Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko täällä pakko mennä juonenpaljastuksissa Jenkkilän tahtia? Kannatetaan nyt Suomen kanavia ja jutellaan jaksoista sen mukaan. Turhaa kiirettä ja vaivaa warettaa näitäkin. Vituttaa... (laittakaa ainakin varoitus threadin nimeen)
Kulkijoiden helppo ja runsas tappaminen kyllä syö sitä uskottavuutta että miten tähän tilanteeseen on ylipäätään jouduttu. Jos tuonkin porukan lapset ja naiset listii kuolleita ties millä käteen sattuu, niin miten täysvarusteiset armeijat ovat jo kaatuneet ajat sitten?
Jos on kaapeli-tv pitää odottaa noin viikko tjsp. Eikös Fox näytä vain about viikon jälessä.Koska arviolta 9/10:stä aktiivifanista seuraa sarjaa Yhdysvaltojen tahdissa (kuten useimpia muitakin suosikkisarjoja), niin on minusta vähän kohtuuton toive, että he odottaisivat noin vuoden saadakseen keskustella aiheesta suomeksi.
Vaikka näin olisi lakiin kirjattu niin minun zombini eivät nuku, luulisi myös että tuossa olisi ollut tarpeeksi ärsykettä kun siinä oli kuitenkin häslinkiä ympärillä. Typerää väitellä mielikuvituksen tuotteista joten jätetään tämä tähän, itse en vaan pidä noista asioista edellä mainituista asioista sarjassa.
Mutta joo, mitenpä tommosesta muuten sais yhtään jännitystä aikaan kun zombit on muutenkin niin saatanan hitaita niin pakko tehdä sarjan henkilöistäkin hidasälyisiä idiootteja. Tää sarja olis niin paljon parempi kun nuo zombit olisi kuin siinä Dawn Of the Dead leffassa eli juoksisivat yms.
Koska arviolta 9/10:stä aktiivifanista seuraa sarjaa Yhdysvaltojen tahdissa (kuten useimpia muitakin suosikkisarjoja), niin on minusta vähän kohtuuton toive, että he odottaisivat noin vuoden saadakseen keskustella aiheesta suomeksi.
Kaveri valaisi tänään että no ei kai ku se ei vielä kuollut.Petyin ihan vitusti, kun se vauva ei ollut zombi. :(
Mikä määrittää aktiivifanin? Olen itse katsonut joka jakson ja odotan seuraavia mutta jaksan kyllä odottaa että tulevat Foxilta (Suomessa). Ihan vuotta ei tartte odotella, ollaan vissiin pari viikkoa jäljessä.
Kukakohan oli muuten kaiken tämän takana?