Tieteellinen harjoitusohjelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Krice
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Eikö tästä vois päätellä ettei tuo sun tieteellinen ohjelma oo kovin toimiva ollu jos leukoja menee kokonaista 4 toistoa?

En ole talven aikana treenannut, on tullut ehkä hieman takapakkiakin, huomasin sen heti kun kokeilin dippiä pitkästä aikaa. Mutta nyt ostin punttisalille lämmittimen niin ei enää kylmyys estä treenaamista.

Normaalit treeniohjelmat aiheuttaa ainakin minulle ylikuntoa aika herkästi. Sehän niissä onkin se ongelma eli normaalisti nostelet täysillä lihakset hajalle ja sitten oletat, että palautuminen toimii. Mutta eihän se toimi, ei ainakaan ilman "palauttavia".

No justiisa joo. Aivan ihme sontaa koko ketju pullollaan. Tieteellinen harjoistusohjelma my ass. Ongelma on se, ettet osaa treenata. Ei vika ohjelmissa ole.

Ongelma on se, ettet osaa treenata. Ei vika ohjelmissa ole.

Olen tietysti kokeillut myös "oikeilla" treeniohjelmilla. Palautuminen tuntuu olevan se ongelma, ei niinkään se etteikö saisi treenattua tarpeeksi. Ihmiset on aika erilaisia. Joillakin treeni toimii, vaikka tekisi mitä tahansa. Itse koen olevani heiman vähemmän lahjakas, esimerkiksi en ole koskaan ollut erityisen voimakas.

ootko miettiny, että isoin ongelma sulla tuntuu olevan päänsisällä? ei niin kehon palautumisessa tai treeniohjelmassa? vaan sä ja varsinkin sun pää hankaa vastaan ja kehittelee syitä... tietenkin jos pienet domsit estää sun treenaamisen ja olo on aina paha, niin kannattaa mennä jo lääkäriin käymään..

mutta muuten koko juttu on ihan p*sk**

mutta muuten koko juttu on ihan p*sk**

No tottahan toki kun Juuso internetistä sanoo niin. Mun kannattaa varmaan uskoa siihen ja lopettaa nämä kokeilut, ja palata entiseen normaaliin treeniin. Vai mitä?

Hukkasin ainakin 5 minuuttia elämästäni ketjun lukemiseen ja kerrot, ettet ole edes treenannut! VOI VITTU MITÄ PASKAA!

Olen tietysti kokeillut myös "oikeilla" treeniohjelmilla. Palautuminen tuntuu olevan se ongelma, ei niinkään se etteikö saisi treenattua tarpeeksi.

Syö enemmän. Jos mies painaa sen 60 kiloa noin monen treenivuoden jälkeen niin et sinä ainakaan ole massaa hakenut treenilläsi.

Olen tietysti kokeillut myös "oikeilla" treeniohjelmilla. Palautuminen tuntuu olevan se ongelma, ei niinkään se etteikö saisi treenattua tarpeeksi. Ihmiset on aika erilaisia. Joillakin treeni toimii, vaikka tekisi mitä tahansa. Itse koen olevani heiman vähemmän lahjakas, esimerkiksi en ole koskaan ollut erityisen voimakas.
Mistä tiedät ettet ole palautunut? Eikö se rauta oikeasti vain yksinkertaisesti nouse vaikka kuinka psyykkaat itseäsi vai ajatteletko vain itsesi luovuttamaan ennenkun yrität kunnolla? Se että paikat tulee huolella kipeäksi, ei tarkoita sitä etteikö olisi palautunut ja pystyisi treenaamaan sata lasissa.

Se että paikat tulee huolella kipeäksi

Ei yleensä tule, osaan lämmitellä ennen treeniä. Ei nyt vielä mennä paniikkiin, nimittäin jos tämä treenityyli toimii niin kerron kyllä sen. Eilen oli vasta tämän ohjelman ensimmäinen päivä! Pari-kolme viikkoa voisi kokeilla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vaikuttaako muka lämmittely tuohon :confused:
Ja kylläpä sää Krice kestät vittuilua hyvin. :D

Vaikuttaako muka lämmittely tuohon

Toki vaikuttaa. Lämmittelykin tosin pitää tehdä oikein, että siitä on hyötyä. Lämmittely EI ole 1x20 penkki.

Ja kylläpä sää Krice kestät vittuilua hyvin. :D

Pitäydyn asiassa, minua ei kiinnosta sivuseikat.

No tottahan toki kun Juuso internetistä sanoo niin. Mun kannattaa varmaan uskoa siihen ja lopettaa nämä kokeilut, ja palata entiseen normaaliin treeniin. Vai mitä?

no voisit kieltämättä aloittaa siitä, että treenaat jollain perusohjelmalla 3/2/1-jakosella seuraavat puolvuotta ja syöt kunnolla ja huolellisesti.. tollasene tieteilijänä sun pitäis myös ymmärtää se syömisen tärkeys sekä ne todelliset lepopäivät.. näissä kaikissa auttaa treenipäiväkirja ja kun sitä muistaisi vielä täyttää...

Mitähän kehitystä sä aiot saada parissa kolmessa viikossa?

no voisit kieltämättä aloittaa siitä, että treenaat jollain perusohjelmalla 3/2/1-jakosella seuraavat puolvuotta

Kuten monesti olen maininnut, niin kokeiltu on. Yksi mikä tässä myös tulee mieleen on se tapa, jolla treenataan. Eli esimerkiksi tänään vedin tuon selkäpäivän, leuanvetoa 10 kertaa. Sain muuten uuden ennätyksen, 5 toistoa. Eli treeni meni 5+2+3. Välissä pidän taukoa vain 10-20 sekuntia. Tuossa on joku idea, että treeni on sen verran hankalaa, ettei mene kuin muutama toisto kerralla. Sehän on hyvin erilainen tapa kuin normaalisti eli vedetään vaikka 10 toistoa, sitten palautumista sen verran että jaksaa seuraavat 10 toistoa jne.

Lisäsin selkätreeniin etunojapunnerruksen. Se on tavallaan hyvä liike seurata kehittymistä. Eli leuanvedon jälkeen tein yhden sarjan etunojapunneruksia, niin monta kuin meni (12 kertaa). Tuntui kevyeltä, erilaiselta kuin aikaisemmin.

voi vittu miten paska trolli, oot roikkunu täällä vuodesta 2003! mistä näitä tyyppejä oikein löytyy:face:

voi vittu miten paska trolli, oot roikkunu täällä vuodesta 2003! mistä näitä tyyppejä oikein löytyy:face:

Olisikin ihan mahtavaa huomata, että esimerkiksi 10 toiston leuanvetotreenillä kehittyy paremmin kuin täysimittaisella treeniohjelmalla.

Olisikin ihan mahtavaa huomata, että esimerkiksi 10 toiston leuanvetotreenillä kehittyy paremmin kuin täysimittaisella treeniohjelmalla.

:face:

http://www.50pullups.com/ Tuosta saat ohjelman joka oikeasti toimii. Jos itse lähtee kehittämään uutta ja mullistavaa treeniohjelmaa vailla mitään tieteellistä pohjaa niin tuskinpa onnistuu.

Tuo ylikunto-termi varmastikin viittaa sinun kohdallasi motivaation puutteeseen. Kun on oikea ja tehokas treeniohjelma käytössä niin eihän sitä tietenkään jaksa tehdä viikkoa pidempään ja sillon on se "ylikunto". :face:

ps: :face:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom