Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän tää sarja ookkaan mikään mindless zombiekill sarja, vaan draamasarja ihmisistä zombie katastrofin jälkeen. Ihmissuhteet tässä pääasiassa ei zombien lahtaus.
onko tästä season2 jossain saatavilla?
Hyvä jakso taas kerran.
Ilmeisesti sarjan päähenkilö on siis sairastunut/immuuni taudille. Perustuen siis siihen, ettei hän työkaverinsa löytänyt enää hänen pulssiaan takaumassa sekä, mitä lääkäri hänelle lopussa kuiskasi korvaan.
Dii... en suosittele, enkä itse ole katsonut, mutta tietääkseni asia voi selvitä sarjakuvista jos eivät kovin erilaista sarjasta tee. :DTämä selittäisikin miksi mies selvisi sairaalassa "koomassa" jopa viikkoja tai kuukausia ilman hoitoa kuolematta silti nälkään tai nestehukkaan. Eli kaveri ei ollutkaan koomassa vaan kliinisesti kuollut, mutta ei immuniteetin takia herännyt henkiin zombiena vaan omana itsenään.
Dii... en suosittele, enkä itse ole katsonut, mutta tietääkseni asia voi selvitä sarjakuvista jos eivät kovin erilaista sarjasta tee. :D
Hyvä jakso taas kerran.
Ilmeisesti sarjan päähenkilö on siis sairastunut/immuuni taudille. Perustuen siis siihen, ettei hän työkaverinsa löytänyt enää hänen pulssiaan takaumassa sekä, mitä lääkäri hänelle lopussa kuiskasi korvaan.
Mutta olihan hänellä pulssi ennenkuin joku pommitti sairaalan virrat poikki, hänen kaverihan katseli niitä mittareita ja niissä näytettiin että oli pulssi
Mä jotenkin ymmärsin niin, että ne sairaalan koneet pitivät miehen elossa ja pulssin käynnissä. Sitten kun virrat menivät poikki, myös sydän pysähtyi. Tosin en kyllä tajua, miten ne pari letkua kaverissa olisivat pitäneet pulssia yllä :D
Raju veikkaus:Kuiskas että pojan veressä on on vasta-aine tai jotain. Hississä lekuri totes muille että näytätte harmittomilta, mutta pojalle tuumas että se ei näytä. Joo, tapahtu ennen verikoetta mutta silti :D tai sitte lekuria vitutti ku penska on niin helvetin kalpea