mm kuulokeliitäntä olis mukava jottei tarvi adapterien kanssa pelleillä. ja hinta alle 300e. onko mahdoton yhtälö?

kiitos.

ehdottakaapas sellasta kännykkää jossa on hyvä akunkesto. ja merkkiä nokia. muita vaatimuksia on ainakin netti(eli 3G pitää olla??) ja tulee pidettyä myös lenkillä mukana eli 3,5mm kuulokeliitäntä olis mukava jottei tarvi adapterien kanssa pelleillä. ja hinta alle 300e. onko mahdoton yhtälö?

kiitos.

E52/E55/E72(käytettynä)

E52/E55/E72(käytettynä)

Voisin jopa suositella E71:stäkin, tai miksi ei E51:stä jos uuden veroisen löytää.

Nuo oli hyviä Nokialaisia. Softa nyt on mitä on, mutta napakat näppäimet, jämäkät puhelimet ja hyvä kesto (akku + puhelin yleensäkin). Aikasemmassa duunissa paljon hoitelin hankintaprosesseja, noita luureja ei kyllä huoltoon montaa lähtenyt. Nuo on vielä niin näppärän kokoisia ja litteitä, sopii hyvin taskuun ja MP3 soittimeksi.

3G:n käyttö nyt tietty syö akkua ihan hitosti, sille ei voi mitään.

N sarja on ainakin ihan skeidaa, multimediakikkareita ilman akunkestoa ja joka toinen lähti huoltoon. Hurjia eroja laadussa.

Nyt kyllä kismittää! Minkä *piip* takia en nyt pystykään alustamaan dvd-levyä? Yrittänyt kahdella levyllä, mutta ei suostu suorittamaan alustusta loppuun ja sitten sanoo että ohjelma ei vastaa.

Mitä mun pitää tehdä että saan tallennettua "pari" filmipätkää levylle kuormittamasta mun konetta? :( Ostin uunituoreita dvd+rw-levyjä ja aiemmin on onnistunut...

Eiks noissa DVD aihioissa merkkaa se että onko ne dvd+ vai dvd-? vai oliko se cd levyissä..?

Nyt kyllä kismittää! Minkä *piip* takia en nyt pystykään alustamaan dvd-levyä? Yrittänyt kahdella levyllä, mutta ei suostu suorittamaan alustusta loppuun ja sitten sanoo että ohjelma ei vastaa.

Mitä mun pitää tehdä että saan tallennettua "pari" filmipätkää levylle kuormittamasta mun konetta? :( Ostin uunituoreita dvd+rw-levyjä ja aiemmin on onnistunut...

Miksi ne levyt pitäisi alustaa? Lataat vaikka Neron ja poltat sillä, ei vaadi levyn alustamista.

Kännykässä olisi satakunta 3gp-formaatissa olevaa videoklippiä jotka pitäisi saada "helpommin toistettavaan muotoon" (.avi/.mp4/jokumuu?)
Kellään tietoa millä ohjelmalla nuo saisi helposti (ja mielellään kaikki kerralla) konvertoitua? Entä miten nuo saisi yhdistettyä yhdeksi isoksi clipiksi?
Kiitokset jo etukäteen :)

Kännykässä olisi satakunta 3gp-formaatissa olevaa videoklippiä jotka pitäisi saada "helpommin toistettavaan muotoon" (.avi/.mp4/jokumuu?)
Kellään tietoa millä ohjelmalla nuo saisi helposti (ja mielellään kaikki kerralla) konvertoitua? Entä miten nuo saisi yhdistettyä yhdeksi isoksi clipiksi?
Kiitokset jo etukäteen :)
Ilmaiseksi SourceForgesta löytyy työkalu nimeltään MP4Cam2AVI. Batch-konversio onnistuu ja uudemmilla kameroilla kuvatut MPEG-4 klipit muutetaan AVI-tiedostoiksi ilman videon uudelleenkompressointia. Ääniraidan tuo osaa enkoodata MP3:ksi sisäänrakennetun Lame-kirjaston avulla.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Eiks noissa DVD aihioissa merkkaa se että onko ne dvd+ vai dvd-? vai oliko se cd levyissä..?

Jaa-a, hyvän kysymyksen heitit.. :lol2: emmine vaan tiiä :D

Miksi ne levyt pitäisi alustaa? Lataat vaikka Neron ja poltat sillä, ei vaadi levyn alustamista.

Mulle ihan ja aivan sama alustaako, kuhan saan noi pätkät pois koneelta levylle jollakin tavalla. :) Kiitos vinkistä, kokeilen Neroa.

Pitäsiköhän mennä jonnekin opiskelemaan atk/it-neroksi? ;)

Jaa-a, hyvän kysymyksen heitit.. :lol2: emmine vaan tiiä :D

Mulle ihan ja aivan sama alustaako, kuhan saan noi pätkät pois koneelta levylle jollakin tavalla. :) Kiitos vinkistä, kokeilen Neroa.

No eipä onnistunut Nerollakaan :jahas: Onko mulla vääränlaisia lättyjä sitten vai missä mättää? Nää on dvd+rw, 1-4xspeed, 4,7gb.
Nyt kävi taas niin että valitsin tiedostot mitkä haluan ja aloitin lataamisen. Sitten ruudussa näkyi että 50% ladattu ja levyä alustetaan (miksi?) ja sitten tulee boksi ruutuun jossa sanotaan "tallnnus ei onnistunut" ja kone heittää levyn pihalle. Wtf

No eipä onnistunut Nerollakaan :jahas: Onko mulla vääränlaisia lättyjä sitten vai missä mättää? Nää on dvd+rw, 1-4xspeed, 4,7gb.
Nyt kävi taas niin että valitsin tiedostot mitkä haluan ja aloitin lataamisen. Sitten ruudussa näkyi että 50% ladattu ja levyä alustetaan (miksi?) ja sitten tulee boksi ruutuun jossa sanotaan "tallnnus ei onnistunut" ja kone heittää levyn pihalle. Wtf

Kyllä nykyään kaikkien asemien pitäs polttaa + ja - levyjä.
Noissa RW:eissä ei välttämättä tue ku toista, mikähän levyasema siin on? Jos ei se selvii ja voit saada käsiis jostain dvd-rw levyn kokeilisin sitä.

Mun mielestä tollaset RW-levyt on kaman säilömiseen ihan turhia, ostaa tornin -R levyjä ni sillä pääsee jo pitkälle backuppien suhteen.

Paitsi kun valitsee sourceksi 3gp niin ilmoitus että audio disabloitu :(
Vaihtoon meni...
No niinpä näkyy, harmi homma. Itse olen tuolla konvertoinut kännykän .MP4 filuja ja siihen tuo on aivan loistava kalu kyllä.
MP4Cam2AVI converts *.3GP clips from mobile phones, but with no audio (no AMR audio support yet). Target avi's will have H.263 video, so, you should install H.263 codec to view or edit them.

Onko kellään antaa ideaa, miten poistaa avast antivirus, kun tulee jatkuvasti joku error yrittäessäni poistaa sitä ohjauspaneelin ohjelmistosta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom