Wannabe Athlete
Ikuinen räpiköijä
Voi jeesus kun alkaa kuulostaa hyvältä. Pakko käydä pian hakemassa tuo...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo-o, ei yhtään kuumota pelaa pika pikaa 1 ja 2 läpi notta pääsis tähän kiinni..................tekstiä
Tämmönen kuva tuli sattumoisin vastaan tänään suositun YouTube peliarvostelijan Twitterissä:Ja monessa sivutehtävässä on enemmän syvyyttä kuin joidenkin isojen pelistudioiden pelien pääjuonissa.
Armoreita valmistaa armoer ja aseita blacksmith. Kylistä ja kaupungeista löytyy näitä heeboja. Kaikissa armoreissa ja aseissa on level vaatimus, ja sen näkee craftauksen yhteydessä. Eli ollessasi esim. level 4 voit craftata level 14 armorin, mutta käyttää sitä vasta, kun olet itse level 14. Sama pätee aseisiin. Lisäksi molempien luona voi korjata sekä aseet että armorit ja myös myydä niitä.Oon kyllä ihan hukassa kaiken alkeemi ja craftausten sekä pommien kanssa. Miljoona eri ainetta ja kun vihdoin saa ainekset kasaan johonkin haarniskaan niin mitään hajua missä sen teen.
Poimit jokaisen vastaan tulevan kasvin, käyt tutkimassa jokaisen matkan varrelle osuvan talon ja loottaat huolella viholliset, niin hyvä tulee. :D Ja herbalisteilla on hyvät valikoimat, jos rahasta ei ole pulaa.No toi ainesten löytäminen onkin oma hommansa. Sellasta neulan etsimistä heinäsuovasta :D. Löytyykö noita varusteita suht tasaiseen pelin edetessä vai onko se pakko craftailla kamaa että pärjää jatkossa taisteluissa? Jollain 5levelillä taidan olla ja family mattersia duunaamassa.
Unohdin mainita tämän, eli riittää, että valmistat potionin, öljyn tai pommin vain kerran, sen jälkeen ei tarvitse huolehtia aineksista. Huolehdit vain, että invetoryssa on vahvaa alkoholia, niin meditointi täyttää varastot automaattisesti. Ja omien kokemuksien mukaan öljyt eivät edes kulu.No toi ainesten löytäminen onkin oma hommansa. Sellasta neulan etsimistä heinäsuovasta :D.
Mistä tota meteorite oree löytyy? Onko olemassa erityistä paikkaa missä sitä on vai onko sitä vaa randomisti jossai kylässä/talossa? Ei perkele löydy mistää vaikka kiertelee ja kaartelee pitkin no mans landia ja loottaa kaikkee mahollista :D
No toi ainesten löytäminen onkin oma hommansa. Sellasta neulan etsimistä heinäsuovasta :D. Löytyykö noita varusteita suht tasaiseen pelin edetessä vai onko se pakko craftailla kamaa että pärjää jatkossa taisteluissa? Jollain 5levelillä taidan olla ja family mattersia duunaamassa.
Mistä tota meteorite oree löytyy? Onko olemassa erityistä paikkaa missä sitä on vai onko sitä vaa randomisti jossai kylässä/talossa? Ei perkele löydy mistää vaikka kiertelee ja kaartelee pitkin no mans landia ja loottaa kaikkee mahollista :D
Joo kai se pitäis loottailla ihan huolella. Käyny vähän omatunnon päälle toi ihmisten kotien ryöstely :D. Ja kivahan se on kun on haastetta taisteluissa. Ainot vaan että se latausikkuna kuoleman jälkeen vie ikuisuuden ja kuolin siihen erääseen ihmisuteen varmaan kymmenen kertaa kun se lisäili itselleen elinvoimaa eikä mulla ollut mitään pommeja rakenneltuna. Pelitunteja mulla on vaikka kuinka ja tuntuu että oon tehnyt jo vaikka mitä ja oon silti levelillä 5. Kaukaselta tuntuu edes +20lvl.