The Wire - Langalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 26417
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jos jotain apuja kaipaa, niin tvsubtitles.net sivulta löytyy englannin kieliset subit. Itellä ainakin jeesaa kivasti. Eilen aloin kattelemaan toista kautta ja menihän se taas aamu kuuteen.

Kompataan! Helvetin hyvä sarja. Joskus tuli katsottua neloselta ja jaksoja latailtua netistä. Nyt oli pakko tilata tuo Mikkelin mainostama 1. season kun tuohon hintaan saa.

Kylläpä kesti aivan saakelin kauan tajuta, että Snoop oli naaras. Välillä ihmettelin shorty-heittoja yms. mutta ei alussa pystyny olemuksesta uskomaan.

McNultin dokailu on kyllä tv-historian hienointa. Harmitti kun neloskaudessa ei sitä paljon näkyny mutta onneksi vitoskaudella oli taas vanhoissa tavoissa.

Tää sarja oli sit tässä, eilen katoin 5. seasonin vikan jakson. Täytyy sanoa, että aika mahtava kokonaisuus, varmasti vielä joskus katson uusiksi. Jäi melkeen haikee olo, ja monet ihmiskohtalot hieman epäselviksi :P

Sama homma täällä, eilen sain katsottua loppuun viimeisen kauden. Oli kyllä viihdyttävät kaksi viikkoa, kun aina iltasella sai palata tuttujen hahmojen pariin. Nyt on melko tyhjä olo :).

Eka kausi katsottu, on kyllä järjettömän hyvä sarja. On varmasti parempi katsoa kausi viikossa putkeen, pysyy paljon paremmin kärryillä, eli viikossa ehtii jo unohtaa paljon..

Eli tuo ykköskausi voisin myydä jos jotakuta kiinnostaa, tai vaihtaa koiseen tuotantokauteen, on uudenveroisessa kunnossa. Tarjouksia otetaan myös vastaan 2-5 tuotantokausista: marten.sviberg (ät) gmail.com

Jouduin sattumalta DVDplazaan, ja siellä porukka oli tilannut filmeja bangcd.com:sta. Sieltä saa The Wire kaudet 1-4 hintaan 12,8€/kpl, sis postikulut.
TILASIN ne kaikki puuttuvat :)
Pistän raportin tänne miten meni....... Ja huuto.netissä porukka kaupittelee näitä hintaan 25-30€/kpl :wtf:

Ei voi kun suositella. Keskiviikkona tilattu, seuraavan viikon tiistaina oli postilaatikossa. Singaporesta oli tullut. Sen verran tarkistin että on euroopan alueelle, suomenkielinen teksti löytyy. Katselunautinnon jälkeen voin myydä huuto.netissä hyvällä voitolla :D

koskakohan nelonen alottaa 5. kauden jaksot.

mulla on hiukan sellanen kutina että Omarille koittaa takaisinmaksun aika :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
koskakohan nelonen alottaa 5. kauden jaksot.

mulla on hiukan sellanen kutina että Omarille koittaa takaisinmaksun aika :)

Nelonen ei varmaankaan koskaan aloita 5.kauden jaksoja ,koska tulee maikkarilta/subilta:thumbs:.Yritin tuossa vähän kaivella niin en kyllä löytänyt mitään faktaa ,koska alkaisi..Pahimmassa tapauksessa menee ensivuoden puolelle niinkuin käy uusien Entourage jaksojenkin kanssa...

Nelonen ei varmaankaan koskaan aloita 5.kauden jaksoja ,koska tulee maikkarilta/subilta:thumbs:.Yritin tuossa vähän kaivella niin en kyllä löytänyt mitään faktaa ,koska alkaisi..Pahimmassa tapauksessa menee ensivuoden puolelle niinkuin käy uusien Entourage jaksojenkin kanssa...

Nii, subiltahan se tietysti tuli, hiukan sekoilin tuossa keskellä yötä.

Jäin niin pahasti koukkuun et oli pakko hommata heti tänään toi 5.kausi.
harmi ettei oo kun 10 jaksoo , ne on meinaa nopeesti katottu :D .

Ei vaan pysty lopettaa ku alkaa kattomaan, niin hyvä sarja.

En ymmärrä miten oon aikoinaan tän sarjan missannu.

Muutamassa viikossa oon nyt katellu 4 ekaa kautta ja oon täysin koukussa.. puhunkin jo kohta, kuin ne 'niggerit' ;).

Aiemmin pidin Shieldiä todella kovana sarjana mutta The Wire hakkaa sen täysin :rock:

En ymmärrä miten oon aikoinaan tän sarjan missannu.

Muutamassa viikossa oon nyt katellu 4 ekaa kautta ja oon täysin koukussa.. puhunkin jo kohta, kuin ne 'niggerit' ;).

Aiemmin pidin Shieldiä todella kovana sarjana mutta The Wire hakkaa sen täysin :rock:

The Wire pitää nimenomaan katsoa suht lyhyen ajan sisään, putkeen, kausi kerrallaan. Osasyy sarjan heikkoon menestykseen katsojamäärien osalta on varmaan se, että The Wiren juoni avautuu hitaasti ja katsojalta vaaditaan tarkkaavaisuutta. Ei ole hyvä sarja kerran viikossa katsottavaksi.

Mielestäni The Wire on maailman paras poliisisarja. Ehdottomasti katsomisen arvoinen.

The Wire pitää nimenomaan katsoa suht lyhyen ajan sisään, putkeen, kausi kerrallaan. Osasyy sarjan heikkoon menestykseen katsojamäärien osalta on varmaan se, että The Wiren juoni avautuu hitaasti ja katsojalta vaaditaan tarkkaavaisuutta. Ei ole hyvä sarja kerran viikossa katsottavaksi.

Mielestäni The Wire on maailman paras poliisisarja. Ehdottomasti katsomisen arvoinen.

Niin, sarja on tosiaan liian fiksu ja pitkäjännitteisyyttä vaativa, että nykynuoriso siitä isona joukkona kiinnostuisi. Sen johdosta on ajateltu varmaan esitysaikaakin, mikä on ihan älytön. A
jattelin kyllä jossain vaiheessa hankkia devekkiboksit.

Katsoin juuri loppuun vikan jakson. Ehdottomasti paras tv-sarja mitä on tullut katsottua! En keksi mitään valittamisen aihetta.

Suositut

Back
Ylös Bottom