The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Puhelinspoileri sisällä

Rick sekosi, Lori soitteli

Lori tässä moro. Lähin kälppimään toiselle puolella vankilaa ku ketää ei kuulunu ja satuin löytämään puhelimen, jolla kilauttaa kaverille. Ei tartte auttaa. Pidä tunkkis saatana.

Nää uudet jaksot tuntuu lähinnä väkisin väännetyltä pakkopullalta, ekassa tuotantokaudessa pysy vielä mielenkiinto mukana.

Nää uudet jaksot tuntuu lähinnä väkisin väännetyltä pakkopullalta, ekassa tuotantokaudessa pysy vielä mielenkiinto mukana.

Ensimmäinen tuotantokausi oli kyllä hyvä! Eikös siinä ensimmäisellä kaudella siellä jossain talossa ollut se mustamies lapsensa kanssa. Sillä oli se kiikarikivääri jolla ampui vaimonsa sinne kadulle, kun se oli muuttunut Zombieksi. Odotin, että se sama hahmo tulisi vielä tässä sarjassa mukaan jossain vaiheessa, mutta eipähän sitä ole näkynyt.

Vai sekoitanko nyt johonkin toiseen Zombie elokuvaan. Ei nyt jaksa alkaa katsomaan tuota ekaa kautta tuon takia. Tosin joskushan senkin voisi ottaa uudelleen! Ekassa kaudessa oli vielä sitä uutuuden viehätystä mukana. Tosin ei tämä 3 kausi musta niin heikko ole. Tokakausi oli mielestäni surkeampi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jätettiinköhän tossa Lorin comeback mahdolliseksi kun ei näytetty kun Rick ampui ja ruumiskin oli sopivasti syöty kenkiä myöten?

Montako jaksoa tässä kaudessa muuten on? Näkeekö sen jostain?

Eilen katselin tuon seitsemännen koneelta. Hitto kun haluisin nähdä tätä niiku 10h viikossa. Lisää vaan janoais!

Ens viikolla on kolmannen kauden vika jakso... :D

Nöyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :itku:

Mä en kestä :( Se on sitten vietettävä joku maratoni ja katsottava koko kausi toiseen kertaan sen jälkeen...

Edit: Miks vitussa ne ei voi tehdä esim. 30 jaksoa per kausi???

Nöyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy :itku:

Mä en kestä :( Se on sitten vietettävä joku maratoni ja katsottava koko kausi toiseen kertaan sen jälkeen...

Edit: Miks vitussa ne ei voi tehdä esim. 30 jaksoa per kausi???
Koska se luultavasti laskisi sarjan tasoa erittäin paljon, vähän niinkuin kävi 2 kauden kanssa. Parempi vain ettei tehdä liikaa jaksoja kauteen.

Koska se luultavasti laskisi sarjan tasoa erittäin paljon, vähän niinkuin kävi 2 kauden kanssa. Parempi vain ettei tehdä liikaa jaksoja kauteen.

Mutku mä haluun :polkeejalkaalattiaan:

Miten muuten voin katsoa tuota tuntikausia putkeen ja nautiskella jos sarjaa ei tehdä tarpeeksi MUN TARPEISIIN :D kysyn vaan!

Ens viikolla on kolmannen kauden vika jakso... :D

Eikös ens viikolla oo midseason finale, joka vapaasti savolaistettuna on että puolvälisolla

- - - Updated - - -

Mutku mä haluun :polkeejalkaalattiaan:

Miten muuten voin katsoa tuota tuntikausia putkeen ja nautiskella jos sarjaa ei tehdä tarpeeksi MUN TARPEISIIN :D kysyn vaan!

Sarjakuvia on atm 103 kappaletta, ei muuta kuin kahlaamaan, ne on parempia kuin sarja, voit lukea puhelimelta salilla tms

Sarjakuvia on atm 103 kappaletta, ei muuta kuin kahlaamaan, ne on parempia kuin sarja, voit lukea puhelimelta salilla tms

Ei ehdi salilla mitään lukemaan kun sarjatauot on 30-60sek.

Eikä kyllä muutenkaan mitkään sarjakuvat inspaa :(

Ei ehdi salilla mitään lukemaan kun sarjatauot on 30-60sek.

Eikä kyllä muutenkaan mitkään sarjakuvat inspaa :(

Eipä minuakaan, lopetin akuankkoihin 14 - 15 vuotiaana, noi vaan imaisi mukaansa kun ajattelin sarjan alkamisen jälkeen tutustua. Mutta tosissaan ens viikolla 1 jakso ja sitten jatkuu helmikuussa tai jotain

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom