MULTI The Witcher 3: Wild Hunt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja damdum
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
On kyllä aivan käsittämättömän hyvä peli. Mittarissa vasta 22h ja uskaltaisin sanoa, että tämä on yksi parhaimmista peleistä mitä olen ikinä pelannut. Maailma huokuu yksityiskohtia, NPCt ovat mielenkiintoisia ja muutenkin hyvin tehtyjä, combatti on nopeaa ja hauskaa, sivutehtävät on oikeasti hyviä ja tekee mieli tehdä niitä ihan sen takia, että ne ovat mielenkiintoisia, eikä pelkästään sen takia, että niistä saa expaa ja muita palkintoja. Se on jo merkki hyvästä pelisuunnittelusta. En edes muista missä pelissä olisi viimeksi ollut näin hyviä sivutehtäviä, Red Dead Redemption tulee nyt ensimmäisenä mieleen.

Pikku ongelmista huolimatta (esim. inventory systeemi on aika alkeellinen) kertakaikkiaan loistava peli :D.

Joo-o, ei yhtään kuumota pelaa pika pikaa 1 ja 2 läpi notta pääsis tähän kiinni..................

Ja monessa sivutehtävässä on enemmän syvyyttä kuin joidenkin isojen pelistudioiden pelien pääjuonissa.
Tämmönen kuva tuli sattumoisin vastaan tänään suositun YouTube peliarvostelijan Twitterissä:

CGHNYpRUEAE2pU4.webp

Toi kuva pitää kyllä hyvin paikkansa :D Jotkut questit vaan venyy ja venyy, koko ajan uusia käänteitä ja tekemistä. Kannattaa myös muistaa että maastosta ja erilaisista paikoista voi löytyä paljonkin aarteita vaikka niitä ei ole merkitty millään point of interest tms. hässäkällä. Heikon näköisiä seiniä yms. kannattaa aina koittaa hajoittaa signilla, voi löytyä vaikka mitä kivaa. ;)

Ei saatana. "Pulp fiction" tuolla bloody baronin linnassa :D. Pistittekö merkille.

Oon kyllä ihan hukassa kaiken alkeemi ja craftausten sekä pommien kanssa. Miljoona eri ainetta ja kun vihdoin saa ainekset kasaan johonkin haarniskaan niin mitään hajua missä sen teen.

Oon kyllä ihan hukassa kaiken alkeemi ja craftausten sekä pommien kanssa. Miljoona eri ainetta ja kun vihdoin saa ainekset kasaan johonkin haarniskaan niin mitään hajua missä sen teen.
Armoreita valmistaa armoer ja aseita blacksmith. Kylistä ja kaupungeista löytyy näitä heeboja. Kaikissa armoreissa ja aseissa on level vaatimus, ja sen näkee craftauksen yhteydessä. Eli ollessasi esim. level 4 voit craftata level 14 armorin, mutta käyttää sitä vasta, kun olet itse level 14. Sama pätee aseisiin. Lisäksi molempien luona voi korjata sekä aseet että armorit ja myös myydä niitä.

Alkemiasta varmasti löytyy netistä joku guide, itse en pysty selittämään sitä selkeästi. Potioneita, öljyjä, pommeja, keitteitä jne. voi valmistaa, kun olet löytänyt ohjeet ja ainekset on kasassa. :D Ehkä sellainen tippi, että alkemiavarastot täydennetään meditoimalla, kunhan inventoryssa on vahvaa alkoholia (esim. Alchoest ja Dwarven Spirit).

Taistelusysteemi tuntuu kyllä koko ajan paremmalta ja hauskemmalta. Nyt pystyy haastamaan jo vähän isompiakin joukkoja, kun iskujen ajoitukset rupeavat sujumaan ja hyvin ajoitetulla viuhtaisulla pystyy tappamaan parikin kärpästä yhdellä iskulla. Tärkein tekijä on ollut kuitenkin vahvistettu Quen, aivan mielettömän hyödyllinen minun kaltaiselle apinalle. Tässä jotain omaa sekoilua, sisältää vähän gorea:

Viimeksi muokattu:
No toi ainesten löytäminen onkin oma hommansa. Sellasta neulan etsimistä heinäsuovasta :D. Löytyykö noita varusteita suht tasaiseen pelin edetessä vai onko se pakko craftailla kamaa että pärjää jatkossa taisteluissa? Jollain 5levelillä taidan olla ja family mattersia duunaamassa.

No toi ainesten löytäminen onkin oma hommansa. Sellasta neulan etsimistä heinäsuovasta :D. Löytyykö noita varusteita suht tasaiseen pelin edetessä vai onko se pakko craftailla kamaa että pärjää jatkossa taisteluissa? Jollain 5levelillä taidan olla ja family mattersia duunaamassa.
Poimit jokaisen vastaan tulevan kasvin, käyt tutkimassa jokaisen matkan varrelle osuvan talon ja loottaat huolella viholliset, niin hyvä tulee. :D Ja herbalisteilla on hyvät valikoimat, jos rahasta ei ole pulaa.

Kyllä niitä varusteita löytyy, mutta parhaat kamat saa juuri craftaamalla, ja niitä craftausohjeita löytyy kyllä kunhan tutkii paikkoja. Tarvittaessa craftausohjeita voi myös ostaa suoraan armor/asesepiltä sekä myös karttoja niiden sijaintiin. Esimerkiksi sain nykyisen Griffin armorini sepältä ostetun kartan kautta.

Joidenkin aseiden ja armoreiden ominaisuuksia voi parantaa myös glyphseillä ja runestoneilla, glyphsit menevät armoreihin ja runet miekkoihin.

Viimeksi muokattu:
No toi ainesten löytäminen onkin oma hommansa. Sellasta neulan etsimistä heinäsuovasta :D.
Unohdin mainita tämän, eli riittää, että valmistat potionin, öljyn tai pommin vain kerran, sen jälkeen ei tarvitse huolehtia aineksista. Huolehdit vain, että invetoryssa on vahvaa alkoholia, niin meditointi täyttää varastot automaattisesti. Ja omien kokemuksien mukaan öljyt eivät edes kulu.

Mistä tota meteorite oree löytyy? Onko olemassa erityistä paikkaa missä sitä on vai onko sitä vaa randomisti jossai kylässä/talossa? Ei perkele löydy mistää vaikka kiertelee ja kaartelee pitkin no mans landia ja loottaa kaikkee mahollista :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mistä tota meteorite oree löytyy? Onko olemassa erityistä paikkaa missä sitä on vai onko sitä vaa randomisti jossai kylässä/talossa? Ei perkele löydy mistää vaikka kiertelee ja kaartelee pitkin no mans landia ja loottaa kaikkee mahollista :D

Niitä löytyy randomisti ku loottailee. Mutta noita aineita voi itsekin valmistaa alchemilla tai craftaamalla, en nyt muista kummalla, jos vaan sopivat ainesosat löytyy. Ja kannattaa blacksmithillä tai armoerilla katella dismantlesta jos purkaa jonkun turhan esineen jos sieltä sais sen meteorite oren. Tai sitten vaan ostat sen.

Materiaalia löytyy niin paljon, että ei pitäisi olla mitään ongelmia erilaisten esineiden valmistuksessa. Tavaraa löytyy myös loottina paljon, kannattaa tosiaan tutkia paikkoja ja käyttää sitä Witcher senseä ihan ympäriinsä juoksennellessakin. En vielä lvl 5:llä tekisi tuota main questia eteenpäin, kyllä sieltä löytyy paljon contracteja, treasure huntteja ja side questeja joilla kuluttaa aikaa ja kerätä ihan törkeästi kaikkea jännää. Craftaus kannattaa koska sillä saa tehtyä hiton hyviä kamoja, ilmankin toki pärjää. Kannattaa myös tosiaan katsella minkä levelin kamasta on kyse ennen kuin niitä kasaa, ottaa vähän päähän meinaan katsella sitä 20 leveliä korkeampaa miekkaa inventoryssa :D

Löytyy randomisti ympäriinsä, yleensä Hidden Treasure ja Guarded Treasure -point of interesteissä on noita. Mulla on tuota kertynyt ihan törkeesti, onkin toisaalta enemmän juoksennellut pitkin puskia ja tutkinut paikkoja. Lisäksi olen aina ennen myymistä katsonut mitä niistä löydetyistä tavaroista saa jos ne hajottaa osiksi.

Kannattaa myös ostaa isommat satulalaukut heti kun vain voi. Red Baronin luota Crow's Perchissä saa ainakin oliko se nyt 70 kantokykyä lisäävän. Auttaa kaman keräilyssä.

Joo kai se pitäis loottailla ihan huolella. Käyny vähän omatunnon päälle toi ihmisten kotien ryöstely :D. Ja kivahan se on kun on haastetta taisteluissa. Ainot vaan että se latausikkuna kuoleman jälkeen vie ikuisuuden ja kuolin siihen erääseen ihmisuteen varmaan kymmenen kertaa kun se lisäili itselleen elinvoimaa eikä mulla ollut mitään pommeja rakenneltuna. Pelitunteja mulla on vaikka kuinka ja tuntuu että oon tehnyt jo vaikka mitä ja oon silti levelillä 5. Kaukaselta tuntuu edes +20lvl.

No niin, tänään tuli peli hankittua kauppareissun yhteydessä kun AMD viimeinkin sai eilen rykäistyä ulos ajurit joilla Crossfire toimii. Tuossa se parhaillaan asentuu, toivottavasti on ennakkohypen arvoinen :)

Joo kai se pitäis loottailla ihan huolella. Käyny vähän omatunnon päälle toi ihmisten kotien ryöstely :D. Ja kivahan se on kun on haastetta taisteluissa. Ainot vaan että se latausikkuna kuoleman jälkeen vie ikuisuuden ja kuolin siihen erääseen ihmisuteen varmaan kymmenen kertaa kun se lisäili itselleen elinvoimaa eikä mulla ollut mitään pommeja rakenneltuna. Pelitunteja mulla on vaikka kuinka ja tuntuu että oon tehnyt jo vaikka mitä ja oon silti levelillä 5. Kaukaselta tuntuu edes +20lvl.

Mitään pommeja tarvita :D En minäkään jaksa mitään ihmisten koteja kaikissa kylissä käydä läpi, parempaa loottia löytyy noista Point of Interest -jutuista ja questien yhteydessä maastosta. Etsivä löytää :D

Lauantaina hain pelin aamulla kaupasta. Piti tehdä vaikka mitä päivän aikana ja illalla oli tarkoitus käväistä baarissakin, mutta loppujen lopuksi istuin koko päivän bokserit jalassa sohvalla pleikkarin ohjain kädessä.

Perkeleen kova peli kyseessä.

Täälläkin kyllä tämä peli osui ja upposi :). Lauantain ja sunnuntain aikana tuli reilusti toistakymmentä tuntia pelattua ja vasta ollaan Act I:sen alussa, joten paljon on vielä jäljellä.

Suositut

Back
Ylös Bottom