The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Hyvältä sarjalta vaikuttaa :rock:, ja tuolle on jatkoa luvassa.

Loistava sarja! Toivottavasti tulee (pian) jatkoa.

Ihan oikein sille yhelle kusipäälle, joka makas teltassa turpa mustana, että zombit söi sen :rock:

rageguy.png

Tähän väliin muistutus niistä spoiler-tageista!

...nii joo ja on siis huippu sarja! 3 jaksoa katsottuna.

Oli kyllä paras jakso tämä neljäs. Tosiaan tästä tekee helvetin hyvän tämä "realistisuus" eikä ole mitään sankarimeininkiä. Kunnon suolet irti keneltä tahasa meininkiä. :)

Aika varmastihan toi Merle noi zombit johdatti tonne kukkulalle. Aika yllättävä mielestäni tuo lopun kohtaus, kun noin monta ihmistä delas siihen

rageguy.png

Tähän väliin muistutus niistä spoiler-tageista!

...nii joo ja on siis huippu sarja! 3 jaksoa katsottuna.

Hetkinen, sarjasta tulee sunnuntai-maanantaiyönä uusi jakso, sä tulet maanantaina tänne threadiin ja valitat kun spoilaannut? Mikäköhän olisi järkevin toimintamalli tässä threadissa kun kuitenkin oletus on että kaikki ketkä tätä threadia lukee, seuraavat tätä sarjaa jenkkitahdissa? Tämä kun ei miltään muulta medialta vielä ole tulossa, ei canalilta ei suomen töllöstä..? Harmittaahan se varmaan jos spoilaantuu, mut en usko että vika on nyt spoilertägeissä, menee meinaan tämän threadin luettavuus aika kuralle jos joka ikinen viesti on spoileria.

HAHHA!:D Onnistuin mäkin tekniikan ihmelapsena viimein warettamaan ekan jakson, ainoastaan kuukauden viiveellä. Aplodit.:hyvä: (Ja ei, en katso netistä suorana koska oletan sarjan tulevan lievästi liian myöhään jotta jaksais livenä seurata.)

Hetkinen, sarjasta tulee sunnuntai-maanantaiyönä uusi jakso, sä tulet maanantaina tänne threadiin ja valitat kun spoilaannut? Mikäköhän olisi järkevin toimintamalli tässä threadissa kun kuitenkin oletus on että kaikki ketkä tätä threadia lukee, seuraavat tätä sarjaa jenkkitahdissa? Tämä kun ei miltään muulta medialta vielä ole tulossa, ei canalilta ei suomen töllöstä..? Harmittaahan se varmaan jos spoilaantuu, mut en usko että vika on nyt spoilertägeissä, menee meinaan tämän threadin luettavuus aika kuralle jos joka ikinen viesti on spoileria.

Ei mun elämä tai seuraavan jakson katselunautinto mennyt tuosta kokonaan pilalle mutta kunhan totesin että niitä spoiler-tägejä voi käyttää kun sellaiset kerta on olemassa. Eikös ne nimenomaan ole sitä varten, että niillä voi jemmata juonipaljastuksia? Minäkin pyrin seuraamaan sarjaa jenkkitahtiin mutta en silti odota maanantai-aamuna muna huurussa uutta jaksoa, vaan katselen sen viikon mittaan kun ehdin. Tässä ketjussa on ollut muutakin keskustelua sarjan tiimoilta, kuten esimerkiksi tuo erityisen mielenkiintoinen tieto siitä että eka kausi tulee olemaan vain 6 jakson mittainen.

Joskus on taidettu laittaa ketjun otsikkoon maininta siitä että sisältää spoilereita ja sen jälkeen on keskusteltu ilman mitään tägejä.

Mutta joo, mitäpä tässä enää inisen. Tiedänpähän jatkossa olla lukematta tätä ketjua ennen kun olen varmasti ajan tasalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä katoin ton trailerin ja oli aivan helvetin hyvä. Tykkään tuommoisista tosi paljon ja harmittaa ettei se nyt sitten tule miltään normikanavilta että voisin seurata. Toisaalta, asun yksin joten enpä mä tuota uskaltaisi seuratakaan kun ei ole jatkuvaa yöseuraa ja sitten vaan pelkäisin koko ajan ja näkisin painajaisia. Enivei, ihan loistavalta vaikuttaa trailerin ja teidän kommenttien perusteella :)

Parin ekan jakson perusteella en kauheasti innostunut, mutta tuli sitten paremman tekemisen puutteessa kuitenki katottua kolmas ja neljäskin ja sitten aloin lämmetä. Viidettä jaksoa odotellessa siis. :) Vähän liikoja odotuksia voi kyllä tämänkin ketjun hehkutuksen perusteella tulla, mutta ihan jees sarja kuitenkin.

Et sä tosta mitään yöunia menetä. Kato ihmeessä! Tapahtumat on päiväsaikaan ja ne ovat lähinnä koomisia. :) Kaveri vaa hepalla ratsastelee auringonlaskuun ja niin poispäin.

Niin. Sä et ehkä menetä. Sä oot mies. Mä oon nainen. Ja mulla on vilkas mielikuvitus.

Nimimerkillä: Ekan Resident Evilin jälkeen kotona yksin päiväsaikaankin säikkynyt ja olemattomia zombeja pakoon rappukäytävään rynnännyt. Ringin jälkeen kaivoja ja mustatukkaisia pikkulapsia pelännyt ja nähnyt illalla sängyssä maatessa sen tytön hiuksien heilahtavan eteisessä (auton ajovalot viisti oksia mistä tuli varjoja seinille). Grudgen jälkeen vaatekomeroa vältellyt ja suihkussa hiustenpesua arastellut.

Jatkanko listaa? :D Eli kyllä, nuo todellakin voi aiheuttaa yöunien menetyksen. Ehkä mä jossain vaiheessa voin nuo katsoa jos saan ne netistä ja voin katsoa ne niin että toinen henkilö on mun seurassa jaksojen jälkeen ainakin 2-3 yötä putkeen.

The Walking Dead on Jenkeissä tehnyt kaapelitv:ssä ihan mukavanlaista tulosta. Katsojamäärät joidenkin lähteiden mukaan olleet jossain reilun 5milj. tietämillä, joka on kaapelitv:n puolella Jenkkilässä ihan kohtalaisen iso katsojamäärä sunnuntai-iltaisin. Fangoria-sivusto huhuili jo syyskuussa erään kuvausryhmän jäsenen kertoneen, että sarjan kuvaukset jatkuisivat helmikuussa ja jaksoja 2. tuotantokaudelle tulisi 13. AMC-kaapelikanavan puolelta ei kuitenkaan ole vielä tullut asialle vahvistusta. Mutta toivotaan, että sarjasta nähtäisiin myös 2. tuotantokausi.

Suositut

Back
Ylös Bottom