The Ultimate Fighter

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nothing
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Katsoin eilen kaksi ensimmäistä jaksoa ja täytyy kyllä myöntää, että sarja koukutti meikäläisen. :D Loistavaa viihdettä tällaiselle mma fanille ja treenaajalle. Sarja on tehty vielä sellaiseksi, että siinä kosiskellaan myös suurta yleisöä, joten ei välttämättä olisi ihme jos se joskus Suomessakin pyörisi.

nothing sanoi:
Tuossa se pihalle potkittu kaveri kusi kyllä aika rankasti omiin muroihinsa loppu puheenvuorossaan. Alkamalla dissaamaan Chrisiä mokasi pahemman kerran. Jos olisi muotoillut puheensa toisin olisi lopputuloskin ollut hyvin todennäköisesti toinen.

Mulla ihmetytti enemmän se, että mistä ne oli tuollasen märisijän kaivanut tuohon hommaan mukaan. Ensimmäisten treenien jälkeen oli jo kotia lähdössä, mutta Randy ja muut kilpailijat saivat puhuttua jäämään sinne.. :david: Leben vaikutti aika mulkulta jätkältä. Mukava kattoa, että mitä häröilyä ne saa siellä vielä aikaiseksi :D Se ryypääminen pisti kyllä pahasti silmään. Luulisi, että jätkät ottaisi tosissaan tuon touhun, kun saavat tuollaisen mahdollisuuden. En mä ainakaan alkaisi joka ilta viinaa vetämään..??

Mistä olette löytänyt lisää noita jaksoja? Tvtorrenttiin ei näköjään tosiaan ole tullut uusia.
Dc ei myöskään oikein löydä...

Hynkkä sanoi:
Mulla ihmetytti enemmän se, että mistä ne oli tuollasen märisijän kaivanut tuohon hommaan mukaan. Ensimmäisten treenien jälkeen oli jo kotia lähdössä, mutta Randy ja muut kilpailijat saivat puhuttua jäämään sinne.. :david: Leben vaikutti aika mulkulta jätkältä. Mukava kattoa, että mitä häröilyä ne saa siellä vielä aikaiseksi :D Se ryypääminen pisti kyllä pahasti silmään. Luulisi, että jätkät ottaisi tosissaan tuon touhun, kun saavat tuollaisen mahdollisuuden. En mä ainakaan alkaisi joka ilta viinaa vetämään..??

Mun mielestä taasen oli hienoo että ne yritti saada sitä jäämään. Olis ollu vielä parempaa jos siitä ois tullu ns. "kova" jätkä siellä ajan kuluessa. Sekin ois ollu varmaankin hyvää mainosta, että nörttikin voi pärjätä lajissa ja muutenkin erilainen persoona sinne. Muutenkin se, että ne yritti pitää sitä mukana osotti ettei nuo tyypit oo mitään koulukiusaajia.

Kakos jakso oli paska.

Tapelkaa prkl!

Kerrankin tosiaan mielenkiintoinen "reality sarja". Kolmososa tulee maanantaina 31.01 jenkeissä, varmaan keskiviikkona pystyy jo itsekin sen katsoon ;)

Oma suosikki ehdottomasti Nate, särmän oloinen kaveri kaikin puolin.

Maaliskuussa alkaa nbc kanavalla vastaava reality sarja the contender! Siinä etitään vaan nyrkkeilyyn uutta superstaraa.Vetäjinä Sugar Ray Leonard ja Sylvester"Rocky" Stallone!

UFC pomo Dana White on kuulemma luvannut maksaa 1M$ ottelupalkkion jos Sylvesterin contenderi (voittaja) ottaa matsin ton ultimate fighterin voittajaa vastaan.

Olisi varmaan promootioarvoltaan kannattava palkkio. Ja kun MMA säännöillä Contenderi ottais vielä turpaansakkin niin kaikki olisi pulkassa.

nothing sanoi:
3. jakso katsottu ja nyt päästiin vihdoin asiaankin. Eli pudonnut päätettiin matsilla. Ihan tasokasta mättöä vielä mielestäni.

Ja perkeleen nätti tyrmäys loppuun.

Kröhöm... Mistäs sait ton?

AG+ sanoi:
No enpä tiedä ei kyllä noista kummallakaan olisi paljon asiaa UFC:hen.

Eivät tainneet jätkät saada ihan hirveästi aikaa valmistautua kyseiseen matsiin, toisaalta en minä nyt sitä väitä että että ne mitään maailman huippuja olisi olleet.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
OOOOH!

Pakko heti lähteä etsimään. Must see! :hyper:

Eilen katsoin tuon kolmannen jakson. Nyt päästiin jo itse asiaankin.. :D

Ei voi muuta kuin edelleen ihmetellä, että miten rapakunnossa muutama äijä on tuosta porukasta.. Se joka hävisi sen kilpailun ei meinannut jaksaa edes läpi sitä rataa. Ottelu ei ollut mitenkään huippu, mutta ihan hyvää yritystä siinä oli. Jätkillä ei kuntopuoli mitenkään loistanut, eikä ollut mitään kovin teknistä vääntöä, mutta se tyrmäys oli kyllä pirun nätti.

Justiin äsken katsoin WEC 9 - Chris Leben vs. Mike Swick matsin. Piti ihan varta vasten ettiä, että pääsi näkemään mistä niillä oli kaunaa.. :)

Ihan ok matsi. Alussa väänsivät pystyssä pitkään laitaa vasten ja Leben polki monta kertaa kantapäällä Miken jalkapöydän päälle. Eli reilut otteet on miehellä ollut ennenkin hallussa. :) Mike sai vietyä Chrisin kenttään, mutta siellä ei mitään ihmeempiä kunpikaan saanut aikaiseksi. Ensimmäisen erän lopussa Leben tiputti takakäden lyönnillä Miken lattialle ja pääsi vielä lyömään muutaman paukun suoraan päähän, mutta ei saanut tyrmättyä. Sen jälkeen Chris sai vielä suoraan takaapäin tiukan kuristuksen, mutta ei saanut silläkään lopetettua matsia. Sinänsä aika ihme..?? Mike pääsi jotenkin kuristuksesta irti ja vielä mount positioon ensimmäisen erän loppuun. Toisen erän alussa oli kunnon lyöntikisa ja Chris sai tiputettua Miken n. 10 sekunnissa ja tuomari pisti ottelun poikki.

Onko joku löytänyt kolmatta jaksoa divX/Xvid - muodossa? Kertokaa ihmeessä jos olette, itse olen löytänyt vain vcd:nä...

The.Ultimate.Fighter.S01E03.DSRip.XviD - aAF
The.Ultimate.Fighter.S01E03 - W4F

Toi Bobby Southworth on ottanu Pride 13 Vitor Belfortia vastaan ja heikostihan siinä kävi. Eikä ole kauheasti näköjään parantanut 3 vuodessa.

Tuleeko tää siis USA:ssa tiistaisin, eli oisko keskiviikkona suurinpiirtein taas saatavilla uus jakso? :kuola:

Jees, Elikkä tiistai-iltaisin pääsee seuraamaan Suomessa tätä loistosarjaa ;)

Illalla :rock: :hyper:

No jaa... Uusin jakso olikin vähän tylsähkön puoleinen.
Haasteet ovat kyllä kerta kerralta surkeampia.

Mutta silti edelleen mukavaa katsottavaa.

Ensi kerralla vaikuttaisi olevan vähän rankempi jakso tiedossa.

Ja loppumatsi oli vähän onneton ja vielä mielestäni väärä äijä putosi pois.

nothing sanoi:
No jaa... Uusin jakso olikin vähän tylsähkön puoleinen.
Haasteet ovat kyllä kerta kerralta surkeampia.

Mutta silti edelleen mukavaa katsottavaa.

Ensi kerralla vaikuttaisi olevan vähän rankempi jakso tiedossa.

Ja loppumatsi oli vähän onneton ja vielä mielestäni väärä äijä putosi pois.

Ja löyty mistä....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom