Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Hei,

Koen ongelmia asentaessani Office Student 2007:aa Windows 7:aani. Saan asennettaessa "virhe 1935...." ja ei suostu asentumaan. Löysin netistä ohjeen asiaan http://support.microsoft.com/kb/926804 jossa käskettiin päivittämään Microsoft Framework 2.0, jonka tein. Tosin koneessani oli Framework 4.0.

Mikä avuksi? Onko Office 2007 liian vanha Windows seiskaan?

No nyt on tällästä brobleemaa, että Ixusen kuvien siirto ei onnistu kun kamera otti ja putosi maahan. Tyrkkäsin tuon kameran Kingstonin mikä lie MMC-muistikortin läppärin (Acer 5102) kyljessä olevaan rööriin ja kone asensi ajurit itsestään. Nyt kysymys kuuluukin, että millä helkkarilla mä pääsen penkoon niitä kuvia tuolla muistikortilla? Photoshoppia koneesta ei löydy, joten se ei käy. Kiitoos!

Open Officen kirjoitusohjelmassa kun on taulukko, niin vakioasetusten mukaisesti se muuttaa mun laittaman kellonajan 7-17 muotoon 01.07.10. Miten saan muutettua tuon niin, ettei siellä ole yhtään mitään automaattista korjailua? Mä en siedä Wordissakaan niitä yhtään ja tiedän, mistä ne sieltä klikkaillaan pois päältä, mutta miten Open Officen Writerissä?

Jumankauta, että mua yleensäkin risoo lähes kaikki tuommoinen automatiikka, koska se ei yleensä ikinä toimi lähellekään kuten minä haluaisin (mukaanlukien autojen pyyhinautomatiikka). :curs:

Viimeksi muokattu:
Onko Office 2007 liian vanha Windows seiskaan?
Ei varmasti ole.

Pystykö lisää/poista ohjelma -valikon kautta valitsemaan tuon .NET framework 2.0 sitten valitse muuta/poista. Sitten valitset korjaa?

Kokeile siis korjausta noille .NET framework, joka versiolle jos näkyy monta.

No nyt on tällästä brobleemaa, että Ixusen kuvien siirto ei onnistu kun kamera otti ja putosi maahan. Tyrkkäsin tuon kameran Kingstonin mikä lie MMC-muistikortin läppärin (Acer 5102) kyljessä olevaan rööriin ja kone asensi ajurit itsestään. Nyt kysymys kuuluukin, että millä helkkarilla mä pääsen penkoon niitä kuvia tuolla muistikortilla? Photoshoppia koneesta ei löydy, joten se ei käy. Kiitoos!
Et näe niitä ollenkaan vai muoto on väärä ja ohjelmaa ei ole siihen?

Irfanview on todella suosittu:
http://download.cnet.com/IrfanView/3000-2192_4-10021962.html?tag=mncol

Ei varmasti ole.

Pystykö lisää/poista ohjelma -valikon kautta valitsemaan tuon .NET framework 2.0 sitten valitse muuta/poista. Sitten valitset korjaa?

Kokeile siis korjausta noille .NET framework, joka versiolle jos näkyy monta.

Ei ole kuin tuo .NET Framework 4 Client Profile, jonka korjaaminen ei auttanut mitään.

Oiskos kellään suositella hyviä kaiuttimia liitettäväksi miniläppäriin? Ehdottomasti plussaa pieni koko (kulkee mukana matkalaukussa lentokoneessa) ja edes jonkinlainen bassotoisto. Ja koska perjantaiksi pitäs kaiuttimet saada niin Lahden tai Helsingin seudulta pitäisi vielä löytyä.

Mikäköhän mun microsoft security essentialissa on vialla, kun joka kerta käynnistyksen yhteydessä (kun työpöytä on auennut) essentials sulkee itsensä ja se pitää laittaa takaisin päälle manuaalisesti?

Mikäköhän mun microsoft security essentialissa on vialla, kun joka kerta käynnistyksen yhteydessä (kun työpöytä on auennut) essentials sulkee itsensä ja se pitää laittaa takaisin päälle manuaalisesti?
Alkoiko yhtäkkiä päivityksen jälkeen tjsp?

Pientä listaa löysin pikasella Googlella:
"If you just updated Adobe Flash, you may have inadvertently installed McAfee Security Scanner. Verify that it is not present.
Verify that Windows Defender is uninstalled (if XP), or Disabled (if Vista/W7).
Verify that you are up-to-date with patches and service packs.
Verify that your PC clock is correctly set.
Verify that the Windows Firewall is on, and set to defaults.
In IE, reset all security zones to default level.

Tarkista myös Windows Update että onko sille uutta päivitystä.

Viimeisenä kokeilisin uudelleen asentamista.

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Alkoiko yhtäkkiä päivityksen jälkeen tjsp?

Pientä listaa löysin pikasella Googlella:
"If you just updated Adobe Flash, you may have inadvertently installed McAfee Security Scanner. Verify that it is not present.
Verify that Windows Defender is uninstalled (if XP), or Disabled (if Vista/W7).
Verify that you are up-to-date with patches and service packs.
Verify that your PC clock is correctly set.
Verify that the Windows Firewall is on, and set to defaults.
In IE, reset all security zones to default level.

Tarkista myös Windows Update että onko sille uutta päivitystä.

Viimeisenä kokeilisin uudelleen asentamista.

Kaikki muut kohdat oli ok, mutta mä en käytä windowsin omaa palomuuria, tuskin sillä mitään merkitystä on?

Pitänee asentaa uusiksi huomenna..

Hei pitäis tietää mite noit hardsubbeja käytetää eli mite "poltetaan" tekstit leffaa kiinni.... ite koitin lukee mut pää ei kestä enkun tekstii ja neuvot o nii monimutkasii pyydän et jos joku tietää antaa suomeks mahdollisimman yksinkertaiset ohjeet. Kiitos.

Kaikki muut kohdat oli ok, mutta mä en käytä windowsin omaa palomuuria, tuskin sillä mitään merkitystä on?

Pitänee asentaa uusiksi huomenna..
Tuskinpa vaikuttaa, tietenkin outoja asioita voi tapahtua jos joku ZoneAlarm siellä pyörii. Ehkä nykyisessä ZoneAlarmissa tai vastaavassa on muutakin kuin pelkkä palomuuri ja se sotkee?

Ensin kokeilisin uudelleenasennusta, ei kuitenkaan tuon ohjelman kohdalla mikään paha nakki.

Läppärissä toimii jostain syystä huonosti vasemman reunan näppäimet (numero 1, kirjain a jne).

Mistä noi yleensä johtuu? Kosketushäiriöitä vai mitä? Kannattaako yrittää itse puhdistaa ja onko jotain hyviä kikkoja?

Läppärissä toimii jostain syystä huonosti vasemman reunan näppäimet (numero 1, kirjain a jne).

Mistä noi yleensä johtuu? Kosketushäiriöitä vai mitä? Kannattaako yrittää itse puhdistaa ja onko jotain hyviä kikkoja?

Vähän läppäristä riippuen tietty, yleensä se näppis irtoaa todella helposti. Läppärin pohjassa on muutama ruuvi jotka on yleensä merkitty näppiksen kuvalla (jos ei ole, manuaali opastaa) ja sitten saattaa olla jotku clipsit näppiksen yläosassa (HP:n koneissa usein näin).

Kun ruuvit ja mahdolliset clipsit on irti, nousee näppäimistö, tosin emolevyyn menevän kaapelin voi joutua irroittamaan. Mutta jo näppistä raottamalla saa sieltä suurimmat roskat pois, kannattaa sitä kokeilla. Kun on varovainen, eikä käytä voimaa niin ei siinä mitään rikki voi mennä. Tai no, minä en maksa jos menee. :) Itse en ole yhtään läppäriä rikki saanut vaikka olen ihan paloiksi purkanut, tosin olekin nörtti.

e. Näin siis saa roskat pois, näppäiminen huono toimivuus voi tietty johtua vaikka mistä. Mutta tuota itse kokeilisin ensiksi.

Vähän läppäristä riippuen tietty, yleensä se näppis irtoaa todella helposti. Läppärin pohjassa on muutama ruuvi jotka on yleensä merkitty näppiksen kuvalla (jos ei ole, manuaali opastaa) ja sitten saattaa olla jotku clipsit näppiksen yläosassa (HP:n koneissa usein näin).

Kun ruuvit ja mahdolliset clipsit on irti, nousee näppäimistö, tosin emolevyyn menevän kaapelin voi joutua irroittamaan. Mutta jo näppistä raottamalla saa sieltä suurimmat roskat pois, kannattaa sitä kokeilla. Kun on varovainen, eikä käytä voimaa niin ei siinä mitään rikki voi mennä. Tai no, minä en maksa jos menee. :) Itse en ole yhtään läppäriä rikki saanut vaikka olen ihan paloiksi purkanut, tosin olekin nörtti.

e. Näin siis saa roskat pois, näppäiminen huono toimivuus voi tietty johtua vaikka mistä. Mutta tuota itse kokeilisin ensiksi.

Kiitokset vinkeistä, täytyy jossain vaiheessa purkaa kun ehtii/jaksaa. Onneks voi aina hommata erillisen näppiksen jos ei saa kuntoon.

Etähallinta

Osaakos kukaa neuvoo mite noita etähallinta ohjelmia käytetään...? ite oon koittanu mut ei onnistu voi olla ku ei enkku onnistu yms. Testi kohteena käyttäisin toista konetta samassa kämpässä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom