The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kun sietää juoksevat / nukkuvat zombit, viidakkomuijan katanalla sekä selviytyjien satunnaisen typeryyden niin parhaita sarjoja pitkään aikaan.

Välillä vaan mietityttää mitä ne sarjan kirjoittajat on miettineet, miksi Hershelin puremaa ei voitu hoitaa jollakin toisella tavalla kun nukkuvalla zombilla? :face:

Kun sietää juoksevat / nukkuvat zombit, viidakkomuijan katanalla sekä selviytyjien satunnaisen typeryyden niin parhaita sarjoja pitkään aikaan.

Välillä vaan mietityttää mitä ne sarjan kirjoittajat on miettineet, miksi Hershelin puremaa ei voitu hoitaa jollakin toisella tavalla kun nukkuvalla zombilla? :face:
Mikä siinä "nukkuvassa" zombiessa on niin facepalmea? Niitä on kaikki hyvät zombileffat täynnä. On hyvin loogista että about vuoden pyörittyään jotkut päätyvät istumaan kun ärsykkeet loppuvat ja nousevat kun taas tapahtuu. Muistaakseni sarjiksessa on mainittu "walkerien" rinnalla "lurkers". Niitä vois olla paljon enemmänkin kuin noita tyhjän kävelijöitä.

Katoppa original Day of the Deadin alku ja kerro mielipide uudestaan. Samalla selviää mistä tään sarjan nimi alunperin keksittiin.

Mikä siinä "nukkuvassa" zombiessa on niin facepalmea? Niitä on kaikki hyvät zombileffat täynnä. On hyvin loogista että about vuoden pyörittyään jotkut päätyvät istumaan kun ärsykkeet loppuvat ja nousevat kun taas tapahtuu. Muistaakseni sarjiksessa on mainittu "walkerien" rinnalla "lurkers". Niitä vois olla paljon enemmänkin kuin noita tyhjän kävelijöitä.

Katoppa original Day of the Deadin alku ja kerro mielipide uudestaan. Samalla selviää mistä tään sarjan nimi alunperin keksittiin.

Vaikka näin olisi lakiin kirjattu niin minun zombini eivät nuku, luulisi myös että tuossa olisi ollut tarpeeksi ärsykettä kun siinä oli kuitenkin häslinkiä ympärillä. Typerää väitellä mielikuvituksen tuotteista joten jätetään tämä tähän, itse en vaan pidä noista asioista edellä mainituista asioista sarjassa.

Mä en myöskää tajunnu niitä akvaariojuttuja. Ärrr. Liian pitkä aika venaa taas uutta jaksoa. Ei mun hermot kestä.

Kuhan ovat telkkarin korvikkeena kuvernöörille.

Mä en myöskää tajunnu niitä akvaariojuttuja. Ärrr. Liian pitkä aika venaa taas uutta jaksoa. Ei mun hermot kestä.

Siellä oli kaikkien päät, jotka guv'nor oli listiny. Viimeisimpänä lisäyksenä ylhäällä kansalliskaartin pilottipoju, jonka ne toi helikopterilta mestoille.

Kuhan ovat telkkarin korvikkeena kuvernöörille.

Ilmeisesti parempi kuin elisaviihde.

Offtopic, paljon kehuttu Walking Dead pelisarja Halloween alessa Steamissa, ~15egee. Kannattaa napata.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Siinä pöydällä ollessa ne päät pysy sähkövirralla elossa ja myös puhuivat (se blondi akka ja tohtori hyde) että ihmisen "sielu" olisi jäänyt "kaikuna" näiden zombien sisään. Akvaarion läpi kulkee sähkövirta ja piti zombit elossa ja guvner kuvittelee muuttavansa heidät vielä ihmisiksi joskus... Liekkö jotain omia sukulaisia.. Tai sitten olen ihan vitun väärässä.

Se "elävien" zombie-päiden keräily akvaarioon taitaa olla vain joku sadismijuttu. Kuvernöörin väkivaltaista käytöstä alleviivattiin niin (mm. helikopterin kuolleiden hidas / raivoisa viimeistely hullunkiilto silmissä), että hän taitaa vain saada kiksejä kiduttamisesta ja tappamisesta.
Oli miehelle selvästi nautinnollinen hetki, kun hiippaili salahuoneeseensa laiskalinnalle nauttimaan viskiä ja katselemaan zombie-päiden liikehdintää.

En muista sähköjuttuja. Mutta kylä näkyi saavan sähkönsä aurinkopaneeleista.

mistäköhän toi "aika hyppy" johtu?, ettei tarvinut tehdä talvi kuvausta?
onkos niissä sarjakuvissakin tollane tyhjä 7-8kk aukko, tietääkö kukaan??

Se kuvernööri haluaa hallita kaikkia, myös niitä zombeja. Kehittelee omaa armeijaa ja valtaa maailman :evil: Kohta ne ymmärtävät ja keustelevat toisilleen siellä salahuoneessa :lol2:

Kieltämättä nämä uudet tyypit toivat sävyä sarjaan, jonka pelkäsin puuroutuvan paikoilleen....

Ja muutama siviili ampuu kymmenkunta sotilasta alle parin sekunnin... hmmm....
Mutta kyllähän tää pieksää 2 kauden ihan mennen tullen.

Johan se sanoi että ne ovat itseoppineita, voivat olla metsästäjiä tms. Ampuminen ei ole kauhean kamalaa tuossakin on nyt kulunut jo varmaan 1-2 vuotta siitä kun paska lensi tuulettimeen siinä ajassa oppii varmasti ampumaan todella hyvin, maalitaulujakin on varmasti ollut ihan riittämiin tuollaisessa tilanteessa. Sotilaat jotka ovat levällään aukiolla eivätkä mitenkään suojassa joita pääsee tähtäämään rauhassa ampuu ihan samalla tavalla kuin maalitauluja koska eivät ne sotilaat tuossa liikkuneet.

Tuntuu että ihmiset etsivät etsimällä jotain mistä valittaa ja takerrutaan aivan ihmeellisiin seikkoihin, luulisi että jos tuollainen tilanne olisi niin 2 vuoden jälkeen kaikki elossa olevat osaavat ampua, muut ovat jo kuolleet.

Ampuminen on aika helvetin helppoja ja jokainen armeijan käynyt tietää, että joltain 50 metrin matkalta ei voi kukaan missata kiväärillä/rynkyllä.

Onko porukka pelannut tota The Walking Dead peliä? Ite alotin tänään, melko pitkäveteiseltä tuntuu ainakin alkuun.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom