Deleted member 61600
Tylsä jakso :(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ring ring, Bellick soittelee ajankuluksi. Miten tuo puhelin oli toimintakunnossa, oliks se joku vankilan sisäinen verkko tms?
Nää uudet jaksot tuntuu lähinnä väkisin väännetyltä pakkopullalta, ekassa tuotantokaudessa pysy vielä mielenkiinto mukana.
Montako jaksoa tässä kaudessa muuten on? Näkeekö sen jostain?
Eilen katselin tuon seitsemännen koneelta. Hitto kun haluisin nähdä tätä niiku 10h viikossa. Lisää vaan janoais!
Ens viikolla on kolmannen kauden vika jakso... :D
Koska se luultavasti laskisi sarjan tasoa erittäin paljon, vähän niinkuin kävi 2 kauden kanssa. Parempi vain ettei tehdä liikaa jaksoja kauteen.Nöyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :itku:
Mä en kestä :( Se on sitten vietettävä joku maratoni ja katsottava koko kausi toiseen kertaan sen jälkeen...
Edit: Miks vitussa ne ei voi tehdä esim. 30 jaksoa per kausi???
Koska se luultavasti laskisi sarjan tasoa erittäin paljon, vähän niinkuin kävi 2 kauden kanssa. Parempi vain ettei tehdä liikaa jaksoja kauteen.
Ens viikolla on kolmannen kauden vika jakso... :D
Mutku mä haluun :polkeejalkaalattiaan:
Miten muuten voin katsoa tuota tuntikausia putkeen ja nautiskella jos sarjaa ei tehdä tarpeeksi MUN TARPEISIIN :D kysyn vaan!
Sarjakuvia on atm 103 kappaletta, ei muuta kuin kahlaamaan, ne on parempia kuin sarja, voit lukea puhelimelta salilla tms
Ei ehdi salilla mitään lukemaan kun sarjatauot on 30-60sek.
Eikä kyllä muutenkaan mitkään sarjakuvat inspaa :(