The Wire - Langalla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Deleted member 26417
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse olen 1. kauden kattonut. Normaalisti en poliisisarjoista perusta, mutta tämä oli kyllä hyvää viihdettä. Hyviä henkilöhahmoja, hyvää läppää kyttien osalta. Ja ohan se nyt hauskaa kattoo ku niggat diilaa jeijjoo ghetossa ja istuu sohvalla keskellä pihaa :)

Vieläkin huono fiilis kun viime sunnuntaina tuli taas TV2:lla The Wiren uusinnat päätökseen. Joka kerta sen viidennen kauden vikan jakson jälkeen on olo kun oman lapsensa hautaisi.

Mun mielestä ekat kolmekautta oli kultaa, lopussa liikaa politikointia. 5. kaudessa tosin heitettiin sarjan paras kommentti by Marlo : "Don't seem possible. Datz some spiderman shit right there."

Tämä on Sopranosin ohella semmoinen sarja, joka pitäisi katsoa joskus uusiksi. Ohjaajat ja käsikirjoittajat ovat saaneet todella paljon eri kerroksia aikaiseksi, joita ei kaikkia voi edes huomata ensimmäisellä katselukerralla. Omar oli kova jätkä, mutta kuoli kuin little bitch, kuten niin moni muukin kadun kasvatti.

vlcsnap-00055.webp

Tästähän julkaistiin hiljattain HD-versio laajakuvalla, joka ilmeisesti myös tässä kuussa ilmestyy HBO Nordiciin.

Katsoin nyt itsekin ensimmäistä kertaa koko sarjan, ja kyllä oli perhana kovan tasosta settiä. Tulee ehdottomasti katsottua vielä uudestaan.

:4:

Kattelen uusintana HD remastered versiota HBO:lta.

Naurettava aloitus jaksoon S2E10. Neljään pahikseen autoon lyödään GPS jäljitin. Kaikki eurooppalaisia kärryjä. BMW, Jaguar, Volvo ja Audi. Rehelliset jenkit ajaa US tai Japanilaisilla autoilla? Jos olisin eurooppalainen jenkeissä vaatisin korvauksia rasismista.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuosta hahmosta ei tiijä, onko se tuossa tosissaan vai ei. Mutta hei, maailman PARAS sarja, jatkoa ei tuu, kukaan ei ole kattonu näitä saman käsikirjoittajan muita srjoja (mm. Treme), mutta aras on. Vähän niinku Hill Street Blues 80-luvula.

No joo, mut tuosta keskustelua sarjasta: https://areena.yle.fi/1-1924313

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom