MULTI The Witcher 3: Wild Hunt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja damdum
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Lämpimästi suositteleen myös panostamaan sivutehtäviin. On nimittäin parhaimpia sivutehtäviä mitä oon missään pelissä nähnyt.

T: 260h Witcher 3:sta tykittänyt.. feels like rain.
Juurikin näin, jää pelikokemus todella paljon vajaaksi, jos ei lisäreitä/sivutehtäviä tahkoa läpi. Aloitellaan tämä sitten kolmannen kerran kun ilmestyy PS5 versio🤤

Kiitos tosi isosti vinkeistä et kannattaa tahkoa sivutehtävät.:giggle: tähän mennessä ollut suurin osa kyllä jäätävän siistejä ja todella hyvä tietää toi et ne on loistavia jatkossakin.(y)

Mie en oo vieläkään päässyt tähän sisään. Kolme, vai neljäkertaa, yrittänyt aloitella. Joku vajaa 20h pelannut ja ei vaan uppoa.

Nyt oon luovuttanut asian suhteen :D Viidettä kertaa ei tule.

Mie en oo vieläkään päässyt tähän sisään. Kolme, vai neljäkertaa, yrittänyt aloitella. Joku vajaa 20h pelannut ja ei vaan uppoa.

Nyt oon luovuttanut asian suhteen :D Viidettä kertaa ei tule.
Vähän liikaa roinaa ja valikoita mun makuun myös. Näyttää kyllä perkeleen hienolta.

Vähän liikaa roinaa ja valikoita mun makuun myös. Näyttää kyllä perkeleen hienolta.

Paljon on hyvää. Hahmot mielenkiintoisia, juoni varmasti hyvä jne, mutta joku hiertää ja pahasti. Ehkä se taistelu on vähän "tönkköä" omaan makuun. Kertaakaan pelatessa ei tullut semmoista fiilistä että ei malta lopettaa.

Tää on ehkä sellanen peli jota voisin kattoa kun joku kaveri pelaa.

Witcherin pelimaailma avautuu tuskallisen hitaasti, mikäli ei ole kirjoja lukenut. Ainakin alussa tulee vähän liian tiuhaan vastaan keskeisiä hahmoja ja paikkoja, joiden oletetaan olevan ennestään tuttuja. Sellainen on ihan hiton turhauttavaa, mutta onneksi Geralt sentään tekee muistiinpanoja tapaamistaan hahmoista ja sieltä voikin aina luntata, mikäli ei tahdo pysyä kärryillä.
Vasta kun "Bloody Baron"-tarinalinjan sai hoidettua loppuun, niin hommaan alkoi päästä kunnolla sisään - kierolla tavalla huippupalkitsevaa, kun ratkaiset jonkin moraalisen ongelman mielestäsi oikealla tavalla, mutta lopputulos räjähtääkin käsiin.

Ja ehdottomasti @Tigre suosittelen myös pelaamaan lisäosat myöskin. Hearts of Stone ja Blood & Wine. Kummatkin tuovat sisällöllään roimasti lisää pelattavaa peliin. Itse taisin kuluttaa kumpaankin jotain 30-40h.

V*ttu mitä tehtäviä on pelissä ja tarkoitan tosi hyvällä. Oon pelannut vasta 30h ja pari hyvää esimerkkiä on mm ladies in the woods tehtävä joka oli aika häiriintynyt...
maxresdefault (1).jpg

toinen esimerkki on siellä luolassa on sellainen
rihmasto josta kasvaa jotain piikkejä. Sit pitää hakee musta hevonen ja viedä tuon puhuvan rihmaston se ja hevonen juo sen kummajaisen verta ja hevosen silmät muuttuu lpunaiseksi.
täydet pisteet pelille mielikuvituksellisuudesta.
bring-a-black-horse-to-the-cave-beneath-the-whispering-hillock-2.jpg

Toiseen juttuun. Ite tykkään kun maailma on niin perkuleen elävän näköinen johtuen eniten tuulessa heuluvista puista. Oli yö tai päivä niin puut heiluu. Sit se on musta tunnelmallista purjeveneillä seilailla tuulen luomasta aaltomaisessa vedessä. Täysin toiseen asiaan ku ei helvetti kun vertaa tän pelin dialogia fallout 4 dialogiin. Tässä on pitkiä pirun hyvin käsikirjotettuja dialogj osuuksia. Fallout 4 se on tyyliin seuraavanlaista.
"ok"
"lets go"
"where is Shaun"
"dont worry"
:LOL:

anyway nyt oon tehtävässä jossa sain sen
taikalampun jonka valolla näkee aaveita ja pitää mennä erääseen torniin ylös ja pelastaa naisaaven.
Ällistyttävää et tuntuu et oon pelannu tosi paljon ja sit tajuta miten todella alussa oon ku 30h pelannut. on kyllä päätä huimaava seikkailu koko peli.

V*ttu mitä tehtäviä on pelissä ja tarkoitan tosi hyvällä. Oon pelannut vasta 30h ja pari hyvää esimerkkiä on mm ladies in the woods tehtävä joka oli aika häiriintynyt...
katso liitettä 227369

toinen esimerkki on siellä luolassa on sellainen
rihmasto josta kasvaa jotain piikkejä. Sit pitää hakee musta hevonen ja viedä tuon puhuvan rihmaston se ja hevonen juo sen kummajaisen verta ja hevosen silmät muuttuu lpunaiseksi.
täydet pisteet pelille mielikuvituksellisuudesta.
katso liitettä 227370

Toiseen juttuun. Ite tykkään kun maailma on niin perkuleen elävän näköinen johtuen eniten tuulessa heuluvista puista. Oli yö tai päivä niin puut heiluu. Sit se on musta tunnelmallista purjeveneillä seilailla tuulen luomasta aaltomaisessa vedessä. Täysin toiseen asiaan ku ei helvetti kun vertaa tän pelin dialogia fallout 4 dialogiin. Tässä on pitkiä pirun hyvin käsikirjotettuja dialogj osuuksia. Fallout 4 se on tyyliin seuraavanlaista.
"ok"
"lets go"
"where is Shaun"
"dont worry"
:LOL:

anyway nyt oon tehtävässä jossa sain sen
taikalampun jonka valolla näkee aaveita ja pitää mennä erääseen torniin ylös ja pelastaa naisaaven.
Ällistyttävää et tuntuu et oon pelannu tosi paljon ja sit tajuta miten todella alussa oon ku 30h pelannut. on kyllä päätä huimaava seikkailu koko peli.
Ja juoni paranee vaan loppua kohti. Muista sitte pettää sitä jenniferiä joka käänteessä, äläkä saatana tunnusta. Joko oot päässy panemaan?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pari kertaa pelannu läpi ja aivan 5/5 peli kyllä. Varmaan viittä eri muijaa pääsi panemaan kun pelaa korttinsa oikein :D Lisäosista Blood and Wine vielä hieman kesken, kun innostuin välillä pelaamaan muuta.

mulla jään tän pelin peluu kesken, ei todellakaan et peli ois paska, vaan irl on paljon kaikenlaista paskaa, niin nyt pysty keskittyy tällaiseen super massiiviseen peliin. Jotain kevyempää pelaamista esim half-life 2 tms ja leffojen kattomista välillä. Mä vaan haluan pelata tätä 10 peliä niin et pystyn nauttii, keskittyy ja paneutumaan täysillä.

Lähti taas uudestaan peli käyntiin tämän ketjun takia, jestas mikä syventyminen tarinoihin kun otti kaikki hudit ja ilmoitukset pois! Pari tuntia kun käytti ensimmäisiin ihmettelyihin niin minimap ilmestyi takaisin käyttöön, ihan liian laaja maailma ilman minkäänlaista kompassia tai pikkuvinkkejä. Muuten kyllä lisää hävyttömän paljon kuumotusta kun ei muunmuassa tiedä etukäteen eikä taistelujen aikana vihollisten tasoja,hp:tä, eikä myöskään omaansa. Ärsyttävää ja äärimmäisen upottavaa samaan aikaan kun joutuu oikeasti kuuntelemaan ja lukemaan kaiken kun ei muuten tiedä mitä pitäisi tehdä tai missä, pääsee pelissä helvetin hyvin kirjoitetut sivujutut oikeuksiinsa. Autosaven väliä suosittelen tihentämään jos tuohon lähtee, jokainen väärä kohtaaminen voi tappaa sekä alkuun menee kohtalaisen paljon aikaa sählätessä kun joutuu arpomaan nappeja kun niitä ei lue kokoajan näytöllä.

Pitihän tuota päivitystä kokeilla ja pian sen jälkeen todeta, että kakstonninen RTX ei enää pysy menossa mukana. Hittojakos sitä kuitenkaan valittamaan, kun normaalistihan tällaiset päivitykset tuupataan ulos tuhdin hintalapun kaverina.

Aiemmin ostettu ja läpäisty peli jo Xbox 360:lle ja PC:lle uudelleen ostettu ja pelailtu tiettyyn pisteeseen. Kolmannen kerran piti ostaa PS4 -versio Playstation Storesta nyt ja ladata PS5:lle next gen -patchi. Katsotaan tuleeko millaisella kiimalla hakattua läpi vai onko enemmän kasuaalia fiilistelyä silloin tällöin, mutta kyllä se jotain pelistä omalla arvoasteikolla kertoo, kun kolmannen kerran on hankittu itselle.

Internetin mukaan PC-versio on tainnut jäädä optimoimatta kokonaan, kun ei taida pyöriä sujuvasti häijymmilläkään näytönohjaimilla. Toivottavasti tekijöiltä löytyy vielä motivaatiota perffipatchin tekoon.

Aiemmin ostettu ja läpäisty peli jo Xbox 360:lle ja PC:lle uudelleen ostettu ja pelailtu tiettyyn pisteeseen. Kolmannen kerran piti ostaa PS4 -versio Playstation Storesta nyt ja ladata PS5:lle next gen -patchi. Katsotaan tuleeko millaisella kiimalla hakattua läpi vai onko enemmän kasuaalia fiilistelyä silloin tällöin, mutta kyllä se jotain pelistä omalla arvoasteikolla kertoo, kun kolmannen kerran on hankittu itselle.
Mäkin oon tainnut mättää kolmesti läpi mutta yhdellä konsolilla. En tiedä jaksaako neljättä tai lähinnä ei taida aika riittää jollei sitten joulun välipäivinä vähän näpyttele menemään.

Suositut

Back
Ylös Bottom