Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
Saman homman voi hoitaa myös ohjauspaneelin kautta:
Järjestelmä-> lisäasetukset -> Käynnistys ja palautuminen-kohdasta asetukset ja sieltä oikea käyttöjärjestelmä oletukseksi ja käyttöjärjestelmien luettelon aika nollaksi.

Hyvä, hyvä, näinhän se homma onnistuu näppärästi:hyvä:

Mielenkiintoinen sähköpostikeskustelu taas heti aamusta. Sain siis sähköpostia:

Aleks: "Hi, i still can not recieve mail"
minä: "Do you recieve this one?" (lähetin hänelle replyn)
Aleks: "yes, but from the moment i started using web access i recieve letters only from you. some thing is wrong"
* lähetän kaverille mailia Hotmailista *
minä: "did you get the email i send from hotmail?"
Aleks: "yes, i got it, may be i'm doing something wrong ... "

Hmmm, you dont say..

auttakaa nyt poloista kun en ole tietokonenörtti enkä tiedä mitään koneista... joten..
tilanne on tämä: yritän kirjautua sisään messenkeriin (7.0) niin tulee ilmoitus : "Kirjautuminen (MSM Messenger) epäonnistui, koska palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä. Yritä myöhemmin uudelleen. 80004005" ..... ei ole päästäny sisään pariin päivään. koitin ladata msn 8.0 jos vaikka auttais, mutta se ei toiminutkaan tällä vanhalla koneella... nyt jeesatkaa keharia. :arvi:

auttakaa nyt poloista kun en ole tietokonenörtti enkä tiedä mitään koneista... joten..
tilanne on tämä: yritän kirjautua sisään messenkeriin (7.0) niin tulee ilmoitus : "Kirjautuminen (MSM Messenger) epäonnistui, koska palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä. Yritä myöhemmin uudelleen. 80004005" ..... ei ole päästäny sisään pariin päivään. koitin ladata msn 8.0 jos vaikka auttais, mutta se ei toiminutkaan tällä vanhalla koneella... nyt jeesatkaa keharia. :arvi:

http://get.live.com/messenger/overview

Riippuu mikä käyttöjärjestelmä sinulla on, ei niinkään koneesta riippuvainen. Jos sinulla on oikeasti Windows98, niin nyt on korkea aika alkaa päivittelemään konetta (sekä luonnollisesti käyttistä)!

However, lataileppa tuo Windows Live Messenger ja koita uudestaan.

Ennenkuin asennat, niin poista Ohjauspaneelin kautta kaikki aiemmat messengerit.

Joskus messengerpalvelu on alhaalla ja ei pääse kirjautumaan.

http://get.live.com/messenger/overview

Riippuu mikä käyttöjärjestelmä sinulla on, ei niinkään koneesta riippuvainen. Jos sinulla on oikeasti Windows98, niin nyt on korkea aika alkaa päivittelemään konetta (sekä luonnollisesti käyttistä)!

However, lataileppa tuo Windows Live Messenger ja koita uudestaan.

Ennenkuin asennat, niin poista Ohjauspaneelin kautta kaikki aiemmat messengerit.

Joskus messengerpalvelu on alhaalla ja ei pääse kirjautumaan.
Tuosta sun linkistä kun alkaa lataileen, niin se lataa 7.0 version mikä mulla on ollu aina. mitä järkeä tuossa nyt oli, ei hyödyttäny mitään

Sanoppa nyt ENSIKSI mikä käyttis sulla on? Mitä ilmeisemmin Win98? Jos näin on, niin se on voi voi, et saa uudempaa MSN:nnää kuin 7.0:n. Eli vuorossa on joko uusi kone ja käyttis tai elämä ilman meseä.

Sanoppa nyt ENSIKSI mikä käyttis sulla on? Mitä ilmeisemmin Win98? Jos näin on, niin se on voi voi, et saa uudempaa MSN:nnää kuin 7.0:n. Eli vuorossa on joko uusi kone ja käyttis tai elämä ilman meseä.
juuh on se se 98. isoveli on semmoinen nörtti että se kun käy kylässä nii se kyllä fixaa... siihen saattaa mennä viikkoja ja tekee tiukkaa semmoinen

Miksi tarviit uudempaa versioo? Elele vaan ihan 7.0:lla ja elämä hymyilee :)

Meitsin IBM R40e läppäri ottaa ihan hulluna lämpöä, eli pohjassa kiinni olevat osat kuumenee aivan tolkuttomasti. Tuuletin toimii ainakin jotenkuten, mutta eipä näytä paljon auttavan.

Onko tää normaalia vanhahkolle läppärille ja jos ei niin mistä voisi mahdollisesti johtua?

Nyt tää näyttäs ensimmäistä kertaa täyteen ladatulla uudella akulla antavan noin 2t toiminta-aikaa. Aloin vaan funtsiin että jos kone toimii tietokoneena olemisen lisäksi lämpöpatterina, niin eihän tommonen pieni akku siitä voi selviytyä...

3 kpl M-Nutrition Anabolic Overdrive 6 kg

Orange - Sweet berry - Rasberry kiwi

-25%
Onko olemassa äänentunnistus-softaa joka osaisi transkriboida suoraan .mp3/muusta muodosta tekstiksi? Olen tekemässä haastatteluita digi-nauhurilla ja transkriboitavaa olisi todella paljon. Miten pääsen helpomalla? :)

windows vista?

onko kyse siis suomenkielisestä tekstistä?

Jostain kumman syystä mun taskmanager on muuttunut ja siitä on hävinnyt yläpalkki eli ei siis ole sitä file, options, view.. palkkia. miten palauttaa se?

EDIT

"To correct this, simply double-click on the border around the window and it will return to its normal state."

Kyllä, suomenkielistä tekstiä. Ja Vista kävi mielessä, mutta eikös se ole aika surkea? Sitäpaitsi mulla on ENG-versio... Ajattelin jos löytyisi joku parempi, ilmainen tai maksullinen, ihan sama.

joo tosissaan vistan betaa kokeilleena voin sanoa että aika syvältä se systeemi. ei pikaisella googlauksella löytynyt mitään softaa, mutta kannattaa melkeen katsoa jos on pääsy esimerkiks eri kirjastojen tietokantoihin jos jostain löytyis mainintoja moisista ohjelmista. varmasti jollain jossani on, toimivuus ja hinta/saatavuus onkin sit eri asia

ja pimp my ridessä oli eilen semmonen tablet pc joka tunnisti ameriikanlontoon :D (ainakin näytti toimivan, totuutta ei sit tiedä)

Isoveljeni toi läppärinsä minulle katsottavaksi. Netti pelaa koneen käynnistettyä sen 10min ja sitten kaatuu. Isoveljellä kotona langaton, ja täällä testailin langallisella. Sama ongelma. Tietokoneella pääsee messengeriin mutta netti selain ei aukea enää 10minuutin jälkeen. Itse en löydä minkäänlaista ratkaisua tuohon? Verkkokortti rikki? virus?

Isoveljeni toi läppärinsä minulle katsottavaksi. Netti pelaa koneen käynnistettyä sen 10min ja sitten kaatuu. Isoveljellä kotona langaton, ja täällä testailin langallisella. Sama ongelma. Tietokoneella pääsee messengeriin mutta netti selain ei aukea enää 10minuutin jälkeen. Itse en löydä minkäänlaista ratkaisua tuohon? Verkkokortti rikki? virus?
Täsmennätkö vielä, että aukeeko se nettiselain, mutta ei connectaa sivustoihin vai se ei vaan suorita ohjelman koodia, jotta selainikkuna tulis näkyviin?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom