The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
itsekin lukenu book 7. asti. Joululahjaksi pitäisi taas tulla puolisolta book 8. Kovakantiset kirjat ovat jotenkin xtra seksikkäitä tässä walking dead sarjakuvissa.

Te jotka olette sarjista lukeneet niin mitä mieltä olette Kuvernööristä. Musta ihan vitun huono valinta sarjaan!! Tollainen perkeleen koti-isä... Sarjiksessa tyyppi oli luokkaa Danny Trejo, pitkinehiuksineen ja latinoluukkeineen. Odotin kuin kuuta nousevaa Kuvernööriä niin järetön pettymys. Toivottavasti kolmas kausi on yhtä brutaali kuin esikuvassa :D

Kyllä tuli itsekin petyttyä tuohon kuvernööriin, niin kuin ylipäätänsä koko sarjaan sarjakuvien lukemisen jälkeen. Tuntuu aikalailla lastenohjelmalta tämä esikuvaansa verrattuna. Ei olisi pitänyt 3. tuotantokautta odottaessa lukea varmaan niitä, meni jotenkin koko hohto sarjasta. :D
Voin vain todeta että onneksi en ole lukenut sarjakuvia, enkä siis lue. Katoaa loppukin hyvä tästä. :)

Aika rytistelyä ollut kyllä tää kolmoskauden alku! Toivottavasti jatkuu samanlaisena. Harmittaa kyllä vähän noiden kahden puolesta kun lähti sarjasta mutta toi Rickyn vaimon menetys oli positiivista. Jatkossa voi olla vain kaksi mahdollisuutta, Ricky goes to berserk tai taas ihana isäpoika -suhde (vähän kuin The Roadissa). =)

On kyl jo aika paksua huttua.Olis nyt käsikirjottanu niin et Zombie puri sitä ämmää ja niiden oli pakko käynnistää synnytys.Mut et vittu "haluan pelastaa lapseni,tapa minut" "ok" ja veitsi kouraan,viilto vatsaan ja muija onki jo hengetön.Ja oma poika kattoo vieressä :D

Nojoo ei mua sinänsä kiinnosta et onko kuinka todentuntusta vai ei mut toi oli jotenki tönkösti kirjotettu tyylillä nopee alta pois.

Olis varmaan delannu anyway siihen jumiutuneeseen mukulaan, joten better 1 than 2?

En ikinä olis uskonut että tuo ämmä menee kuolemaan, mutta rukouksiimme on vastattu!! Hyvää työtä käsikirjoittajat.

Toivoin sitä jo PB:ssä..

Ja osa, kun kattoo enkku subeilla niin pääsee optimi tahdilla. Seuraavaksi tulevat väliinputoajat suomisubeilla ja viimeisenä vielä Suomen tahdissa pysyttelevät.. Olisi jees, jos tulisi spoiler tagien alla juonenpaljastukset, kiitos!

Sarjassa on tällähetkellä 2 kiinnostavaa hahmoa, Rick ja se jalkajousimies, tekee muutakin kun itkee päivät läpeensä.

Häh? Kyllä se kuvernööri nyt suht värikkäältä hemmolta vaikuttaa näin ensi tuntumalta.

+ jalkajousimiehen täys vatipää veli.

Vähän jäi ihmetyttään että miten ei jo 3-jaksossa olleet Andrea ja kuvernööri sisäkkäin, oli Andrea sen verran märkänä
tähän salskeavartiseen alfa-uroohon.

Muutenkaan en ymmärrä miksi sarjassa on lähetty sooloilemaan ihan liikaa alkuperäisestä. Mun mielestä pyhintä on häpäisty näin paskoilla juonenkäänteillä. Sarjiksessa kuitenkin lähes kaikki henkilöt pistetään jossain vaiheessa kiertoon, joten ei olis ollut hankalaa noudattaa sitä! Mut nämä on niitä makuasioita. Tähän mennessä ainoa hyvä poikkeavuus on Darrel(jalkajousimies) ja sen kohtuu kipiä velipoika :D

EDIT: aika perseestä myös se, että täällä kommentoidaan tapahtumia jenkki julkaisun tahtiin ku itse, ja varmaan monimuukin seuraa sarjaa foxilta. En tiedä pitäiskö olla spolereita tai jtn, mut itse joudun näiden muutamien kommenttien jälkeen hylkään tämän topicin. Nautinnollisia katseluhetkiä!

Viimeksi muokattu:
^Mulla on oletusena, että aina mennään sarjoissa alkuperäisjulkaisun mukaan. Ekä kannata muutenaan lukea sarjoihin liittyviä ketjuja, jos haluaa välttyä paljastuksilta...aina niitä lipsahtelee.. Itekki joutu vältteleen tätä ketjua kolme piinaavaa päivää ja postauksien määrästä näki, että jotain radikaalia on nyt tapahtunu :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täällä on puhuttu jo yli 2 vuotta jenkkitahtiin niin miksi sitä pitäisi vain teidän mieliksi muuttaa takaisin kun suurin osa katsoo kumminkin jakson heti maanantaina viimeistään illalla? Itse en koskaan katso tätäkään threadia ennen kuin olen viimeisimmän jakson nähnyt. Simple...

Kuoliko se prison breakin akka vai? Jos näin on niin voisin alkaa taas seuraamaan sarjaa.

Mä veikkasin, että ei se kuollu kun ei sitä ampumista näytetty. Oikeasti se skidi vaan ampu kuitenkin jonkun tölkin hyllyltä harjotukseksi, ja tuli muuten vaan masentuneena huoneesta ja jossain vaiheessa se eukko hiipii sieltä takasin nurkkiin pyörimään ja poika toteaa myähemmin, että en pystyny siihen.:D

Täällä on puhuttu jo yli 2 vuotta jenkkitahtiin niin miksi sitä pitäisi vain teidän mieliksi muuttaa takaisin kun suurin osa katsoo kumminkin jakson heti maanantaina viimeistään illalla? Itse en koskaan katso tätäkään threadia ennen kuin olen viimeisimmän jakson nähnyt. Simple...

Asia ymmärretty :) Palaan asiaan ku kausi paketissa...

Tässä ketjussa on tämä kirja mainittu aiemminkin, mutta pistän tähän uudestaan. Eli Max Brooksin kirja Sukupolvi Z - Zombisodan aikakirjat. Kannattaa lukea. Realistisen oloinen kuvaus zombiepidemian leviämisestä maailman laajuiseksi epidemiaksi, ja sitä vastaan taistelusta. Kirjassa on aika hyvin pohdittu sitä, miksi tällainen epidemia pääsisi leviämään ilman, että armeijatkaan sitä helposti pysäyttäisi.

Hauska seikka on muuten se, että tämä löytyy sitten ainakin Suomalaisista Kirjakaupoista historiahyllystä. :) Turha etsiä mistään fantasiakirjallisuuden joukosta.

Fuckin+Carl_ec96ec_4218172.jpg

Tässä ketjussa on tämä kirja mainittu aiemminkin, mutta pistän tähän uudestaan. Eli Max Brooksin kirja Sukupolvi Z - Zombisodan aikakirjat. Kannattaa lukea. Realistisen oloinen kuvaus zombiepidemian leviämisestä maailman laajuiseksi epidemiaksi, ja sitä vastaan taistelusta. Kirjassa on aika hyvin pohdittu sitä, miksi tällainen epidemia pääsisi leviämään ilman, että armeijatkaan sitä helposti pysäyttäisi.

Hauska seikka on muuten se, että tämä löytyy sitten ainakin Suomalaisista Kirjakaupoista historiahyllystä. :) Turha etsiä mistään fantasiakirjallisuuden joukosta.

On muuten hyvä kirja. Varoitus siitä että tuon kun lukee niin alkaa entistä enemmän vitutamaan sarjan ihmisten "tyhmyys". Eli se että ne ei tajua houkutella zombeja ja listiä niitä helpoimman kautta. Kirjassahan epidemia saatiin lopulta pysäytettyä juuri uudenlaisen taktiikan omaksumisen kautta vrt. vanha yhteiskunta ja sotilastaktiikka.

On muuten hyvä kirja. Varoitus siitä että tuon kun lukee niin alkaa entistä enemmän vitutamaan sarjan ihmisten "tyhmyys". Eli se että ne ei tajua houkutella zombeja ja listiä niitä helpoimman kautta. Kirjassahan epidemia saatiin lopulta pysäytettyä juuri uudenlaisen taktiikan omaksumisen kautta vrt. vanha yhteiskunta ja sotilastaktiikka.

Ensi vuonna leffa: http://www.imdb.com/title/tt0816711/

Muutenkaan en ymmärrä miksi sarjassa on lähetty sooloilemaan ihan liikaa alkuperäisestä. Mun mielestä pyhintä on häpäisty näin paskoilla juonenkäänteillä. Sarjiksessa kuitenkin lähes kaikki henkilöt pistetään jossain vaiheessa kiertoon, joten ei olis ollut hankalaa noudattaa sitä! Mut nämä on niitä makuasioita.

Ite veikkaisin, että kyse on tiukasti tehdystä markkinatutkimuksesta siitä, miten tehdä telkkarisarjoja; ja on todettu että pitää olla joku yks heebo/horo,
joka pysyy ja on sankari, jotta siihen voi samaistua tai jotain.
Tai ainakin pitää olla hiton pitkäaikaisia hahmoja jokunen, jos nyt ikuisia.

Ja tässä pitää taas mun änkätä vastaan; että se kuvernööri ei ollu tyyppiä Danny Trejo; jos puolihullun ammattirikollisen näköinen kaveri paljastuu täyshulluksi,
siinä on mielestäni paljon miedompi efekti kuin nyt oli, kun siloposkinen, oikein vanhojen lännenleffojen tyyppinen sankarihamo osoittautuu varsin pimeäksi kahjoksi.

Mutta minä en ole lukenut niitä kirjoja, ja vain mehustelen töllössä näkemääni, niin toki se vaikuttaa mielipiteisiini, jotka tosin ovat aina oikeita,
samoin kuin makuni on todella hyvä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom