The Ultimate Fighter

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nothing
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Täytyy tännekin vääntää yks off topic, tuleeko tuolta urheilukanavalta ikinä mitään kamppailu urheilua??? Onko mahdollista et esim tää The Ultimate Fighter tulis joskus sieltä???

Kuudennen jakson voi ladata mma-tracker.org ista.

Haistappa kuule Böödi pitkä paska!!
Eikö sun ÄO riitä spoilerin käyttöön???

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Jaksosta 6:

Armoton vitutus kyllä päällä, kun Leben tippu. Lapsellinen ja ylimielinen tyyppihän Chris on, mutta Bobbyn ja Joshin temppujen jälkeen sympatiat oli kyllä Lebenin puolella. Josh kerjäsi verta nenästään ja kun matsista ilmoitettiin, niin kaveri oli heti pökäle pöksyissä, että WTF!! Aivan täysi vellihousu. Harmi vaan, ettei Chris malttanut pitää päätään kylmänä itse matsissa ja muutamasta hyvästä paikasta huolimatta ei onnistunut matsia lopettamaan. Ihmetyttää hieman ne tuomaritkin, kolmas erä olisi kyllä ollut paikallaan... Nyt täytyy vaan toivoa, että laiskimus-Bobbya joku potkii perseelle seuraavissa jatkoissa oikein huolella.
Tää on kyllä sellainen reality-sarja joka on koukuttanut aivan täysin :hyper: Koko yö meni noita matseja etsiessä ja katsoessa :jahas:

IronFist sanoi:

Mä ne koskaan lue tällaisia topickeja ennen kuin olen nähnyt matsin/matsit, ei sitten tarvi syytellä toisia omasta typeryydestä, koska se nyt on selvää että joku möläyttää tulokset vahingossa tai tahallaan. Eikä siihen auta mitkään tagit.

pumppujake sanoi:
Onks kellää mitää tietoa mist ton 6.jakson sais. Piratebaysta hain edelliset jaksot mut sielt ei löytyny 6 jaksoo

Katso tuolta toiselta osastolta missä on kyselty suomalaisia torrent sivustoja.
Siellä on linkki suomalaiseen torrent sivustoon missä on ainekin toi kuutos jakso myös. Toivottavasti tulee myöhemmätkin jaksot sinne.. :offtopic:

IronFist sanoi:

Kun oot tommonen Mr. Know-all-be-all-Internet niin luulis tajuavan pysyä erossa threadista jonka nimi on The Ultimate Fighter? Meetkö selaileen jotain Priden tai UFC:n threadia etukäteen jos et halua tuloksia tietää? Otappa pää pois persauksista ja herää pahvi.

-Ronin- sanoi:
Kun oot tommonen Mr. Know-all-be-all-Internet niin luulis tajuavan pysyä erossa threadista jonka nimi on The Ultimate Fighter? Meetkö selaileen jotain Priden tai UFC:n threadia etukäteen jos et halua tuloksia tietää? Otappa pää pois persauksista ja herää pahvi.

Sähän se varsinainen nero oot...
Kyselin aiemmin, mistä ton uusimman jakson sais ladattua, koska se ei ollut piratebayssa... :wall:
Et sen takia luin thrediä..
Et otappa oma pääs persauksistas ja koeta sisäistää lukemas...

Nohnoh poijjaat. Jos tulee erimielisyyksiä, niin ratkaistaan ne oktakonissa.. :D

Chrisin ja Joshin ottelu oli lievä pettymys. Lebenin tippuminen oli ihan oikeudenmukainen, koska ei sillä ollut mitään tekniikkaa matossa. Ei päässyt ylös, vaikka olisi monta paikkaa ollut pyörähtää pois alta. Yksi lukon yritys oli, mutta sekään ei toiminut. Josh hallitsi matossa ottelua, mutta ei senkään taidot oikein vakuuttaneet. Riitti kuitenkin voittoon. Vaikka Chris onkin ärsyttävä ja vittuileekin paljon, niin silti mulla vituttaa enemmän sen Joshin ja bobbyn lapsellinen asenne ja pelleily.. Toivottavasti niitä joku potkii perseelle tulevissa jaksoissa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sorbor kuule aivan kauheena! Yleensä tällästen threadien alle mennään kommentoimaan ohjelmaa... :rolleyes: Fucking idiot! Voi apua, kun en älynnyt kysellä eka sulta, Ironfist, et ootko jo varmasti kattonu jakson. Perusta ikioma threadi: "THE ULTIMATE FIGHTER- ei saa kommentoida itse sarjaa,mmmkay!"
Niin ja btw, jos vielä tuntuu pahalta,ehdotan että kiista ratkaistaan in the octagon. Vai apuapapua, spoilasinko taas, kun kerroin että sarjassa on sellanen... :david:

Böödi sanoi:
Sorbor kuule aivan kauheena! Yleensä tällästen threadien alle mennään kommentoimaan ohjelmaa... :rolleyes: Fucking idiot! Voi apua, kun en älynnyt kysellä eka sulta, Ironfist, et ootko jo varmasti kattonu jakson. Perusta ikioma threadi: "THE ULTIMATE FIGHTER- ei saa kommentoida itse sarjaa,mmmkay!"
Niin ja btw, jos vielä tuntuu pahalta,ehdotan että kiista ratkaistaan in the octagon. Vai apuapapua, spoilasinko taas, kun kerroin että sarjassa on sellanen... :david:

Ihan kuinka vaan pelle...
Et taida vaan oikeesti osata käyttää sitä spoiler tagia.... :lol2:

Nöf nöf,freak. Ootsä laatinu jotku säännöt et sitä pitäs aina käyttää? No, onneksi sä pääset viikonloppuna purkamaan kaiken tämän ahdistuksen, jonka olen aiheuttanut paikallisen menomestan ovelle ja pääset leikkimään hc fighteria 30 kilosten teinipoikien kans. Älä Esa äkise, vaan ota se Van Damme paita pois ja mee suihkuun ;)

Böödi sanoi:
Nöf nöf,freak. Ootsä laatinu jotku säännöt et sitä pitäs aina käyttää? No, onneksi sä pääset viikonloppuna purkamaan kaiken tämän ahdistuksen, jonka olen aiheuttanut paikallisen menomestan ovelle ja pääset leikkimään hc fighteria 30 kilosten teinipoikien kans. Älä Esa äkise, vaan ota se Van Damme paita pois ja mee suihkuun ;)

Et sä mitn ahdistusta oo aiheuttanut.. pikemminkin hilpeyttä... :lol2:
Ja kyllä sä sen spoilerinkin käytön vielä opit..
Jaksat vaan sinnikkäästi yrittää... ;)

IronFist sanoi:
Sähän se varsinainen nero oot...
Kyselin aiemmin, mistä ton uusimman jakson sais ladattua, koska se ei ollut piratebayssa... :wall:
Et sen takia luin thrediä..
Et otappa oma pääs persauksistas ja koeta sisäistää lukemas...

Kun oot niin äärettömän ylpeä Internetin käyttöosaamisestas niin pitäs sun tajuta että ohjelmalle tehdyssä threadissa on todennäkösesti spoilereita. Turha sun on täällä alkaa pillittään jos spoilataan. Oisit pysyny poissa ja käyttäny muita kanavia ton jakson lataamista varten. Mut jos et osaa niin joku päivä kyllä opit..

..jaksat vaan sinnikkäästi yrittää.

Ei helvetti mikä hälinä. Tarkoitukseni ei todellakaan ollut tahalleen spoilata mitään, todella typeränä ajattelin että täällä vois kommentoida ihan vapaasti sarjaa huolehtimatta siitä mitä kukakin on nähnyt. Mutta onneksi viisaammat :david: opettaa ettei niin saa tehdä. Eli ei muuta kun PRACTICAL INTERNET-kurssille opettelemaan spoilertagien käyttöä :D ,jossa master internet senseinä toimii the one and the only IRONFIST,woaaaahhhh!
Ei mut for real, voitais vaikka ihan oikeesti jauhaa sarjasta, eli mikä on sen Koschekin rotu, EOS millään.

-Ronin- sanoi:
Kun oot niin äärettömän ylpeä Internetin käyttöosaamisestas niin pitäs sun tajuta että ohjelmalle tehdyssä threadissa on todennäkösesti spoilereita. Turha sun on täällä alkaa pillittään jos spoilataan. Oisit pysyny poissa ja käyttäny muita kanavia ton jakson lataamista varten. Mut jos et osaa niin joku päivä kyllä opit..

..jaksat vaan sinnikkäästi yrittää.

:lol2: Juu, pitääpä yrittää...

Kyllä ite ainakin sen minuutin tuhlasin että opettelin käyttämään tota spoileria, koska mikään ei vituta niin paljon kuin joku pelle joka paljastaa kaiken mitä sarjassa tapahtuu. Et taida ymmärtää että monet(mukaanlukien itseni) lukevat tätä threadia ihan mielenkiinnosta mitä muut ihmiset ovat mieltä sarjasta tai saadakseen vinkkejä mistä seuraavan jakson voisi löytää, säälittävää suorastaan.....
helppoa kun sen osaa..ja jos ei osaa... O-P-E-T-T-E-L-E !!!

muscleman sanoi:
helppoa kun sen osaa..ja jos ei osaa... O-P-E-T-T-E-L-E !!!

Kaikki eivät tuota kuitenkaan käytä, joko siksi etteivät ymmärrä, osaa tai muista. Sitten joku matsi menee mun kohdalta vituiksi kun tiedän tuloksen, siispä olen opetellut olemaan lukematta tällaisia threadejä ennen kuin olen matsit nähnyt. Helppoa kun sen osaa ;)

Sitäpaitsi, luulisi että tiistai aamuna jakoon tulleen 300-600 megaisen tiedoston olisi hitaammallakin yhteydellä keskiviikkoon mennessä saanut. :D ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom