The Ultimate Fighter

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nothing
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
_atmos sanoi:
ja maanantaina näkee sitten pridenkin :).

ootko varma? usa ppv on muistaakseni vasta 25. päivä.. vai tuleeko tosiaan jo heti maanantaina/tiistaina jakoon?

TUF taitaa olla siedettävin tositv mitä on tullut katottua. vaikkakin:
"shöytä" on liikaa, keskittyisivät enemmän treenien ja matsien kuvaamiseen eikä käsikirjoitettuun kinasteluun. mut tokihan sen nyt ymmärtää, että saippuaa pitää olla mukana, että "average joekin" katsoisi ja "getting mainstream" toteutuisi ja zuffa tienaisi niin perkeleesti. leben saisi saada pataansa, ja varmaan saakin seuraavassa jaksossa. kuvia matsista> http://forums.mmaweekly.com/Toast.asp?sub=show&action=topics&fid=2 idse en ainakaan vielä katsonut..
railakasta viinan kittaamistakaan en oikein tajua. porukan pitäisi kuitenkin olla huippukuntoisia urheilijoita, kovia treenejä lähes joka päivä, joukkuekisoja ja osa saattaa vielä joutua matsaamaan parin päivän varoitusajalla. syö vähän uskottavuutta lajin/sällien kovuudesta ainakin sen "average joen" silmissä. ja jos nyt esim. itse olisi vastaavassa tilanteessa niin taitaisi törpöttely jäädä aika vähiin omia voitonmahiksia maksimoidessa..

mut viihdehän on entertainmenttia. :rolleyes:

Pantera sanoi:
mun mielestä toi chris saisi tulla raiskatuksi, ihan säälittävä emilia kun itkee kun takaisin tulee pientä läppää vaikka itse kusi toisten sänkyihin ja on ollut muutenkin koko sarjan ajan aivan aasi. toivottavasti pelle putoaa pois. mikkihiiri.
Pakko itse vapaaottelijana kommentoida tähän. En halua puolustella Lebeniä koska se on käyttäytyny ku apina, mut kyl mä annan noille jätkille respectiä. Mun mielest jokainen joka sinne kehää/Octagonii tms. astuu ja vielä siel jotenki pärjääkin ansaitsee vähän enemmän arvostusta ku tulla haukutuks mikki hiireks tai pelleks. Kuinkahan moni täältäkää seisois esim. Lebenin kans täyden ajan? :rolleyes:

ite löysin ainakin ekan ja onkohan toi nyt sitten nelonen edonkeysta...

Poulujukki sanoi:
mma-tracker.org, siel on kaikki mistä osaat edes unelmoida. Vaatii rekiseröitymisen. En silti kannusta sinua warettamaan... :whip:
by the way mites noita tuolta ladattuja juttuja pystyy sitten kattomaan..??? :arvi:

aidan sanoi:
ootko varma? usa ppv on muistaakseni vasta 25. päivä.. vai tuleeko tosiaan jo heti maanantaina/tiistaina jakoon?

pride29 löytyy nytjo ladattavana. ei mee montaa tuntia tapahtuman jälkeen ku löytyy jo netistä.
joo jenkki ppv tulee vasta viikon päästä.

Phenom, missäs vaiheessa se chris siellä oktaavissa on ollut?
mun silmissä ihan täys tyttö kun kyyneleet silmissä siellä pisti menee kun jätkät teki pienen kepposen.

pantera: pistä tollaset spoilerin alle
nothing: tv-rippien lataaminen on suomen laissa sallittua. korjaa jos olen väärässä. eniwei, joo totta waretustahan sekin on. eli ei sen enempää siitä.

Vaikka Chris on ollut asshole from day one, niin kyllä mä silti haluan että se hakkaa sen ärsyttävän Joshin. Bobby pääsee Chrissiä karkuun korkean painoluokan ansiosta.

Phenom sanoi:
Pakko itse vapaaottelijana kommentoida tähän. En halua puolustella Lebeniä koska se on käyttäytyny ku apina, mut kyl mä annan noille jätkille respectiä. Mun mielest jokainen joka sinne kehää/Octagonii tms. astuu ja vielä siel jotenki pärjääkin ansaitsee vähän enemmän arvostusta ku tulla haukutuks mikki hiireks tai pelleks. Kuinkahan moni täältäkää seisois esim. Lebenin kans täyden ajan? :rolleyes:

Vaikka olisit Fedor Emelianenko niin se oikeuta kusemaan toisten sänkyihin ja tekemään muuta paskaa. Tottakai Lebeniä varmasti kaikki kunnioittaa tappelijana, mut ei välttämättä ihmisenä....

Imho Leben tekee/teki showsta kyl mielenkiintosen...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
lähinnä tarkoitin sitä että se kaveri ei ole ollut ohjelman aikana vielä matsaamassa, mutta whatsoever. meillä päin ei silti miehet itke, ei ainakaan noin pienestä.
"en menis aukomaan jos en kestäis itkemättä".

Joo, Lebenin matsiin sentään saatiin pientä tunnelatausta ja alkuun näytti ihan hyvältä, mutta eipä siinä lopulta mitään kummoista tapahtunut.

Hieman ihmettelen miten tuollainen jannu pääsee ammattilaiseksi jos on jatkuvasti tippa silmässä. Henkilökohtaisuudet vapaa-ajalla vielä ymmärtää, mutta hävityn matsin jälkeen ei ammattimies itke tohon tapaan.

Uusimmasta jaksosta.

Oli kyllä aika pettymys se matsi. Odotin edes kunnon raivoa, mutta kun ei niin ei. Harmi että Leben joutui lähtemään. Taisi kyllä oikeasti olla ainakin yksi kovimmista tappelijoista koko porukassa. Ja en kyllä mitenkään pysty näkemään Joshia Octagonissa jos tuommoinen pikku matsi saa melkein paskat housuun.

Mr.Bueno sanoi:
Sama homma mullakin ja ei viä tota pride 29:kaan ollu :( :curs:
Korealaisena löytynee koko pätkä ja japsiversiona irralliset matsit, vastahan tuo jenkkiversio tulee ulos myöhemmin tällä viikolla.

Seuraavaksi tyhmä kysymys: moneskohan jakso on menossa? Toiseksi, jotta enemmiltä tyhmiltä kysymyksiltä vältyttäisiin, kuinkahan usein tuo sarja tulee ja minä viikonpäivänä?

Toi tulee maanantaisin ja tän viikon jakso oli 6.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom