Tietokonemaailman tyhmien kysymysten kerho

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timba79
  • Aloitettu Aloitettu
SDM sanoi:
"NTLDR is missing. Press any key to restart." :curs: Mitä helevettiä?

Tulee varmaan sanoista "NT Loader" joka on viittaus XP:n edeltäjään, tosin molemmathan käyttää samaa tiedostojärjestelmää. Tuo tarkoittaa sitä että buuttisektorilla on jotain häikkää, hyvällä tuurilla sieltä puuttuu vain käynnistystiedosto, huonolla tuurilla koneessa on joku virus.

Oliko kyseessä uusi kovalevy? Ethän tehnyt sitä virhettä että kone oli asennuksen aikana kytkettynä nettiin?

Vanha kovalevy = voi olla vanhoja viruksia tms.
Netissä asennuksen aikana = voi tulla X potenssiin N kappaletta viruksia ja matoja pelkästään asennuksen aikana

Samoin se voi aiheuttaa ongelmia jos kovalevyllä on ollut aikaisemmin joku tuplabuutti-viritys.

Jos mikään muu ei auta niin hommaa netistä linuxin käynnistyskorppu ja kirjoita kovalevyn alkusektorit täyteen nollaa. Sen jälkeen joudut kyllä asentamaan kaiken uudestaan mutta pitäisi toimia sitten.

DISCLAIMER: Linux on vaarallinen jos ei tiedä mitä tekee. Linuxin käynnistyskorppu on viimeinen hätävara. :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PERKELE.. eli siis : olen joskus ajat sitten ladannut netistä kräkätyn battlefield vietnamin ja silloin epäonnistuin sen asentamisessa.. nyt ostin sen sitten kaupasta ja piti asentaa niin ilmottaa että se on jo asennettu, no minähän poistin sen joka helvetin paikasta ja etin joka vitun tiedoston mutta ei vaan suostu!! mikä avuksi? vituttaa :D

tupacalle sanoi:
PERKELE.. eli siis : olen joskus ajat sitten ladannut netistä kräkätyn battlefield vietnamin ja silloin epäonnistuin sen asentamisessa.. nyt ostin sen sitten kaupasta ja piti asentaa niin ilmottaa että se on jo asennettu, no minähän poistin sen joka helvetin paikasta ja etin joka vitun tiedoston mutta ei vaan suostu!! mikä avuksi? vituttaa :D

Poistit myös ohjauspaneelin lisää/poista sovellus paikasta?

''Poistit myös ohjauspaneelin lisää/poista sovellus paikasta?''

Joo, kun avaan ton sovellus listan se ilmottaa sen kooksi n 9,5mt.. kyllä se sen uninstalloi mutta silti sovellus jää sinne listaan :hyper: en ole mistään löytänyt noita 9,5 megatavun rippeitäkään :david:

tupacalle sanoi:
Joo, kun avaan ton sovellus listan se ilmottaa sen kooksi n 9,5mt.. kyllä se sen uninstalloi mutta silti sovellus jää sinne listaan :hyper: en ole mistään löytänyt noita 9,5 megatavun rippeitäkään :david:

Ootko kokeillu searchilla ettiä koko koneesta niitä filuja?

Just tuli kokeiltua :/ eikä mitään löydy.. jäädyin täysin :S jossain niiden täytyy olla! ei muuta kun etsimään, onko muita niksejä?

Kokeile vaikka Shredder nimistä ohjelmaa. Jos nyt muistan nimen oikein.

tupacalle sanoi:
Just tuli kokeiltua :/ eikä mitään löydy.. jäädyin täysin :S jossain niiden täytyy olla! ei muuta kun etsimään, onko muita niksejä?
Kun poistat sitä lisää/poista sovelluksen kautta niin onko siinä unistall ikkunassa laatikoita joissa on ruksi? jos on niin ota ruksit pois ja kokeile lähteekö? jos se ei auta niin kokeile vaikka seuraavaa:
kokeile poistaa program files kansiosta EA Gamesin kansio, jos sulla ei ole muuta peliä sinne asennettuna, sen jälkeen aja vaikka RegSeeker:llä rekisterin puhdistus. Muista valita vasemmasta alakulmasta "luo varmuuskopio"! ja ei muutakuin etsimään ja kun se on valmis niin aika huoletta voi poistaa kaikki mitä se löytää, tosin omalla vastuulla!

Kysyn täällä saman ku yleisellä puolella, koska en saa poistettua sitä enää: eli, sain SVHS piuhan kautta näkymään läppärin taustakuvan ja näytönsäästäjän telkkarin näytöllä. En kuitenkaan pysty katsomaan esim. leffoja töllön kautta, vaan tuo taustakuva vaan möllöttää telkkarin ruudussa. Auttakee tyhmää, miten saan samat asiat näkyyn töllössä ku läppärissä?
PS. Käyttis XP Home

Uncle Sam sanoi:
Kysyn täällä saman ku yleisellä puolella, koska en saa poistettua sitä enää: eli, sain SVHS piuhan kautta näkymään läppärin taustakuvan ja näytönsäästäjän telkkarin näytöllä. En kuitenkaan pysty katsomaan esim. leffoja töllön kautta, vaan tuo taustakuva vaan möllöttää telkkarin ruudussa. Auttakee tyhmää, miten saan samat asiat näkyyn töllössä ku läppärissä?
PS. Käyttis XP Home

Näytön ja telkkarin kanssa pelehtiminen on kyllä kohtuu rankkaa hommaa kun ei pysty helposti sanomaan missä se vika piilee (Tai sitten en vaan osaa :nolo: )
Näkyyköhän sulla hiiren kursori siinä telkkarissa? Jos ei näy, niin sitä hiiren kursia voi kokeilla liikuttaa yli näytön reunojen oikealle ja vasemmalle jos se tulis jommalta kummalta suunnalta näkyviin sinne telkkarin puolelle. Jos onnistui, niin sitten vaan raahaamaan videoplayeriä samalla tavalla näytön reunan yli. Tosin en ole varma mistään.

Vron sanoi:
Näkyyköhän sulla hiiren kursori siinä telkkarissa? Jos ei näy, niin sitä hiiren kursia voi kokeilla liikuttaa yli näytön reunojen oikealle ja vasemmalle jos se tulis jommalta kummalta suunnalta näkyviin sinne telkkarin puolelle. Jos onnistui, niin sitten vaan raahaamaan videoplayeriä samalla tavalla näytön reunan yli. Tosin en ole varma mistään.

DUDE!!! It works! :thumbs:

Sanokaas joku hyvä ja _kevyt_ palomuuri? Mulla on toi sygate mutta sitä ei kuulemma päivitetä enää, eikä toi muutenkaan ihan futaa mulla niinkuin pitäis...

SuperStar sanoi:
Sanokaas joku hyvä ja _kevyt_ palomuuri? Mulla on toi sygate mutta sitä ei kuulemma päivitetä enää, eikä toi muutenkaan ihan futaa mulla niinkuin pitäis...

Zonealarm ?

E:Tällä hetkellä vie 3680 kt muistia

SuperStar sanoi:

Kerio personal firewall. Mokoma taitaa olla vielä ilmainenkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom