The Walking Dead

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tepe83
  • Aloitettu Aloitettu
Näyttää kyllä mielenkiintoiselta, josko pari ensimmäistä jaksoa katsoisi.

Ekan jakson oon kattonut ja tässä about plussat ja miinukset:

+ zombiejutut aina viihdyttäviä
+ näyttelijäkaarti vaikuttais ihan pätevältä ja budjetti suhteellisen kova
- juoni täysin kliseinen ja kaikki on jo nähty zombieleffoissa, ei siis tarjoa mitään uutta, ellei sitten se, että tämä on sarja eikä elokuva
- Lähiaikoina ollut pirusti zombie/apocalypse settiä

Eli vaikuttais todella hyvältä ja viihdyttävältä, seuraavaa jaksoa jäi odottamaan kyllä innoissaan. Mutta kaikki on tosiaan jo nähty.

(Esim. Dead Set minisarja tarjosi '08 uudempaa näkökulmaa näihin zombitouhuihin)

Ihan jees viikko alkuun kaiketi

Nimellisesti kyllä aika vakuuttava tiimi takana, joten saa nähdä onko onnistuttu luomaan hyvää viihdettä. Jotain uutta kaipailisi näihin zombie juttuihin kyllä.

Kyllähän tätä on odotettu kuin Joulua.. The Walking Dead -sarjikset ovat järjettömän kovaa kamaa. Todella-todella synkkää ja ahdistavaa paikoitellen.
Pitääkin nauttia tuo pilotti vaikka Halloweenina :)

Tätä odotetaan kanssa. Walking Dead sarjakuvat ovat ehkä parasta kauhusarjakuvaa mitä tällä vuosituhannella on tullut ulos. Uskon, että jos tv-sarja seuraa sarjakuvaa edes jotenkuten niin tässä saattaa olla paljonkin uutta tarjottavaa genreen.

Oli kyllä ihan huippu pilotti ! ! ! Gimme more now !

Oikein jees, että tuollainen sarja alkaa ilmestyyn. Mutta olisivat nyt ottaneet enemmänkin mallia (kuin vain sen sairaalakoomaidean) 28 päivää myöhemmin -leffasta. Eli olisivat tehneet niistä zombeista 100x ahdistavampia ja pistäneet ne juokseen hullunlailla ihmisten perässä. Mutta ei, ne on yhä niitä samoja etanavauhtia laahustavia 60-luvun zombeja, prkl! Suorastaan uskomatonta...

Jes, loistava avausjakso! Seurantaan menee tämä sarja.

Tykkäsin erityisesti siitä, ettei pimeydellä yritetty kikkailla mitään mukakauhua. Quantum: Eiköhän zombiehistoriassa noita perkeleen kovaa juoksevia zombeja ole nähty ihan yhtä paljon kuin laahustaviakin malleja.

Kertokaahan tällaiselle :david:lle mistä saan ladattua tän ekan jakson, yritin kaks tuntia Graboidin ja Pirate Bayn kautta ladata sitä mutt oon niin käsi ettei mitenkään onnistunu.:D

Hyvä oli jakso!

Pitää kattoa jatkossakin.

Kertokaahan tällaiselle :david:lle mistä saan ladattua tän ekan jakson, yritin kaks tuntia Graboidin ja Pirate Bayn kautta ladata sitä mutt oon niin käsi ettei mitenkään onnistunu.:D
Niin, siis et löydä vai et osaa?

uTorrent ja Eztv. Näillä alkuun.

Quantum: Eiköhän zombiehistoriassa noita perkeleen kovaa juoksevia zombeja ole nähty ihan yhtä paljon kuin laahustaviakin malleja.

Siinä tapauksessa oon ilmeisesti onnistunut välttään ne muut elokuvat (siis pl. noi 28 -leffat). Se vaan IMO pikkasen syö tunnelmaa, kun zombi "hyökkää" kohti päähenkilöä, ja tämä jääkin seisomaan paikalleen, kattelee kelloa, haukottelee, juo kahvit ja sitten lasauttaa haulikolla zombilta pään pois. Mutta kyl tuossa sarjassa silti potentiaalia on.

Back
Ylös Bottom