- Ikä
- 44
D sanoi:Miten minä saan mun koneen päälle.
Kirjoitin tämän viestin kirjaston koneella.
En edes vaivaudu vastaamaan.....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
D sanoi:Miten minä saan mun koneen päälle.
Kirjoitin tämän viestin kirjaston koneella.
Käy katsomassa Mbnetin hintaseurannasta:neutraali sanoi:minkä hintasia on halvimmat polttavat dvd asemat tietsikkaan tällä hetkellä?? linkki myös mukaan kiitos.
Pikanen googletus ja tälläinen arvostelu löytyiprotsku sanoi:LiteOn 16x IDE DVD+/-RW Dual Layer (SOHW-1633S / SOHW-1635S), onks tätä testattu missään?
japa sanoi:Miksi koneen kauittimet ottavat häiriötä kattovalaisimesta/tuulettimesta sekä pöytävalosta. Aina kun jonkun näistä laitan päälle niin kuuluu kauittimesta räsähdys. Vahingoittaako tuo räsähdys pitkässä juoksussa noita kauittimià?
Onko normaalia että koneen metallisessa kotelossa on pieni virta? Niin jännitteenkoitin reagoi siihen että kun kerran siirsin koteloa ja samalla kosketin lämpöpatteria niin pikkuvirta kulki lävitseni.
Media Player Classic (ilmainen)Art2 sanoi:Millä ohjelmalla DVD levyt toimimaan? WMP:llä tulee vain jotain virhettä
Bricktop sanoi:Mikäköhän mahtaa olla koneessa ongelma kun joka aamu menee aivan jumiin heti kun yrittää jonkun ohjelman avata. Mirciin voi kirjoittaa mutta mikään muu ei toimi ja joutuu painamaan reset. Yön aikana päällä on mirc, outpost firewall ja usein utorrent.
protsku sanoi:Eikös tuo kuulu windowsin ominaisuuksiin että kun pitää konetta pitkään päällä ns. IDLE-tilassa niin se vaan jämähtää jumiin....
HC76 sanoi::lol2: Juu, no ei kuulu. Kyllä teillä on windows sekasin jos tollain jämähtää. Ei sillä ole välii onko sulla kone päällä yön tai viikon. Ei sen kuulu mitään jämähtää vaikka torrentti laulais solkenaan.
steeler22 sanoi:kun kone on päällä pitkään se ns."nukkuu" ja kaikki tieto laitetaan kovalevylle,jolloin herätessä voi kestää tai jäädä jumiin...
kannattaa katsoa ohjauspaneelista virransäästö asetukset ja otta noi aseutukset pois