MULTI The Witcher 3: Wild Hunt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja damdum
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Peli läpi ja lvl 35 tuli täyteen. Tohon ei sisälly niitä places of power pisteitä, sillä noita pisteitä oli joku 46 laittaa taitoihin.
Lopussa kun oli staminabuild + Griffin armor niin ei tarttenut juuri miettiä miten porukka kaatuu.
Pari lyöntiä -> adrenaliiniin parit pinnat -> Quen -> whirlwind ja bossit tippu aika nopeesti.

Kohta vois alottaa uudestaan ja tälläkertaa lähtee hakee sign buildilla eteenpäin.

Peli läpi ja lvl 35 tuli täyteen. Tohon ei sisälly niitä places of power pisteitä, sillä noita pisteitä oli joku 46 laittaa taitoihin.
Lopussa kun oli staminabuild + Griffin armor niin ei tarttenut juuri miettiä miten porukka kaatuu.
Pari lyöntiä -> adrenaliiniin parit pinnat -> Quen -> whirlwind ja bossit tippu aika nopeesti.

Kohta vois alottaa uudestaan ja tälläkertaa lähtee hakee sign buildilla eteenpäin.

Paljonko kertyi peliaikaa läpipeluuseen? Itselläni tällä hetkellä reilut 35 tuntia takana ja lvl 14.

Itellä on 35h myös Steamin mukaan ja level 10. Novigradissa en ole edes käynyt vielä ja main storyssa aloitin juuri Bloody Baron tehtävän.

Lähdin itse nyt pelaamaan ykkösestä alkaen, hetki menee että pääsee tähän kolmosen kimppuun.

Mulla on tää pelin rytmi täysin sekaisin. Pelasin mielestäni kaiken mahdollisen White Orchidissa, mutta silti vain Level 4.

Sitten Veleniin ja siellä en löydä mistään tasolleni sopivaa tekemistä. Kaikki tehtävät, mitä tullut vastaan, vaatii paljon korkeampaa leveliä. Pelaan vaikeimmalla vaikeusasteella, joten mitään mahdollisuuksia ei ole jotain ihmissutta tappaa levelillä 4. (Yritetty on).

VMP. Ostin eilen Witcherin kun alko loma reilu viikon loma, alan pelaamaan --> pääsen White Orchardista eteenpäin ja pleikkari kyykkää. Kaiketi joku virtalähde paskana kun selvästi kuulee kun rele paukuttaa kun yrittää käynnistää. Ei muuta kuin takas verkkokauppaan --> huoltoon, tulee sitten joskus kun lomat on lusittu. Vittu kun voi vituttaa taas.

Mulla on tää pelin rytmi täysin sekaisin. Pelasin mielestäni kaiken mahdollisen White Orchidissa, mutta silti vain Level 4.

Sitten Veleniin ja siellä en löydä mistään tasolleni sopivaa tekemistä. Kaikki tehtävät, mitä tullut vastaan, vaatii paljon korkeampaa leveliä. Pelaan vaikeimmalla vaikeusasteella, joten mitään mahdollisuuksia ei ole jotain ihmissutta tappaa levelillä 4. (Yritetty on).
Yrität jotain aivan liian vaikeita questei. Taisin tappaa ensimmäisen ihmissuden tyyliin lvl kympin tienoilla. Siel on niitä ihan simppeleitä lähinnä sitä hangmans treetä jne.

Yrität jotain aivan liian vaikeita questei. Taisin tappaa ensimmäisen ihmissuden tyyliin lvl kympin tienoilla. Siel on niitä ihan simppeleitä lähinnä sitä hangmans treetä jne.

Siis mä oon pyörinyt siellä nimenomaan ja tsekannut kaikki ilmoitustaulut. :D Käytännössä helpoin, mitä oon löytänyt on just levelille 7 tarkoitettu, jos ei lasketa noita pääjuonen tehtäviä. Aika kissojen ja koirien kanssa saa Velenistä etsiä tehtäviä, jotka sopii leveleille 4-5. :D

Öö, hölmö kysymys... Mut onko järkeä ostaa tätä peliä, jos 2:sta ei jostain kumman syystä nappaa pelata?

Öö, hölmö kysymys... Mut onko järkeä ostaa tätä peliä, jos 2:sta ei jostain kumman syystä nappaa pelata?
Kyllä tähän pääsee aika hyvin mukaan, vaikka ei aikaisempia olisikaan pelannut. Tietenkin se auttaa huomattavasti jos aiemmat osat on pelattu ja/tai kirjat luettuna. Tietää hahmoista, tapahtumista ja paikoista enemmän.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%

Kyllä tähän pääsee aika hyvin mukaan, vaikka ei aikaisempia olisikaan pelannut. Tietenkin se auttaa huomattavasti jos aiemmat osat on pelattu ja/tai kirjat luettuna. Tietää hahmoista, tapahtumista ja paikoista enemmän.
Itse kyselin ja selvitin tätä asiaa kauan, vaikka mä pääydin tulokseen että pelaan 1+2 ensin jotka omistan muttei ole pelannut.

Tarinasta saa irti enemmän, tosin siltä kantilta että tunnistat tyyppejä yms.
Etenkin kakkosen tapahtumat vissiin käydään läpi kolmosessa, eli sulta kysellään niistä. Tätä ei tapahdu jos tuo kakkosesta tallenuksen kolmoseen.

Siis mä oon pyörinyt siellä nimenomaan ja tsekannut kaikki ilmoitustaulut. :D Käytännössä helpoin, mitä oon löytänyt on just levelille 7 tarkoitettu, jos ei lasketa noita pääjuonen tehtäviä. Aika kissojen ja koirien kanssa saa Velenistä etsiä tehtäviä, jotka sopii leveleille 4-5. :D

White Orchardissa kävit kaikki place of interest -markkerit läpi? Kyllä sieltä ois vähän enemmän pitänyt expaa irrota.

Tuleekohan näistä koskaa leffaa?
IMDB 3.4 :D http://www.imdb.com/title/tt0300657/

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Hexer_(film)

"Wiedźmin (The Hexer or The Witcher in English) is a 2001 fantasy film by director Marek Brodzki, starring Michał Żebrowski as main character Geralt of Rivia. The story is based on the books and stories of The Witcher written by Polish author Andrzej Sapkowski."

Ehkä tosta vois Witcher 3 myynnin myötä tehdä ihan kunnon leffan. R-rated on must.

White Orchardissa kävit kaikki place of interest -markkerit läpi? Kyllä sieltä ois vähän enemmän pitänyt expaa irrota.
Ei muuten irtoa.
Just eilen vedin uusintakierroksen vaikeimmalla ja kävin kaikki paikat White Orchardissa läpi. Pääs hätään lvl 4 (tossa ei siis powerien pisteitä mukana).

Paljonko kertyi peliaikaa läpipeluuseen? Itselläni tällä hetkellä reilut 35 tuntia takana ja lvl 14.

3pvä 3h meni aikaa.

Ei muuten irtoa.
Just eilen vedin uusintakierroksen vaikeimmalla ja kävin kaikki paikat White Orchardissa läpi. Pääs hätään lvl 4 (tossa ei siis powerien pisteitä mukana).

Riippuu tietysti siitä kuinka tehokkaasti juoksee pisteeltä toiselle. Hortoilin vähän myös ympäristössä ja aina kun tuli vihuja vastaan niin nirri pois. Nuo kuitenkin spawnaa tietyillä alueilla aika hyvin niin siinä tulee sitä expaa jonkin verran myös. lvl 6 tuli lähdettyä Veleniin.

Tarkistin eilen kun pääsin kotiin. Lvl 3 kun pääs Veleniin, tosin nelonen on juuri tulossa.
Mutta tosiaan toinen kierros, joten ei tullut "turhaa" haahuilua, vaikkakin juoksin paikasta A paikkaan B.

Ja ei ole mitään syytä miksei sitä pääjuonta ala vetämään Velenissä kun sinne pääsee. Niitä sivutehtäviä saa kyllä lisää matkan varrella ja pääjuonta tehdessä saa helpommin exp

Joo mulla oli Lvl 4. Kaikki point of interestit kävin läpi, mutta en paljoa hortoillut.

Nyt aloin tehdä sitten pääjuonta eteenpäin ja tosiaan päässyt levelille 7 sen ansiosta. Nyt sitten voikin tehdä niitä sivutehtäviä lisää, niitä oli vaikea löytää oikealle levelille sopivaksi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom