Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Te jotka olette sarjista lukeneet niin mitä mieltä olette Kuvernööristä. Musta ihan vitun huono valinta sarjaan!! Tollainen perkeleen koti-isä... Sarjiksessa tyyppi oli luokkaa Danny Trejo, pitkinehiuksineen ja latinoluukkeineen. Odotin kuin kuuta nousevaa Kuvernööriä niin järetön pettymys. Toivottavasti kolmas kausi on yhtä brutaali kuin esikuvassa :D
Voin vain todeta että onneksi en ole lukenut sarjakuvia, enkä siis lue. Katoaa loppukin hyvä tästä.Kyllä tuli itsekin petyttyä tuohon kuvernööriin, niin kuin ylipäätänsä koko sarjaan sarjakuvien lukemisen jälkeen. Tuntuu aikalailla lastenohjelmalta tämä esikuvaansa verrattuna. Ei olisi pitänyt 3. tuotantokautta odottaessa lukea varmaan niitä, meni jotenkin koko hohto sarjasta. :D
En ikinä olis uskonut että tuo ämmä menee kuolemaan, mutta rukouksiimme on vastattu!! Hyvää työtä käsikirjoittajat.
Sarjassa on tällähetkellä 2 kiinnostavaa hahmoa, Rick ja se jalkajousimies, tekee muutakin kun itkee päivät läpeensä.
Kuoliko se prison breakin akka vai? Jos näin on niin voisin alkaa taas seuraamaan sarjaa.
Mä veikkasin, että ei se kuollu
Täällä on puhuttu jo yli 2 vuotta jenkkitahtiin niin miksi sitä pitäisi vain teidän mieliksi muuttaa takaisin kun suurin osa katsoo kumminkin jakson heti maanantaina viimeistään illalla? Itse en koskaan katso tätäkään threadia ennen kuin olen viimeisimmän jakson nähnyt. Simple...
Tässä ketjussa on tämä kirja mainittu aiemminkin, mutta pistän tähän uudestaan. Eli Max Brooksin kirja Sukupolvi Z - Zombisodan aikakirjat. Kannattaa lukea. Realistisen oloinen kuvaus zombiepidemian leviämisestä maailman laajuiseksi epidemiaksi, ja sitä vastaan taistelusta. Kirjassa on aika hyvin pohdittu sitä, miksi tällainen epidemia pääsisi leviämään ilman, että armeijatkaan sitä helposti pysäyttäisi.
Hauska seikka on muuten se, että tämä löytyy sitten ainakin Suomalaisista Kirjakaupoista historiahyllystä. Turha etsiä mistään fantasiakirjallisuuden joukosta.
On muuten hyvä kirja. Varoitus siitä että tuon kun lukee niin alkaa entistä enemmän vitutamaan sarjan ihmisten "tyhmyys". Eli se että ne ei tajua houkutella zombeja ja listiä niitä helpoimman kautta. Kirjassahan epidemia saatiin lopulta pysäytettyä juuri uudenlaisen taktiikan omaksumisen kautta vrt. vanha yhteiskunta ja sotilastaktiikka.
Muutenkaan en ymmärrä miksi sarjassa on lähetty sooloilemaan ihan liikaa alkuperäisestä. Mun mielestä pyhintä on häpäisty näin paskoilla juonenkäänteillä. Sarjiksessa kuitenkin lähes kaikki henkilöt pistetään jossain vaiheessa kiertoon, joten ei olis ollut hankalaa noudattaa sitä! Mut nämä on niitä makuasioita.