The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Voi Viiiiiiiittttttuuuuuuuuuu!!!! Nopeita zombeja, apocalyptista menoa, meikä ehkä laukeaa housuihin just!

Sanokaa mitä sanotte niin ainoa oikea tapa toteuttaa zombileffa on minun mielestäni juurikin tuo Dawn of the dead/24 tuntia myöhemmin tyyli. Joo tiedetään, 24 tuntia myöhemmin leffassa ne oli saaneet tartunnan eikä olleet zombeja.
Pikkasen muuten tuosta tulee I am legend fiilikset kun näkee sitä parveilua noilla örkeillä.

Pikkarit kostui täälläkin! Mä rakastan zombeja ja tyylillä tehtyjä zombieleffoja! Eniten pelottaa juurikin sellaiset suht nopeat zombiet jotka on aivan raivohulluina. Oon niin varma että joskus vielä oikeesti leviää joku virus ihmisten keskuuteen jolloin saa paeta henkensä edestä muita ja jengiä kuolee ihan sairaasti, tyyliin 50-80% maapallon väestöstä.

Ei muuta kun zombie survivalia taas suunnittelemaan ja kuinka itse pärjäisin tuollaisessa tilanteessa :D

Kirjan raiskaustahan nuo juoksevat zombit ovat. Osa kohtauksista näytti sijoittuvan kirjan tapahtumapaikoille, mutta muuten yhtäläisyyksiä ei näyttänyt olevan

Kirjan raiskaustahan nuo juoksevat zombit ovat. Osa kohtauksista näytti sijoittuvan kirjan tapahtumapaikoille, mutta muuten yhtäläisyyksiä ei näyttänyt olevan

Joo, ja vittu kun ei luisti liikkunut kun nuo ampui niitä tuossa trailerissa......

Ei nyt vielä tuomita, parempi nopea zombi kuin ei zombia ollenkaan. Vanha viidakon sananlasku.

Joo, ja vittu kun ei luisti liikkunut kun nuo ampui niitä tuossa trailerissa......

Ei nyt vielä tuomita, parempi nopea zombi kuin ei zombia ollenkaan. Vanha viidakon sananlasku.

WORD.

Kirjat on AINA parempia kuin leffat. Niin se vaan on. Ei pidä liikaa alkaa vertailemaan tai tulee pettymyksiä.

Tähän liittyen pitääkin todeta että odotan aivan helvetisti Justin Cronin "Ensimmäinen Siirtokunta"-kirjasta leffaa (ja perhana, jatkoa kirjalle!!!)

Edit: Ei ole varsinaisesti zombihommeli, mutta tyylisuunta sama. Virus joka tekee ns. "viraaleja" (jtn I Am Legend-henkisiä vampyyrihahmoja tjsp)

Oon niin varma että joskus vielä oikeesti leviää joku virus ihmisten keskuuteen jolloin saa paeta henkensä edestä muita ja jengiä kuolee ihan sairaasti, tyyliin 50-80% maapallon väestöstä.
Ei muuta kun zombie survivalia taas suunnittelemaan ja kuinka itse pärjäisin tuollaisessa tilanteessa :D

Jumalauta, ootkohan sukua veljelle? :lol2: Ihan samanlaiset puheet tästä asiasta.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tähän liittyen pitääkin todeta että odotan aivan helvetisti Justin Cronin "Ensimmäinen Siirtokunta"-kirjasta leffaa (ja perhana, jatkoa kirjalle!!!)

Saat vielä hetken odottaa jatkoa tuolle kirjalle, jos käännettyä versiota halajat... Kysyin just pari päivää sitten asiaa WSOY:ltä ja sain vastaukseksi about seuraavaa: "hienon trilogian loistava toinen osa julkaistaan suomeksi alkusyksystä 2013 nimellä Linnoitus" - tosin kääntäjä on näköjään vaihtunut, saas nähdä vaikuttaako jotenkin lukunautintoon :)

Joo tiedetään, 24 tuntia myöhemmin leffassa ne oli saaneet tartunnan eikä olleet zombeja.
Vaikea sanoa kun tollasta leffaa en ole nähnyt, mutta 28 päivää myöhemmin kaikki oli vain raivotautisia.

Edit: olen kyllä haaveillut 28h myöhemmin elokuvasta.

Millähän nää nyt sitten ruokkii sitä vauvaa? Tuskin Rick ainakaan imettää. Yllätyin ihan todella että vakioporukasta kuoli taas kaks tyyppiä ja vieläpä yks sarjan aikana seuratuimmista hahmoista. Hyvää mättöä ollu tää kausi tähän mennessä.

Itse asiassa taisi kuolla kolme. Eikös se lyhyttukkainen akka kuollut myös. Sitä ei vaan näytetty, mutta jakson lopussa ainakin sanottiin että olisi kuollut. Siis jos se on Carol, en ole varma.:)

Millähän nää nyt sitten ruokkii sitä vauvaa? Tuskin Rick ainakaan imettää. Yllätyin ihan todella että vakioporukasta kuoli taas kaks tyyppiä ja vieläpä yks sarjan aikana seuratuimmista hahmoista. Hyvää mättöä ollu tää kausi tähän mennessä.
Rick voi antaa vaikka alatissiä :evil:. Sarjakuvaa lukeneena luulin että akka kuolee korkeintaan vasta kauden päätösjaksossa jos ollenkaan. Kauhea kiire pois sarjasta ilmeisesti. Näin myös Prison Breakissa ja sitten keksittiin miten saadaan takaisin sarjaan aika naurettavalla tavalla..
Kuoleeks tohon keisarileikkaukseen noin nopeesti, eiks se voinut kitua kunnes Hersey kutoisi umpeen? Sama tuo.

Tiedän yhden poikkeuksen. Manaaja! leffa on huippu mutta kirja huono.

kirjaa en ole lukenut, mutta leffa on kyllä niin uskomattoman paska että kirja taitaa olla sitten paskin kirja ikinä.

fight club, kirja erittäin huono, leffa on vähintäänkin paljon parempi.

kirjaa en ole lukenut, mutta leffa on kyllä niin uskomattoman paska että kirja taitaa olla sitten paskin kirja ikinä.

fight club, kirja erittäin huono, leffa on vähintäänkin paljon parempi.

Ei se manaana nyt niin huono leffa ollut. Muistuu nimittäin mieleen, kun olin joskus kauan sitten kauniin vaaleaverikön kanssa elokuvissa. Elokuva oli tytöstä niin pelottava, että pitihän se saattaa elokuvan jälkeen turvallisesti kotia ;)

- - - Updated - - -

Katselin tänään tuon 4 osan tästä 3 kaudesta. Olipahan mielenkiintoinen jakso tosiaan ja enemmän rymistelyä. Tässä 3 kaudella muutenkin on noita zombeja lahdattu jo enemmän 4 jaksossa kuin 2 edellisellä tuotantokaudella yhteensä :) En tiedä onko se nyt hyvä tai mitä, mutta onpahan tällä hyvä viihdearvo ja odottaa kyllä seuraavia jaksoja, että mitä tulee tapahtumaan. Etenkin se koommuunikylän psyko johtaja kiinnosta henkilöhahmona, että mitä sieltä taustala löytyykään.

Tähän sarjakuvaan voisi joskus tutustua paremmin!

Vaikea sanoa kun tollasta leffaa en ole nähnyt, mutta 28 päivää myöhemmin kaikki oli vain raivotautisia.

Edit: olen kyllä haaveillut 28h myöhemmin elokuvasta.

No anteeksi, tuota tarkoitin mutta olen vaan tällainen isämmaanpuollustaja.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom