The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Onko täällä pakko mennä juonenpaljastuksissa Jenkkilän tahtia? Kannatetaan nyt Suomen kanavia ja jutellaan jaksoista sen mukaan. Turhaa kiirettä ja vaivaa warettaa näitäkin. Vituttaa... (laittakaa ainakin varoitus threadin nimeen)

Kyllähän tätä sarjaa katselee, mutta omasta mielestä saa hieman liikaa lisäpisteitä siitä että sattuu olemaan ainoa zombie sarja töllössä.

Ei siinä, viihdyttävää ja keskivertoa parempaa, mutta ehkä inasen väkinäistä.

Mä itkin pitkästä aikaa tätä katsoessa. Nyyh.

Tämä oli hyvä jakso. Sekä sarjan ärsyttävimmistä että yksi turhimmista hahmoista tapettiin pois samalla kertaa.

Onko täällä pakko mennä juonenpaljastuksissa Jenkkilän tahtia? Kannatetaan nyt Suomen kanavia ja jutellaan jaksoista sen mukaan. Turhaa kiirettä ja vaivaa warettaa näitäkin. Vituttaa... (laittakaa ainakin varoitus threadin nimeen)

Koska arviolta 9/10:stä aktiivifanista seuraa sarjaa Yhdysvaltojen tahdissa (kuten useimpia muitakin suosikkisarjoja), niin on minusta vähän kohtuuton toive, että he odottaisivat noin vuoden saadakseen keskustella aiheesta suomeksi.

Kulkijoiden helppo ja runsas tappaminen kyllä syö sitä uskottavuutta että miten tähän tilanteeseen on ylipäätään jouduttu. Jos tuonkin porukan lapset ja naiset listii kuolleita ties millä käteen sattuu, niin miten täysvarusteiset armeijat ovat jo kaatuneet ajat sitten?

Tästä käytiin aiemmin keskustelua ja minun näkemykseni oli, että armeijat yksinkertaisesti hajosivat kurin ja huollon pettäessä.
Kun jokaisella sotilaalla oli lähimmäisiä vaarassa kotirintamalla ja hallinto oli liian kaaoksessa antaakseen käskyjä tai ylläpitääkseen huoltolinjoja, niin sotilaat lähtivät koteihinsa suojelemaan perheitään sekä etsimään ruokaa.
Esimerkiksi 3000 miehen prikaati syö niin paljon jo päivässä, että siltä loppuu ruoka kesken hyvin nopeasti elleivät hajaannu pienempiin osastoihin keräilemään sitä jatkuvasti laajemmalle alueella.

Jäljellä on vielä korkeintaan kompanian kokoisia sotilasjoukkoja, jotka kykenevät ruokkimaan itsensä. On palattu metsästäjä-keräilijä -yhteiskuntaan, jossa alueen luonnonvarat (riista, villiintyneet ravintokasvit, jälkeen jääneet säilykkeet ja muut tarpeet kuten ammus- ja bensavarastot) rajoittavat sen resursseilla elävän yhteisön kokoa rankasti.
Isompi yhteisö edellyttää viljelyksen uudelleenaloittamista ja se ei taitamattomilta ilman välineitä tapahdu hetkessä. Satoakin odotellessa olisi syötävä jotain.

On se kova sarja :hyper: Ei nmillään jaksais odottaa että tulis taas seuraava jakso, mutta minkäs teet. Ompahan jotain mitä odottaa, kun ei oikeen muita hyviä sarjoja tällä hetkellä ole.

Koska arviolta 9/10:stä aktiivifanista seuraa sarjaa Yhdysvaltojen tahdissa (kuten useimpia muitakin suosikkisarjoja), niin on minusta vähän kohtuuton toive, että he odottaisivat noin vuoden saadakseen keskustella aiheesta suomeksi.
Jos on kaapeli-tv pitää odottaa noin viikko tjsp. Eikös Fox näytä vain about viikon jälessä.

Mutta joo, mun puolesta mode vois heittää ketjuun *SPOILERS* tägin, ja keskustelu jenkkien tahtiin olisi vapaata.

Itku tuli :( Voeha vittu jos tuota vauvvaa pitää paapoa nyt seuraavat 10 jaksoa, kuolis pois heti ens viikolla niin hyvä on. Kukakohan oli muuten kaiken tämän takana?

Vaikka näin olisi lakiin kirjattu niin minun zombini eivät nuku, luulisi myös että tuossa olisi ollut tarpeeksi ärsykettä kun siinä oli kuitenkin häslinkiä ympärillä. Typerää väitellä mielikuvituksen tuotteista joten jätetään tämä tähän, itse en vaan pidä noista asioista edellä mainituista asioista sarjassa.

Totta, tosin täytyy sanoa että luulis, että moisessa ympäristössä ois tullut niin vainoharhaiseksi, että jokainen puolimätä raato jonka näkee,
pitäsi tarkastaa, ja jos siinä ei näy selkeetä päähaavaa, niin mulkulla silmään välittömästi, ettei se raato vaan havahdu ja ala pureksia.
Oikein semmonen kunnon päähaava varmistukseksi aina, että varmasti näkee vastaisuudessa kilsan päästä että tuo on vaaraton.

Mut onhan siinä monesti aina kova täpinä menossa, ei välttämättä adrenaliinipäissään seiso just silloin,
niin ei voi tökätä mulkulla zombia silmään.

Btw taas tuossa viimoisimmassa jaksossa oli se yks vitun ärsyttävä piirre että yhen äkin selän takana olikin jotain viiskytä zombia ja kukaan ei niitä tajunnut... -.- Ja se neekerikin kun sitä ekan kerran puri siinä aidalla zombi.. jeesus... "en katso selkäni taakse kertaakaan "....

Mutta joo, mitenpä tommosesta muuten sais yhtään jännitystä aikaan kun zombit on muutenkin niin saatanan hitaita niin pakko tehdä sarjan henkilöistäkin hidasälyisiä idiootteja. Tää sarja olis niin paljon parempi kun nuo zombit olisi kuin siinä Dawn Of the Dead leffassa eli juoksisivat yms.

Mutta joo, mitenpä tommosesta muuten sais yhtään jännitystä aikaan kun zombit on muutenkin niin saatanan hitaita niin pakko tehdä sarjan henkilöistäkin hidasälyisiä idiootteja. Tää sarja olis niin paljon parempi kun nuo zombit olisi kuin siinä Dawn Of the Dead leffassa eli juoksisivat yms.

Jos ne on kauheen väsyksissä myös aliravitsemuksesta? Ei jaksa muistella, että ai niin, täällä ruukaa aina ilmestyä noita walkereita selän taakse,
about sillä hetkellä kun unohdan katsoa :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-15%
Tulis aika tylsä sarja jos hahmot aina tekis sen optimaalisimman ratkaisun ja niillä olis haukan katse koko aika on-modessa. Aina on jonkun pakko lähteä sooloilemaan jonneki pusikkoon, että saadaan sitä jengiä tapettua pois sarjan myötä. Siihenhän tuon sarjan viehätys osittain perustuu, että hahmot menee just sinne minne katsoja ei haluais niiden menevän ja tekee just sitä mitä ei kannata välttis tehdä.

Sarjassa on tällähetkellä 2 kiinnostavaa hahmoa, Rick ja se jalkajousimies, tekee muutakin kun itkee päivät läpeensä.

Mikä määrittää aktiivifanin? Olen itse katsonut joka jakson ja odotan seuraavia mutta jaksan kyllä odottaa että tulevat Foxilta (Suomessa). Ihan vuotta ei tartte odotella, ollaan vissiin pari viikkoa jäljessä.

Hyi helvetti kyllä tää uusin jakso. Oon luullu olevani "kova" mutta hyvä ettei taju lähteny osas kohtaa, varsinki siinä synnytyshommas. :D

Mikä määrittää aktiivifanin? Olen itse katsonut joka jakson ja odotan seuraavia mutta jaksan kyllä odottaa että tulevat Foxilta (Suomessa). Ihan vuotta ei tartte odotella, ollaan vissiin pari viikkoa jäljessä.

Aktiivifani olisi sellainen, joka katsoo jakson viikottain ja joka kerta. Normaalikatsoja katselee, jos sattuu olemaan telkkarin ääressä sopivasti.
Kuulut siihen 1/10:stä siis, joka malttaa odotella sen pari viikkoakin ja joka omistaa kaikenlisäksi tv:n.

Te jotka olette sarjista lukeneet niin mitä mieltä olette Kuvernööristä. Musta ihan vitun huono valinta sarjaan!! Tollainen perkeleen koti-isä... Sarjiksessa tyyppi oli luokkaa Danny Trejo, pitkinehiuksineen ja latinoluukkeineen. Odotin kuin kuuta nousevaa Kuvernööriä niin järetön pettymys. Toivottavasti kolmas kausi on yhtä brutaali kuin esikuvassa :D

Kyllä tuli itsekin petyttyä tuohon kuvernööriin, niin kuin ylipäätänsä koko sarjaan sarjakuvien lukemisen jälkeen. Tuntuu aikalailla lastenohjelmalta tämä esikuvaansa verrattuna. Ei olisi pitänyt 3. tuotantokautta odottaessa lukea varmaan niitä, meni jotenkin koko hohto sarjasta. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom