The Wire - Langalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 26417
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ainoa mikä jaksossa jäi hämäämään oli kun Marlon meni puku päällä haastamaan riitaa kulman poikien kanssa.. Kohtaus oli jotenkin irrallinen ja hämää mikä siinä oli ideana? Ehkä se kuvasi sitä kun ei Marlo oikein ollut elementissään pukuhemmojen kanssa ja päätti todistaa itselleen että on vielä kova jätkä vaikka joutuukin vetäytymään eläkkeelle yms..?

Kuten Avon Barksdale sanoi aikanaan: "Just a gangsta, I suppose"

Hä? tohonko se nyt sitten loppu koko sarja? Justiinsahan tuo vitoskausi alko pöyrimään. Eniveis vitun kurko sarja, ehkä kovin ikään.

Just katoin äsken viitoskauden loppuun. Kaikkien aikojen paras sarja mitä oon nähny. Harmittamaan jäi kun loppui. Täytyy aloittaa alusta varmaankin.

Nostetaan vähän tätäkin, on sen verran kova sarja.

Tässä kolmen viikon aikana kahlannu ekat kolme tuotantokautta läpi ja on kyllä aivan älyttömän hyvä sarja. Vaatii kyllä perehtymistä ja jaksot ehdottomasti katsottava kronologisessa järjestyksessä, mutta on se sen arvosta, TV:sta tulevat perus-poliisisarjat tuntuu melko laimeilta tän jälkeen.
Kokeilkaa ihmeessä :)

Kannattaako tämä katsoa alusta asti vai missaako jotain pahasti jos alottaa tsiigailun vaikka kolmoskaudesta? Ei tekis mieli tilata kaikkia kausia heti ja mielellään sitä alottais jo kolmosesta, mikäli kolmonen ja nelonen on ykkös ja kakkoskausia paljonkin parempia?
Vai kuinka suuret erot kausien välillä on?

Kannattaako tämä katsoa alusta asti vai missaako jotain pahasti jos alottaa tsiigailun vaikka kolmoskaudesta? Ei tekis mieli tilata kaikkia kausia heti ja mielellään sitä alottais jo kolmosesta, mikäli kolmonen ja nelonen on ykkös ja kakkoskausia paljonkin parempia?
Vai kuinka suuret erot kausien välillä on?

Jokanen kausi on osa yhtenäistä tarinajatkumoa joten älä vitussa alota kolmosesta. Kyseessä on kuitenkin IMO yks kaikkien aikojen kovimmista sarjoista, joten on lähinnä pyhäinhäväistys missata pari ekaa kautta vaan sen takia kun "ei tekis mieli" ;)

Joo, et tiedä mistään mitään jos jätät pari jaksoa väliin ja jos aloitat kolmosesta niin hukkaat vain aikaasi. Toinen kausi voi olla "kuiva" jos tykkää vaan siitä katuhälinästä mutta tuo poliittinen puolikin oli tosi mielenkiintoinen. Paras sarja jota olen KOSKAAN katsonut.

Joo, et tiedä mistään mitään jos jätät pari jaksoa väliin ja jos aloitat kolmosesta niin hukkaat vain aikaasi. Toinen kausi voi olla "kuiva" jos tykkää vaan siitä katuhälinästä mutta tuo poliittinen puolikin oli tosi mielenkiintoinen. Paras sarja jota olen KOSKAAN katsonut.
Nimenomaan. Tähän mennessä katsotuista kakkoskausi on ehkä ollut tylsin (huom. superlatiivi) mutta ei missään nimessä tylsä, sekin aivan loistavaa viihdettä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onko kyse draamasta, äksönistä vai komediasta? Pitäis jotain sarjaa seurata kun pari hyvää loppui.
Jonkinlaista rikosdraamaa "virallisesti", mukana kuitenkin myös äksööniä, ei kuitenkaan nopeatempoista CSI-äksöniä odotettavissa. Monet on Oziin verrannu tunnelmaltaa, vaikka mun mielestä Oz mun mielestä tälle häviää. Mulle tätä sarjasta eniten ehkä tulee mieleen Kova laki, samanlainen tunnelma välillä.

Oz tunnelmaa luo ainakin se että on samoja näyttelijöitä. Kova Laki sarjassa on tainnut vierailla noin puolet oz porukasta. Kyllä Shield on silti poliisi sarjojen ykkönen.

Tämä sarja yhdistää kaikkea. Se on poliisisarja, se on lakisarja, se on sarja jossa kuvataan elämää rikollisten näkökulmasta, siinä on politiikkaa jne. Juonenkäänteet ei ole epärealistisia.
Täydellinen sarja.

kyllä mäkin suurinpiirtein ymmärrän mistä puhutaan, mutta harmittaa ku jotain jää ymmärtämättä.

Aika hyvin sä englannin hallitset jos pystyt kaiken tosta ghettokielestä tajuumaan :thumbs:

TÄytynee hommata DVD boksi

Kyllä toi ghettoneekerispiikki menee vielä ihan hyvin, mutta jotain Snatchin tapasia brittileffoi ei kukaan ymmärrä ilman (oikean) englanninkielistä tekstitystä.

On muuten helvetin kumma juttu kun tää on yks kovimpia sarjoja mitä on tullut ja nelonen näyttää jaksoja joskus keskellä yötä. Sama homma kylmän ringin kanssa.

Hiukan nauroin sitä kohtaa kun Snoop kävi ostamassa naulapyssyn, se myyjän ilme :lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom