The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Siinä tapauksessa oon ilmeisesti onnistunut välttään ne muut elokuvat (siis pl. noi 28 -leffat). Se vaan IMO pikkasen syö tunnelmaa, kun zombi "hyökkää" kohti päähenkilöä, ja tämä jääkin seisomaan paikalleen, kattelee kelloa, haukottelee, juo kahvit ja sitten lasauttaa haulikolla zombilta pään pois. Mutta kyl tuossa sarjassa silti potentiaalia on.
Itse ihan onnellinen että ovat laahustavia versioita (vielä, tuskin kauaa... en ainakaan jaksa uskoa), sillä mieleen palaa minislaagit krapulassa leffateatterin perukoilla kun silmissä vilkkui ääntäkin nopeammat zombiet Dawn of the Deadissä. :lol2:

Siinä tapauksessa oon ilmeisesti onnistunut välttään ne muut elokuvat (siis pl. noi 28 -leffat). Se vaan IMO pikkasen syö tunnelmaa, kun zombi "hyökkää" kohti päähenkilöä, ja tämä jääkin seisomaan paikalleen, kattelee kelloa, haukottelee, juo kahvit ja sitten lasauttaa haulikolla zombilta pään pois. Mutta kyl tuossa sarjassa silti potentiaalia on.

Mä en taas näe mitään ahdistavaa/pelottavaa/mielenkiintoista siinä, että juostaan päättömästi karkuun jotain tuhannen zombilaumaa. Se vaan on tylsää katsottavaa. Mielenkiintoisen tai ahdistavan elokuvakokemuksen saa ennemmin aikaan näyttämällä erilaisia ihmiskohtaloita ja niihin liittyviä tragedioita.

Mä en taas näe mitään ahdistavaa/pelottavaa/mielenkiintoista siinä, että juostaan päättömästi karkuun jotain tuhannen zombilaumaa. Se vaan on tylsää katsottavaa. Mielenkiintoisen tai ahdistavan elokuvakokemuksen saa ennemmin aikaan näyttämällä erilaisia ihmiskohtaloita ja niihin liittyviä tragedioita.

Tässä mielestäni hyvä kommentti sarjaan liittyen joka näyttäisi kumoavan käsityksesi sarjasta.
I know that it's gonna be hard for a lot you guys that haven't read the comics, but this isn't really about the zombies. It's more like a character driven drama with zombie survival as the backdrop. It's more about what surviving in their world starts to do to them. I read a comment from the creator, Robert Kirkman recently about where the comic series is headed (this was right after a huge event in the story). And he made a statement about how the title The Walking Dead, is starting to describe the human survivors almost more accurately than it does the zombies. They had pretty much lost all humanity by that point, so now they were almost walking around just as dead as the zombies were.

Niin siis minkä käsityksen?

Jos tuo kommentti pitää paikkansa, niin helvetin hienoa. Nyt enää vain odotetaan, että toteutus on kunnossa.

Paranee vaan, ei millään malttaisi taas oottaa viikkoa :(

Pistetääs pientä galluppia lisäksi, listataan samalla aina omaan mieleen viikon zombietappo, sanoisin että ekalla viikolla voiton vie 12 vuotias pikkutyttö heti kun sarja alkaa, tiedät että katsot erilaista sarjaa jos ekan minuutin aikana ammutaan pikkutyttöä päähän...
Tällä viikolla annan ääneni tankin päällä olleelle kaverille joka otti kenttälapiosta osuman.

Hyvä oli toinenkin jakso. Itse olin tosin varma että se zombie sotilas tankissa herää vielä. :)

Oli kyllä hyvä jakso taas... Voi hitsin pimpula kun nousee meikän top sarjoihin!

Loppu aika yllättävä kun
jättivät sen yhen jätkän kumminkin sinne katolle, vaikka odotin että olisivat edes sahan jättäneet sille. Veikkaan kumminkin, että se palaa takaisin jossain vaiheessa ja antaa zombeille ja näille muille kyytiä ihan vitusti :rock: Ja mikäs sen siistimpää kun mustangilla/dodgella kruisailla tyhjillä teillä :rock:
.

Niin ja nähtiin vielä sarjan avauspersepanotkin! Mitä muuta hyvä sarja tarviaakaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Arse se oli! :) Ja oli zombitkin onneks karistaneet hiukan kuolonkankeutta eli saaneet siis ripeyttä kinttuihin. Ja osas kiivetä jo aidankin yli (vrt. ekan jakson poliisizombi). Oikein!

Vuorossa oli vähän laimeampi jakso, mutta onneks tässä vaiheessa tuli nämä suurimmat hempeilyt sikseen jotka joka sarjassa pitää olla. Vittu se ois vituttana jos viimesiin jaksoihin ois nämä parisuhdedraamat säästetty.

Seuraava jakso saattaa olla aika melskettä lopusta päätellen.
left-4-dead-no-mercy-header2.jpg
Merle on btw ihan 1:1 left 4 deadin Francis. :)

ps. (toinen pano koluttu!)

Loistavan pilotti jakson jälkeen alustettiin vähän hahmoja ja ihmisuhteita sarjaan. Kolmas jakso hyvin onnistunut ja ei vielä yhtään ärsyttävää tyyppiä tai juttua ole tullut sarjassa esille. Erittäin hyvän oloinen sarja.

Oivoivoi kun on tullut vasta kolme jaksoa. Ei malttais odottaa aina viikkoa. Fanitan kovasti zombileffoja ja -pelejä, ja viellä parempi jos on ahdistava ja hyvä juoni.

Suositut

Back
Ylös Bottom