MULTI The Witcher 3: Wild Hunt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja damdum
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tää pitää kyllä pelailla itekin. Switchille en viittinyt hommata, mutta nyt kun tuli peliPC, niin sillä lähtee seuraavaksi, kun saan The Outer Worldsin käsistäni.

Tuo sälän määrä on kyllä oikeasti aika iso ja suuri osa ei todellakaan ole välttämätöntä. Itselläkin se paha vika, että mestoissa pyöriessä tulee lootattua kaikki mahdollinen ja sitten pyörii inventoryssa mukana kaikkea turhaa nukeista puukauhoihin ja kynttelikköihin. Toki niitä saa rahaa vastaan sitten tyhjennettyä kauppiaille, jos nämä niitä huolivat. Sen kun oppii tunnistamaan, että minkä tyyppisiä kamoja kannattaa mahdollisesti alchemya tai craftaamista varten säilyttää.

Questeissahan on aika hyvin esitetty ne hahmon level suositukset, mitä kannattaa kyllä kuunnella. Ja ihan livenä tavattaessahan niiden vihujen päällä on pääkallosymboli, mitä vastaan ei ole mitään mahdollisuuksia.

Oletko muuten Gwentiin perehtynyt? Menin ensimmäisen kerran pelin läpi PS4:llä ja jäi vähän sivurooliin, mutta kun ostin pelin PC:lle ja aloin pelaamaan uudestaan läpi, niin ajattelin panostaa enemmän tuohon. Aivan helmi minipeli. Nyt vain ollut Witcherin pelaaminen jäissä tovin (toki ajanpuutteenkin vuoksi), koska yritän toteuttaa kaikkien korttien keräämistä koskevaa questia. Sen enempää spoilaamatta pelissä tulee myöhemmin eräät juhlat joissa on korttiturnaus ja tuolla pitäisi voittaa jokainen pelaaja, koska jokaiselta saa voittaessa oman kortin. Viimeisellä on aivan jäätävän paljon parempi pakka kuin itsellä ja voittaminen vaatii älytöntä taktiikkaa ja tuuria. Peliä ei voi jatkaakaan, koska jos poistun juhlista en sinne pääsee enää takaisin ja quest on menetetty. :LOL:
Thanks noista vinkeistä Witcherista ja tosta Gwentistä.(y) En oo ees kuullu tosta Gwentista, mut ku vinkkasit niin alkoi kiinnostaa ja pitääpi tutkia minkälaisesta pelistä on kyse. Tietenkään en vielä sitä alaa pelaa tota kun on tää Witcher kesken mut sen jälkeen vois kyllä, oon toivonutkin et tulis jokin hyvä minipeli vastaan, joka on sellaista ajantappo viihdettä!:giggle:

Ihan toiseen asiaan. Että jumalauta et Englannin kielisistä peleistä oppii samalla hyvin parntaa omaa englantia. IMO Peleistä oppii paremmin englantia kuin esim ylä-asteella koulussa. Siellä mulla oli englanti 5 todistuksessa, mut kun koulun jälkeen pelannut yli kymmenen vuotta Englannin kielisiä pelejä niin kehittynyt ihan tajuttomasti oma Englanti niin et tajuan esim Tästä Witcherista kaikki jutut, tarinan jne täysin. Ei ollut tarkoitus kehua itseään vaan todeta tosi asia et miten pirun hyvin peleistä oppii ihan oikeasti petraamaan omaa Enlgalntia.

Thanks noista vinkeistä Witcherista ja tosta Gwentistä.(y) En oo ees kuullu tosta Gwentista, mut ku vinkkasit niin alkoi kiinnostaa ja pitääpi tutkia minkälaisesta pelistä on kyse. Tietenkään en vielä sitä alaa pelaa tota kun on tää Witcher kesken mut sen jälkeen vois kyllä, oon toivonutkin et tulis jokin hyvä minipeli vastaan, joka on sellaista ajantappo viihdettä!:giggle:

Niin Gwent on se Witcherissä pelattava korttipeli mihin voi haastaa kauppiaita ja muita hahmoja ja kerätä ja parannella neljää eri pakkaa itselleen. Kortteja saa ostamalla kauppiailta ja voittamalla muita hahmoja. Tuo kivasti lisäsisältöä vielä entisestään laajaan peliin.

ei perkele, luin sen sun viestin vahingossa niin et ajatus liiti vähän muualla,:unsure: nyt luin uudestaan sen viestin ajatuksen kanssa et nyt selkeni asia. Jotenkin meni ekalla lukemiskerralla ohi se et liittyy Witcheriin kun nopeasti lukaisin viestin ja ajatus pyöri puoliksi muualla yhden jutun takia.

Kateltiin jouluna toi Netflix sarja ja sen houkuttelemana latailin lisäreinä uudelleen vaikka peli söi aikanaan varmaan 4kk ajan mun koko vapaa-ajan. Puoliso sitten innostu kattelemaan kun diggaa vahvoista mieshahmoista ja aina kun oli yksin himassa niin tutki noita kysymysmerkkejä ominpäin. Ei oo ikinä pelaillu konsoleita mutta siitä se alko sujua ja kohta se oli vetänyt aina tehtäviä kun olin töissä, ja kiertänyt kaikki bordellit ja naiset läpi 😅.

Oli kyllä toisellakin pelikerralla yhtä koukuttava ja melko vauhdilla tahkottiin tiimityönä lisäreineen läpi. Suurimmat miinukset ehkä se hirveä renklaus inventaarion kanssa kun kokoajan overweight, mutta ekalla kerralla skippasin witcher gearit ja nyt kun vedin cat schoolin kamat aina mastercraftetiin asti niin ei tarvinnu raahata vaihtogearia ja miekkoja mukana. Haittapuolena ei sitten tullut mäiskittyä esim Olgierin miekalla ollenkaan, ja olihan se melkosen tuskasta hommata raaka-aineet jokaiseen geariin.

Multa loppu tän pelin peluu kun boksi meni hajoamaan. Vitutus on kyllä sanoinkuvaamaton, ei vaan pelkästään tän pelin takia, vaan ku mulla on varmaan yli 30 peliä siellä, niin voi jeesus. Ekana huomasin et ei lähde ohjaimella käyntiin ja sit kokeilin boksista sitä virtapainiketta painaa et jos käynnistys sillä, mutta ei. VIrta / valo tulee päälle ja sammuu 2 sekunnissa. Aion viedä ku rahatilanne parempi niin boksiin huoltoon kun niitä hienoja pelejä on niin paljon siellä.

Tää pitää kyllä pelailla itekin. Switchille en viittinyt hommata, mutta nyt kun tuli peliPC, niin sillä lähtee seuraavaksi, kun saan The Outer Worldsin käsistäni.
Eilen sain pelatuksi tarinan loppuun. 98,7h näytti Steamin kirjaston peliaika, että kyllähän tämän parissa tovi meni.

En tiedä onko vika mun näyttiksen ajureissa vai missä, mutta yllättävän bugista oli meno verrattuna konsolipelaamiseen. Aikas monta kertaa peli kaatui yllättäen. Lisäksi jotain sellaisia bugejakin löytyi, että maastossa onnistui seikkailemaan sellaiseen paikkaan, josta ei päässyt enää liikkumaan mihinkään. Luistelin ainakin vuorenrinnettä alas jotakin seinustaa vasten, mistä ei päässyt enää ylös eikä alas.

Tarina oli kyllä hyvin kirjoitettu ja tykkäsin esim. Yenneferin ja Geraltin vuorovaikutuksesta. Loppu oli vähän meh, mutta taisin vahingossa skipata pienen pätkän animaatiotakin, etten oo varma, jäikö jotain huomaamatta.

Noh, eilen latasin Divinity: Original Sin 2:n että sitä seuraavaksi. P.S pitääkö semmonen Nvidian 3080 ny ostaa, kun tulee? :D

Eilen sain pelatuksi tarinan loppuun. 98,7h näytti Steamin kirjaston peliaika, että kyllähän tämän parissa tovi meni.

En tiedä onko vika mun näyttiksen ajureissa vai missä, mutta yllättävän bugista oli meno verrattuna konsolipelaamiseen. Aikas monta kertaa peli kaatui yllättäen. Lisäksi jotain sellaisia bugejakin löytyi, että maastossa onnistui seikkailemaan sellaiseen paikkaan, josta ei päässyt enää liikkumaan mihinkään. Luistelin ainakin vuorenrinnettä alas jotakin seinustaa vasten, mistä ei päässyt enää ylös eikä alas.

Tarina oli kyllä hyvin kirjoitettu ja tykkäsin esim. Yenneferin ja Geraltin vuorovaikutuksesta. Loppu oli vähän meh, mutta taisin vahingossa skipata pienen pätkän animaatiotakin, etten oo varma, jäikö jotain huomaamatta.

Noh, eilen latasin Divinity: Original Sin 2:n että sitä seuraavaksi. P.S pitääkö semmonen Nvidian 3080 ny ostaa, kun tulee? :D
Witcher 3 on 36 erilaista lopetusta pelin aikana tekemien päätöksien vuoksi, nopeesti olet pelin läpi pelannut jos meni alta 100h. Menikö lisärit samalla? Itse pelasin 100% kaikki pikku tehtävätkin ja aikaa meni reilusti yli 200h.

Witcher 3 on 36 erilaista lopetusta pelin aikana tekemien päätöksien vuoksi, nopeesti olet pelin läpi pelannut jos meni alta 100h. Menikö lisärit samalla? Itse pelasin 100% kaikki pikku tehtävätkin ja aikaa meni reilusti yli 200h.
Niin, ei tuo ainakaan tuntunut mitenkään kaahaten pelailulta. Pelihän näytti muuttuvan suoraviivaisemmaksi tämän sumuisille saarille purjehtimisen jälkeen, enkä jaksanut sen jälkeen paljoa enää Witcher contracteja metsästää, mutta sitä ennen tein kyllä sivutehtäviä, metsästin Gwent-kortteja jne. mielestäni ihan riittävästi :D Ei vaan jaksanut enää loppua kohden kierrellä ja jauhaa, kun tuntui, ettei pelissä ollut enää hirveästi uutta annettavaa.

Lisäosia en pelannut, kun teki mieli jo siirtyä pelaamaan jotain muuta, mutta ehkä niitäkin voi jossain vaiheessa harkita. Pelaan nyt ainakin tuon edellä mainitun tässä välissä lävihte.

Niin, ei tuo ainakaan tuntunut mitenkään kaahaten pelailulta. Pelihän näytti muuttuvan suoraviivaisemmaksi tämän sumuisille saarille purjehtimisen jälkeen, enkä jaksanut sen jälkeen paljoa enää Witcher contracteja metsästää, mutta sitä ennen tein kyllä sivutehtäviä, metsästin Gwent-kortteja jne. mielestäni ihan riittävästi :D Ei vaan jaksanut enää loppua kohden kierrellä ja jauhaa, kun tuntui, ettei pelissä ollut enää hirveästi uutta annettavaa.

Lisäosia en pelannut, kun teki mieli jo siirtyä pelaamaan jotain muuta, mutta ehkä niitäkin voi jossain vaiheessa harkita. Pelaan nyt ainakin tuon edellä mainitun tässä välissä lävihte.
Jäi paljon siis kokematta pelistä ja paljon annettavaa vielä lisäosien kautta, hienoa juonen rakentamista sekä tärkeitä hahmoja tulee lisäreiden mukana sekä todella hyviä tehtäviä. Kokemus pelistä jää todellakin vajaaksi ilman näitä. Parastahan on pelata kaikki samalla kertaa, itse odottelen pelin PS5 versiota ja palaan vielä kolmannen kerran pelin pariin:)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Täältä myös iso peukku noille lisäreille. Varsinaisen stoorin jälkeen iski ähky päälle ja ajattelin pitkään, ettei nyt jaksa enää mitään grindaus-lisäreitä päälle. Onneksi ähky meni lopulta ohi, sillä laatukamaksihan molemmat dlc:t osoittautuivat. Etenkin jos Geraltin ja kumppaneiden känniääliöinti jaksoi huvittaa, niin yhtä laadukasta huumoria löytyy kyllä lisää 😏

PC-version bugisuus ja vähän kököt kontrollit laimensivat intoa jatkaa pelin kanssa ylimääräisiä. Esim. hevosen ohjailu oli sen verran ahterista, ettei paljoa kiinnostellut ratsastella menemään pelkän ratsastamisen ilosta.

Gwent-korttipeli oli kyllä mielenkiintoinen. Sen kanssa sai menemään jossain kohti pitkän aikaa, kun alkuun (käytännössä Velenissä) sivuutin kokonaan korttipelit ja sen jälkeen Novigradissa rupesin ihmettelemään, miksi kaikilta tulee käkättimeen :D Piti sit katsoa kortit kuntoon.

Mut joo, kahtotaan josko jossain vaiheessa jonkun lisäosan naputtelee. PS5-versiokin voisi olla mielenkiintoinen. Just möin Switchin veks ja pitää varmaan tuo uusin pleikkari ostaa, kun tulee.

PC-version bugisuus ja vähän kököt kontrollit laimensivat intoa jatkaa pelin kanssa ylimääräisiä. Esim. hevosen ohjailu oli sen verran ahterista, ettei paljoa kiinnostellut ratsastella menemään pelkän ratsastamisen ilosta.

Gwent-korttipeli oli kyllä mielenkiintoinen. Sen kanssa sai menemään jossain kohti pitkän aikaa, kun alkuun (käytännössä Velenissä) sivuutin kokonaan korttipelit ja sen jälkeen Novigradissa rupesin ihmettelemään, miksi kaikilta tulee käkättimeen :D Piti sit katsoa kortit kuntoon.

Mut joo, kahtotaan josko jossain vaiheessa jonkun lisäosan naputtelee. PS5-versiokin voisi olla mielenkiintoinen. Just möin Switchin veks ja pitää varmaan tuo uusin pleikkari ostaa, kun tulee.

Tuosta Gwentistähän on ihan oma pelinsä joka toimii koneella ja mobiilisti.

Itse main story kylläkin voi päättyä kolmella eri tavalla, mutta pelin aikana on 36 erilaista vaihtoehtoa, mitkä johtavat johonkin näistä kolmesta lopetuksesta.
Ne lopetukset ovat Ciri kuolee taistellessaan white frostia vastaan, Ciristä tulee nilfgaardin kruununperillinen ja Ciristä valitsee noiturin polun. Eli jos valitsee ns. isällisiä vaihtoehtoja ciristä tulee noituri, jos talloo cirin itseluottamusta niin hän kuolee taistellessaan white frostia ja jos taas uskottelee nilfgaardin olevan hyvä vaihtoehto niin ciri päätyy sinne jne.

Saako tehtävän jotenkin kesken katkaistua? En saa yhtä kyrpää hengiltä ja nyt oon jumissa tossa tehtävässä.
Mää en varmaan tavalliseen tapaani tajua jotain kysymyksestä, mutta siis.. eihän mikään pakota jatkamaan jonkun tehtävän kanssa vaan senkun valitsee jonkun muun tehtävän aktiiviseksi ja alkaa pelaamaan sitä. Vai mikä on ongelma?

Mää en varmaan tavalliseen tapaani tajua jotain kysymyksestä, mutta siis.. eihän mikään pakota jatkamaan jonkun tehtävän kanssa vaan senkun valitsee jonkun muun tehtävän aktiiviseksi ja alkaa pelaamaan sitä. Vai mikä on ongelma?
Joo pitää koittaa uudestaan. En saanut jostain syystä sitä tehtävää katkaistua.

Tää jäi aikonaan kesken ja nyt päätin pitkästä aikaa alkaa pelailee tätä. Aika hauska juttu oli kun alussa kelailin et on kyllä laaja mappi pelissä, sit selvis möhemmin et noita samankokoisia mappeja on 6 tai mitä se oli.:eek: Olin vaan silleen et "mitä helvettiä.":LOL: miten olla noin valtava peli ei voi käsittää. Sit etnkin niitä tehtäviä on niin aivan järisyttävä määrä. Sit kun joskus muinoin täällä haukuin sälän määrää pelissä, mutta nyt kun pelannut 12h niin kaikki sujuu ilman mitään ongelmia ku pääsee peliin kunnolla sisään ja nuo valikot tuntuu nyt ihan helpoilta. Ite päätin et pelaan päätarinan läpi ja sivutehtäviä sen verran et ei tuu vastaa ilmoitusta pääkallo merkillä varustetuista örmyistä eli aion pelata level tason niin tappiin kuin tarvitsee eli voittaa kaikki mahdolliset vihut ja et pääse tarinan läpi. KAIKKIA sivutehtäviä en aio pelata ku niitä on niin saatanasti. En anna arvosanaa vielä mut veikkaan et kun oon pelannut pelin läpi niin on siinä ja siinä et voittaako mun ykkösijalla olevan Metal Gear Solid Snake Eaterin ku oon nyt jo ihan pelin lumoissa, jonka huomaa mm siitä et vieressä olevan kahvin unohdin juoda ku keskityin peliin niin kovaa. Sit vasta tajusin et ainiin tuo kahvi piti juoda. tuotsta pöydältä:LOL:.

Tää jäi aikonaan kesken ja nyt päätin pitkästä aikaa alkaa pelailee tätä. Aika hauska juttu oli kun alussa kelailin et on kyllä laaja mappi pelissä, sit selvis möhemmin et noita samankokoisia mappeja on 6 tai mitä se oli.:eek: Olin vaan silleen et "mitä helvettiä.":LOL: miten olla noin valtava peli ei voi käsittää. Sit etnkin niitä tehtäviä on niin aivan järisyttävä määrä. Sit kun joskus muinoin täällä haukuin sälän määrää pelissä, mutta nyt kun pelannut 12h niin kaikki sujuu ilman mitään ongelmia ku pääsee peliin kunnolla sisään ja nuo valikot tuntuu nyt ihan helpoilta. Ite päätin et pelaan päätarinan läpi ja sivutehtäviä sen verran et ei tuu vastaa ilmoitusta pääkallo merkillä varustetuista örmyistä eli aion pelata level tason niin tappiin kuin tarvitsee eli voittaa kaikki mahdolliset vihut ja et pääse tarinan läpi. KAIKKIA sivutehtäviä en aio pelata ku niitä on niin saatanasti. En anna arvosanaa vielä mut veikkaan et kun oon pelannut pelin läpi niin on siinä ja siinä et voittaako mun ykkösijalla olevan Metal Gear Solid Snake Eaterin ku oon nyt jo ihan pelin lumoissa, jonka huomaa mm siitä et vieressä olevan kahvin unohdin juoda ku keskityin peliin niin kovaa. Sit vasta tajusin et ainiin tuo kahvi piti juoda. tuotsta pöydältä:LOL:.

Lämpimästi suositteleen myös panostamaan sivutehtäviin. On nimittäin parhaimpia sivutehtäviä mitä oon missään pelissä nähnyt.

T: 260h Witcher 3:sta tykittänyt.. feels like rain.

Suositut

Back
Ylös Bottom