Miten voi vaihtaa hotmail-sähköpostiosoitteen salasanan? Ehdottaa vaan tuo salasanan vaihtosysteemi, että se lähettää sen uuden salasanan siihen vanhaan osoitteeseen, jonka salasanaa ei muista. Tosi järkevää...
Ei oo tullut hotmailia käytettyä mutta siinäkö ei ole sitä secret question -systeemiä käytössä mitä monessa muussa ilmaismeilissä on? Sitten ei varmaan ole muuta konstia kuin lähettää jonnekin customer supporttiin meiliä ja toivoa että saat ne vakuuttuneiksi siitä että se on sun meililaatikko mitä yrität auki...
Ei oo tullut hotmailia käytettyä mutta siinäkö ei ole sitä secret question -systeemiä käytössä mitä monessa muussa ilmaismeilissä on? Sitten ei varmaan ole muuta konstia kuin lähettää jonnekin customer supporttiin meiliä ja toivoa että saat ne vakuuttuneiksi siitä että se on sun meililaatikko mitä yrität auki...
En muista määritelläänkö hotmailiin toinen sähköpostiosoite siinä tapauksessa että unohtaa salasanansa. Mutta etsä muuten pääse sitä salasanaa vaihtamaan, muutenhan voisi vaihtaa kenen tahansa sähköpostitilin salasanan.
En muista määritelläänkö hotmailiin toinen sähköpostiosoite siinä tapauksessa että unohtaa salasanansa. Mutta etsä muuten pääse sitä salasanaa vaihtamaan, muutenhan voisi vaihtaa kenen tahansa sähköpostitilin salasanan.
No mut tossa noiden logiikassa ei oo mitään järkeä. Jos unohtaa sähköpostiosoitteensa salasanan niin salasananvaihto-ohjeet lähetetään ainoastaan siihen osoitteeseen, jonka salasanan on unohtanut :D Älykästä!
e: Niin et miksi siellä edes on tollanen salasananvaihto-toiminto, jos se ei kuitenkaan käytännössä ole mahdollista..huhuh
Ajattelin ostaa läppärin jossa ei ole optista asemaa. Pystyykö tälläseen läppäriin ongelmitta liittämään ulkoisen optisen aseman usb-väylään, vai onko luvassa ongelmia? Oman käsityksen mukaan ongelmia ei pitäis tulla, mut haluisin vaan varmistaa..
Ajattelin ostaa läppärin jossa ei ole optista asemaa. Pystyykö tälläseen läppäriin ongelmitta liittämään ulkoisen optisen aseman usb-väylään, vai onko luvassa ongelmia? Oman käsityksen mukaan ongelmia ei pitäis tulla, mut haluisin vaan varmistaa..
Millä saa win7:ssa hyväksyttyä yksittäisiä ohjelmia turvalliseksi? Haluan pitää tuon käyttäjätilien valvonnan päällä mut ihan jokaisesta softasta sen ei tarvitsisi kysyä.
No mut tossa noiden logiikassa ei oo mitään järkeä. Jos unohtaa sähköpostiosoitteensa salasanan niin salasananvaihto-ohjeet lähetetään ainoastaan siihen osoitteeseen, jonka salasanan on unohtanut :D Älykästä!
e: Niin et miksi siellä edes on tollanen salasananvaihto-toiminto, jos se ei kuitenkaan käytännössä ole mahdollista..huhuh
Ku loggaa sinne sisään, siellä on paikka mihin voi laittaa vaihtoehtoisen sähköpostiosoitteen. Jos sitä ei ole määritelty, niin se salasana lähetetään sinne samaan. Eli toisinsanoen, jos vaihtoehtoista spostia ei olemääritelty, niin ainoa vaihtoehto on kitistä hotmailin tukeen eli support.live.com:iin. Siellä pitäis olla muutama suomenkielinen henkilö töissä, mutta kovin nopeeta yhteydenottoa ei kannata odottaa ilmaispalvelulta, jolla on muutama sata miljoonaa käyttäjää. Enkä tiedä pystyykö ne sieltäkään auttamaan, elleivät voi varmistaa että sinä olet varmasti sen tilin omistaja.
Tekeekö Samsung R530-JAOZSE läppärillä mitään? Mun pöytäkone taitaa vedellä viimeisiään ja DNA:lla ois nyt kytkytarjous tuolle läppärille. Pääsääntöisesti en pidä kytkyjutuista, mutta tuo kone + mokkula maksaa kuukaudessa 2 vuoden ajan 0,5 euroa enemmän kuin mitä mää maksan nyt pelkästä nettiliittymästä.
En tee koneella mitään erikoisempaa, selailen nettiä, järjestelen valokuvia, joskus on tarvetta tekstinkäsittely ja laskentaohjelmille eli tuon koneen kapasiteetin pitäis riittää? Ainoa mitä koneelta toivon on se ettei sivuston avaamiseen mene montaa sekuntia kun mun kärsivällisyys ei riitä, mutta sekin taitaa olla riippuvainen nettiliittymän nopeudesta eikä koneesta?
Onko läppärin käyttöönotto idiooteiltakin onnistuva vai joudunko tuon hankittuani laittamaan tänne minuutin välein tyhmiä kysymyksiä?
Onko jotain ohjelmaa millä saa pöytäkoneesta wlan tukiaseman? Meinaan jos ottas mokkulan niin pitäs saada jaettua sitä muille laitteille.
Yksi vaihtoehto pn että käyttää langatonta reititintä siltana pöytäkoneeseen mut se olisi parempi ilman välikäsiä.
Oletan että pöytäkoneessa on Windows. Luo AdHoc-verkko langattomalla verkkokortilla, ja laita internet connection sharing päälle. Muut laitteet eivät kaiketi pysty juttelemaan keskenään, mutta intterverkkoon pitäisi päästä. Jos kone on OSX, niin tästä löytyy jonkinlainen ohje; http://www.dummies.com/how-to/content/how-to-make-your-mac-a-wifi-access-point.html
Miten saa palautettua win7 ultimatessa kansion käyttöoikeudet takaisin? Kansion Suojaus-välilehdeltä onnistuin laittamaan asetukset jotenki sillee etten saa nyt avattua jotain kansioita järjestelmänvalvojana, eikä saa niin helposti takasin näköjää.
Nyt ois ongelmana se että ois uus atk-hankinnassa ja en suostu ostamaan mitään hp:n paketti koneita!
Eli nyt jos joku viitsii / haluaa ajankuluksi katsoo mulle tietokoneen komponentteja parhaimmasta päästä mitä nyt 700-800 euron budjetilla kehtaa ostaa.
Kone tulee lähinnä kuvankäsittelyyn/viihde-käyttöön/pelien pelaamiseen.. Olen datanomi mut nyt jääny muutamana vuotena komponenttien seuraaminen
niin vähäselle että en enää tiedä mikä on hyvää ja mikä huonoa :( Joten jos on joku ketä on perillä nykypäivän komponenteista niin olisin kiitollinen jos
jaksaisit väsätä mulle jonkun hyvän koneen tolla budjetilla.. vain keskusyksikkö jota on sitten myös mahdollista lähitulevaisuudessa myös päivitellä ilman mitään järeitä emojen uudelleen hankintoja.
Nyt ois ongelmana se että ois uus atk-hankinnassa ja en suostu ostamaan mitään hp:n paketti koneita!
Eli nyt jos joku viitsii / haluaa ajankuluksi katsoo mulle tietokoneen komponentteja parhaimmasta päästä mitä nyt 700-800 euron budjetilla kehtaa ostaa.
Kone tulee lähinnä kuvankäsittelyyn/viihde-käyttöön/pelien pelaamiseen.. Olen datanomi mut nyt jääny muutamana vuotena komponenttien seuraaminen
niin vähäselle että en enää tiedä mikä on hyvää ja mikä huonoa :( Joten jos on joku ketä on perillä nykypäivän komponenteista niin olisin kiitollinen jos
jaksaisit väsätä mulle jonkun hyvän koneen tolla budjetilla.. vain keskusyksikkö jota on sitten myös mahdollista lähitulevaisuudessa myös päivitellä ilman mitään järeitä emojen uudelleen hankintoja.
Kiitti nopeesta vastauksesta!
Oon katellu kyseistä konetta ja rupesin miettiin että maksaako tossa paljon ylimäärästä komponenteista ?
tuttavan kautta saisin ehkä edullisesti noi komponentit jos reikseen siltä tilaisin ne.. Ilmeisesti tota voi myös tulevaisuudessa surutta myös päivitellä jos haluaa?
Ilman mitään isompia emon vaihtoja ja muita?