The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pah. Katsottuani tähänastiset jaksot putkeen, tuli tosiaan semmonen olo että nyt on hyvä sarja kyseessä, eikä malta odottaa seuraavia jaksoja. Sitten tulen tänne katsomaan muiden mietteitä, ja luen että koko kauden pituus on onnettomat 6 jaksoa. FUUU- :curs:

Noh, pakko se on vaan sitten odotella...

Kolme ekaa jaksoa meilläkin katsottuna ja aika hyvältä vaikuttaa. Sellasta mainiota sunnuntaipäivän ohjelmaa jota katselee sohvalta aivot narikassa. Uusia jaksoja odotellessa, eilen ei ollu netti käytössä niin ei saatu uutta jaksoo koneelle. Ehkä tänään.

Pah. Katsottuani tähänastiset jaksot putkeen, tuli tosiaan semmonen olo että nyt on hyvä sarja kyseessä, eikä malta odottaa seuraavia jaksoja. Sitten tulen tänne katsomaan muiden mietteitä, ja luen että koko kauden pituus on onnettomat 6 jaksoa. FUUU- :curs:

Noh, pakko se on vaan sitten odotella...

No näinhän se on monilla uusilla sarjoilla, kun ei olla varmoja, että menestyykö se sarja.

Alku vaikutti lupaavalta, mutta mielestäni 3. ja 4. jakso ovat junnanneet vähän paikoillaan. Toivottavasti seuraavassa päästään taas reilummin eteenpäin ja tapahtuukin jotain.

Alku vaikutti lupaavalta, mutta mielestäni 3. ja 4. jakso ovat junnanneet vähän paikoillaan. Toivottavasti seuraavassa päästään taas reilummin eteenpäin ja tapahtuukin jotain.
Älä odota liikoja :D Tulin nimenomaan kommentoimaan että olipas todella tylsä toi 5. jakso, ei tapahtunut oikein mitään. Seuraavassa saa luvan tapahtua kunnolla, kun jatkoa joutuu odottelemaan ikuisuuden.

Niin. Sä et ehkä menetä. Sä oot mies. Mä oon nainen. Ja mulla on vilkas mielikuvitus.

Nimimerkillä: Ekan Resident Evilin jälkeen kotona yksin päiväsaikaankin säikkynyt ja olemattomia zombeja pakoon rappukäytävään rynnännyt. Ringin jälkeen kaivoja ja mustatukkaisia pikkulapsia pelännyt ja nähnyt illalla sängyssä maatessa sen tytön hiuksien heilahtavan eteisessä (auton ajovalot viisti oksia mistä tuli varjoja seinille). Grudgen jälkeen vaatekomeroa vältellyt ja suihkussa hiustenpesua arastellut.

Jatkanko listaa? :D Eli kyllä, nuo todellakin voi aiheuttaa yöunien menetyksen. Ehkä mä jossain vaiheessa voin nuo katsoa jos saan ne netistä ja voin katsoa ne niin että toinen henkilö on mun seurassa jaksojen jälkeen ainakin 2-3 yötä putkeen.

kannattaa tsekata myös paranormal activity:D vaimolle jäi varmaan elinikäset traumat kyseisestä leffasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kannattaa tsekata myös paranormal activity:D vaimolle jäi varmaan elinikäset traumat kyseisestä leffasta.

lastenelokuva.. :D

Koko käsikirjoittajatiimi potkittu pihalle kakkoskautta varten:

http://tv.ign.com/articles/113/1137550p1.html

Onneks, tarttis myös uuden henkilöohjaajan. Siis semmosen kaverin joka kertoo et hei tossa mitä noi ihmiset tekee ei oo mitään vitun järkeä. Se ollut sarjan suurin ongelma, esim. bunkkaavat talon ekassa kerroksessa, ammuskellaan itse yläkerrasta ja jätetään poika ihmittelemään alakertaan. En jaksa enää muistaa enempään, rupee vaan sattumaan päähän miten hyvä sarja pilataan melkein katselukelvottomaksi, ainakin sarjan alussa joka sekuntti mietin et ei vittu kukaan toimisi tuolla tavalla. Nyt on taitanut aivot jo tottua tuohon ja keskityn vaan ihmettelemään hienosti meikattuja zombeja.

Ts-19

Tänään 9 illalla ameriikassa tulee tv:stä eli 05:00 aamulla suomen aikaa (?) Mihinköhän aikaan tota voi ladata, tai voiko sitä kattoo jostain netti-tv:stä tjsp, enivei jotain linkkiä jos joku viittis nakkaa sitte joskus kun tulee ni ois kiva :)
T.Liiankin innokas fani. :dance: :D

Mahtavaa! Eilen illalla 5jaksoa putkeen tätä ja nyt suoraan aamutreeniltä himaan, uusin jakso töllöön pyörimään ja ruokaa naamariin! Helvetin hyvä sarja pitkästä aikaa. Jotenki vanha juttu zombit on vain ihan vitu jepa kaikkien sisustus/rakentamis/homo ohjelmien keskelle.

Hyvä jakso taas kerran.

Ilmeisesti sarjan päähenkilö on siis sairastunut/immuuni taudille. Perustuen siis siihen, ettei hän työkaverinsa löytänyt enää hänen pulssiaan takaumassa sekä, mitä lääkäri hänelle lopussa kuiskasi korvaan.

Hyvä jakso taas kerran.

Ilmeisesti sarjan päähenkilö on siis sairastunut/immuuni taudille. Perustuen siis siihen, ettei hän työkaverinsa löytänyt enää hänen pulssiaan takaumassa sekä, mitä lääkäri hänelle lopussa kuiskasi korvaan.

Itse missasin tämän pointin kokonaan mutta taidat olla oikeassa, siitä siis juoni kakkoskautta ajatellen.. Syksyyn joutuu nyt varmaankin venaamaan seuraavaa kautta.. Ei millään malttaisi mut minkäs teet.

Noh onneks tää toinen kausi loppu ihan selvästi eikä mitään muuta jääny epäselväks kuin se pieni oljenkorsi jonka se tohtori kuiskas. Ei jää niin ikävä tätä sarjaa joka on vaan hyvä asia. Se ois vasta vituttanut jos loppu olis ollut kunnon Prison Break tyylinen ja vuos pitäs odotella. :curs:

Itse petyin jaksoon. Tämä CDC-käänne oli myös sellainen, että olisi toivonut siitä vähän pidempää kuin vajaan jakson mittaista...
Mitähän se lääkäri tosiaan kuiskasi? Jotain veressä varmasti oli..

Kyllähän tää loppuakohden lässähti aika lailla. Alussa nyt oli sentään zombin tappajaisia mutta taisihan nuo tuossa uusimmassa jaksossa tappaa peräti yhden käden sormilla laskettavissa olevan määrän kävelijöitä. Petyin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom