MULTI The Witcher 3: Wild Hunt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja damdum
  • Aloitettu Aloitettu
Pistetäänpä tällekkin nyt oma lanka pystyyn, kun julkaisu päivämäärä (19.5) lähenee.
the_witcher_3_wild_hunt_logo.jpg

"The Witcher 3: Wild Hunt is an upcoming action role-playing video game set in an open world environment, that is currently in development by Polish video game developer CD Projekt RED. It is scheduled to be released for Microsoft Windows, PlayStation 4, and Xbox One on May 19, 2015. The game is still not officially confirmed for Linux or OS X; however, it may be possible that the game will be released on these platforms at a later time. The game will be the third in the series, preceded by The Witcher and The Witcher 2: Assassins of Kings, which are based on the series of fantasy novels of the same title by the Polish author Andrzej Sapkowski, but take place after them."

The Witcher 3: Wild Hunt for PlayStation 4 Reviews - Metacritic
Positiivisen vastaanoton on ainakin näin alkuun saanut ! :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ykkönen pelattu läpi, kakkonen on 3 episoden loppupuolella. Ehdottomasti parasta roolipeliä mitä olen pitkään aikaan pelannut. Pelataan oikeasti jotain roolia eli tässä tapauksessa witcheriä ja vaihtoehdot ei ole hyvä vs. paha, vaan mulkku ja mulkumpi vaihtoehto. Ja tehtävätkin on ihan hauskoja, meinasin pudota tuoliltani kun sillan oli peikko kännipäissään pistänyt paskaksi :D. Ja eniten tykkään tuossa kakkosessa siitä että jos tulee haamuja tai spectrejä vastaan, niin ne tulee vain ja ainoastaan siksi että joku paikka on kirottu tjms. Ei ne siellä muuten vain harhaile ja se kirous pitää saada pois, tai eivät lähde pois.

Odotan siis innolla tuota kolmatta osaa. Ilmeisesti maailman kokoa on kasvatettu huimasti. Toivottavasti määrä ei korvaa laatua...

ykkönen pelattu läpi, kakkonen on 3 episoden loppupuolella. Ehdottomasti parasta roolipeliä mitä olen pitkään aikaan pelannut. Pelataan oikeasti jotain roolia eli tässä tapauksessa witcheriä ja vaihtoehdot ei ole hyvä vs. paha, vaan mulkku ja mulkumpi vaihtoehto. Ja tehtävätkin on ihan hauskoja, meinasin pudota tuoliltani kun sillan oli peikko kännipäissään pistänyt paskaksi :D. Ja eniten tykkään tuossa kakkosessa siitä että jos tulee haamuja tai spectrejä vastaan, niin ne tulee vain ja ainoastaan siksi että joku paikka on kirottu tjms. Ei ne siellä muuten vain harhaile ja se kirous pitää saada pois, tai eivät lähde pois.

Odotan siis innolla tuota kolmatta osaa. Ilmeisesti maailman kokoa on kasvatettu huimasti. Toivottavasti määrä ei korvaa laatua...
Jep, huimasti on luvassa pelattavaa tässä kolmanessa osassa. Varmasti ainakin suurin osa siitä on laadukasta :D.

Witcher 2 oli kyllä loistava, combattia myöten. Melko moni on moittinut Witcher 2:sta huonosta combat systeemistä mutta ite tykkäsin siitä erittäin paljon. Hyvä tuntuma ja nätin näköistä tanssimista.

Ykkönen on tullut pelattua kaksi kertaa läpi, kakkonen kerran (pitäisi kyllä pelata uudestaan, kun ehtisi).
Kolmonen on toki ennakkotilauksessa. Vaikka on paljon roolipelejä tullut pelattua, niin tämä sarja on kyllä henkilökohtainen suosikki.
Kerrassaan loistavaa settiä ihan kaikilta osa-alueilta ja tuo Sinisenporkkanan mainitsema "harmaa maailma" on hieno tunnelmanluoja. On hienoa, että tehtyjen valintojen seuraukset eivät välttämättä ole aina sitä mitä odottaisi ja usein on tarjolla vain huonoja vaihtoehtoja :D

Kiehtoo kyllä peli hirveästi, mutta itse olen sellainen etten tämmösissä voi vaan skipata aiempia pelejä.
Mulla pelaamatta Witcher 1 & 2, ja aloin pelaamaan ekaa. Ongelma on se, että ei morjes se on kankea ja 8 vuoden ikä näkyy siinä pelissä kyllä rajusti. En tiedä miten tsemppaisin itteni pelaa sen ekan......... vissiin se kuitenkin kestää luokkaa 30-40 tuntia pelata.

Kiehtoo kyllä peli hirveästi, mutta itse olen sellainen etten tämmösissä voi vaan skipata aiempia pelejä.
Mulla pelaamatta Witcher 1 & 2, ja aloin pelaamaan ekaa. Ongelma on se, että ei morjes se on kankea ja 8 vuoden ikä näkyy siinä pelissä kyllä rajusti. En tiedä miten tsemppaisin itteni pelaa sen ekan......... vissiin se kuitenkin kestää luokkaa 30-40 tuntia pelata.

Kannattaa ne pelata läpi. Kunhan pääsee siitä ensimmäisen osan kankeuden alkujärkytyksestä yli, pelaa sen mielellään läpi. Juonen osalta ykkösosa on muutenkin IMO mielenkiintoisempi, mutta muilta osin kakkososa vie potin kotiin.

Edit. Näissä Witchereissä erinäiset valinnat tarinan aikana ovat iso osa pelinautintoa. :)

Juu kyllä pelit kuten Mass Effect jne. on omia suosikkeja. Eiköhän tuohon rujoon graffaan ja paikoittain huvittavan kankeaan menoon sokeudu kun alkaa tarina kulkee. :)
Mulla päätty vaan pelin aloitus vähän huonosti, kaatu peli ja sinne lähti kaikki progress. Ihan alussa olin siis, joten ei mitään tallennuksia vielä ollut. :( Toivottavasti tuota ei usein tapahdu kun lopulta pääsen peliä kunnolla hakkaamaan.

Tuo ykkönen on loistava peli, kannattaa vaan väkisin puskea vähän aikaa niin kyllä se siitä lähtee.
Lisäksi tuohon on useitakin modeja, joten sieltäkin suunnalta voi apua löytyä ;)

edit:
Tuolla Nexuksen suosituimpia ja löytyyhän sieltä toki muitakin:
http://www.nexusmods.com/witcher/mods/top/?

Mut modeihin ei voi koskea jos vaikuttaa Steam acheihin! :D

Mut modeihin ei voi koskea jos vaikuttaa Steam acheihin! :D

Voipas :D
En itseasiassa edes tiennyt, että tuohon on niitä lisäilty. Mulla on tuosta ihan perus levyversio, ostettu silloin aikoinaan, kun tuo julkaistiin.

Ensi viikolla se on viimein tapahtumassa. Parin myöhästymisen jälkeen CD Projekt RED saa 19. toukokuuta vihdoin pihalle The Witcher 3:n, joka onkin hiljattain ehtinyt saamaan läjän kehuja pursunneita arvosteluja.
Lähestyvän julkaisun kunniaksi pelistä on julkaistu nyt erikoistraileri, joka auttaa sopeutumaan hieman The Witcherin maailmaan. Traileri ei sisällä pelikuvaa, vaan sen sijaan se keskittyy muilla keinoilla kuvastamaan sitä karuutta, jota noituri Geralt joutuu kohtaamaan kutakuinkin joka toinen tiistai.
Onneksi miehellä on nykyään parta naaman arpia peittämässä.

XBOX
[video=youtube_share;HGG9yXmRCyQ]http://youtu.be/HGG9yXmRCyQ[/video]

PS4
[video=youtube_share;R1HPulLdatI]http://youtu.be/R1HPulLdatI[/video]

O'Brienin aina yhtä viihdyttävän Clueless Gamer -pelivideosarjan uusimmassa jaksossa posket hohtavat punaisina kilpaa miehen kutrien kanssa, kun käsittelyyn tarttuu monella tapaa täysin häpeilemätön The Witcher 3: Wild Hunt. Sankariteot painuvat vikkelästi unholaan, kun O'Brien pääsee hieromaan tuttavuutta kuvankauniin Yenneferin kanssa.
Kymmenminuuttinen kaunottarenvalloitusprojekti huipentuu intiimiin kohtaamiseen täytetyn yksisarvisen selässä, ja tilanteesta täysin hämmentynyt O'Brien päätyy lopulta tuuppaamaan kanssajuontajansa Aaron Bleyaertin kokonaan ulos studiosta.
O'Brienin ilme täytyy nähdä omin silmin sitä arvostaakseen.
[video=youtube_share;SfjLRuE1CLw]http://youtu.be/SfjLRuE1CLw[/video]

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voipas :D
En itseasiassa edes tiennyt, että tuohon on niitä lisäilty. Mulla on tuosta ihan perus levyversio, ostettu silloin aikoinaan, kun tuo julkaistiin.
Ei voi! Achit on must! :D

Tosin ykkösessä ei taida olla, tai sit en löydä.
EDIT: Joo eihän siinä ole.

Ei voi! Achit on must! :D

Tosin ykkösessä ei taida olla, tai sit en löydä.
EDIT: Joo eihän siinä ole.

No ni. Sitten vaan modeja kehiin, jos muuten ei maistu. Tosin, kyllä tuo hyvä peli on ilmankin. Vaatii vaan sen oikeanlaisen asenteen, että ei välitä hieman vanhentuneista pelimekaanikoista ja grafiikoista :)

Ja vielä vinkki tuohon ykkösosaan: jos itse swordplay tuntuu tuskaiselta ja tylsältä, niin kannattaa panostaa taitopointseja Aardiin, jolla voi mukavasti stunnata vihollisia. Perään yksi hiirenklikkaus, jonka jälkeen voi rauhassa ottaa hörpyn kahvikupista kun Geralt viipaloi/teurastaa/lävistää vihollista äänitehosteiden kera. :D

Arvostelujen perusteella kolmosen pääjuoni on melko laimea ja täynnä tylsiä kuriiritehtäviä. Näin vähän arvelinkin käyvän, kun siirryttiin täysin avoimeen pelimaailmaan. Sama ongelma muissakin vastaavassa pelissä.

Arvostelujen perusteella kolmosen pääjuoni on melko laimea ja täynnä tylsiä kuriiritehtäviä. Näin vähän arvelinkin käyvän, kun siirryttiin täysin avoimeen pelimaailmaan. Sama ongelma muissakin vastaavassa pelissä.

Nojaa, vähän kaikenlaisia mielipiteitä on heitetty. Jotkut kehuvat pääjuonta maasta taivaisiin, jotkut eivät.

No ni. Sitten vaan modeja kehiin, jos muuten ei maistu. Tosin, kyllä tuo hyvä peli on ilmankin. Vaatii vaan sen oikeanlaisen asenteen, että ei välitä hieman vanhentuneista pelimekaanikoista ja grafiikoista :)
Joo, mulla on toi sama homma myös leffoissa jne.
Häiritsee ihan liikaa jos näyttää skeidalta.
Arvostan sisältöä, tarinaa, yms, mut en vain voi sille mitään. :P

Ja vielä vinkki tuohon ykkösosaan: jos itse swordplay tuntuu tuskaiselta ja tylsältä, niin kannattaa panostaa taitopointseja Aardiin, jolla voi mukavasti stunnata vihollisia. Perään yksi hiirenklikkaus, jonka jälkeen voi rauhassa ottaa hörpyn kahvikupista kun Geralt viipaloi/teurastaa/lävistää vihollista äänitehosteiden kera. :D
Kuulostaa hyvältä.
Lähinnä muutenkin ykkösen kohdalla mielellään pelaisi nopeasti läpi, lähinnää tarinaan keskittyen.
Sehän täs just on, et mun pitää käydä noi aiempien pelien tarinat läpi ennen kuin haluan koskea kolmoseen!

Joo, mulla on toi sama homma myös leffoissa jne.
Häiritsee ihan liikaa jos näyttää skeidalta.
Arvostan sisältöä, tarinaa, yms, mut en vain voi sille mitään. :P

Kuulostaa hyvältä.
Lähinnä muutenkin ykkösen kohdalla mielellään pelaisi nopeasti läpi, lähinnää tarinaan keskittyen.
Sehän täs just on, et mun pitää käydä noi aiempien pelien tarinat läpi ennen kuin haluan koskea kolmoseen!

Ei kai tuo ykkönenkään nyt sentään ihan skeidalta vieläkään näytä? Vai näyttääkö, en osaa sanoa, kun viime kerrasta on jo jokunen vuosi aikaa :D
Kakkonen pitäisi kyllä olla graafisesti ihan nykypäivän standarditkin täyttävä, oli kuitenkin julkaisussaan yksi parhaimman näköisistä (ja raskaimmista) peleistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom