The Ultimate Fighter

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nothing
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Patrick Bateman sanoi:
Kaikki eivät tuota kuitenkaan käytä, joko siksi etteivät ymmärrä, osaa tai muista. Sitten joku matsi menee mun kohdalta vituiksi kun tiedän tuloksen, siispä olen opetellut olemaan lukematta tällaisia threadejä ennen kuin olen matsit nähnyt. Helppoa kun sen osaa ;)

Sitäpaitsi, luulisi että tiistai aamuna jakoon tulleen 300-600 megaisen tiedoston olisi hitaammallakin yhteydellä keskiviikkoon mennessä saanut. :D ;)

Pointtihan oli juuri tuo.... älä siis lue tätä thredia,älä lue sitä,se on saatanasta...

katiska sanoi:
Chris Leben on Team Questissa, joka on Randyn tiimi.
http://www.sherdog.com/fightfinder/fightfinder.asp?fighterid=6258
Tota mäkin ihmettelin, että oliko se jo ennen tuota sarjaa Team Questissa?
Monta matsia Lebenillä takana ja hyvä saldo. Näköjään jonkun lukottanutkin, vaikka edellisen matsin perusteella ei uskoisi.
Tohon ohjelmaan ei vissiin kukaan tullut "pystymetsästä" vaan kaikilla oli jo mma-matseja takana?

Onhan tuolla ihan kovia tyyppejä mukana. Nathan Quarry on myös Team Questissa. Diego on KOTC welterweight-mestari eli ei mikään kovin huono matsaaja.

Pecman sanoi:
Tohon ohjelmaan ei vissiin kukaan tullut "pystymetsästä" vaan kaikilla oli jo mma-matseja takana?
Kuten jossain jaksossa sanottiinkiin niin olivat keränneet kasaan "best unsigned fighters" ohjelmaa varten. Ei siis sekalaista kasaa n00bzeja :lol2:

Tolla showlla on tarkoitus hakea ottelijoita UFC:hen, tästä pitäisi jo pystyä päättelemään, ettei niitä tyyppeja oo miltään ostarilta vapaaehtoisina metsästetty.

Leben oli jo ennen tota sarjaa Team Questissa.
Ei Randy sitä muuten olisi pulmusena joka tilanteessa pitäny, tai puolustellu koko ajan.

Frankie Figs sanoi:
Tolla showlla on tarkoitus hakea ottelijoita UFC:hen, tästä pitäisi jo pystyä päättelemään, ettei niitä tyyppeja oo miltään ostarilta vapaaehtoisina metsästetty.
Kyllä mä sen tajusin, että sinne otetaan kamppailulajeja treenanneita tyyppejä, mutta yllättävän kokeneita ottelijoita siellä on joukossa. Ja sitä mä en ymmärrä, että miksi sinne päästettiin heppuja jotka jo valmiiksi treenaa Randyn teamissa.

Ohjelman alussa jo huomasi, että jotkut tyypit oli heti ihan fiiliksissä päästessään näkemään Chuckin ja Randyn ja osalle porukasta heidän kanssa treenaaminen oli ihan arkipäiväistä. Hieman epäsutkia½!!!! :jahas:

Warning! :offtopic: :offtopic: :offtopic: :offtopic:

houston I have a problem :wall: johon toivoisin jonkun asiantuntijan pikaista vastausta...ongelmani koskee kutosjaksoa ja sen lataamista...elikkä,jakso löytyy mma trackerista joo,pistän sen normaalisti bitlordin kautta lataukseen joo se latautuu normaalista joo ohjelma näyttää että 100% ladattu,mutta kun menen kurkkaamaan downloads-kansiota,niin sitä ei ole siellä!!siellä on kyllä sample-kansio ja sample tiedosto ja reilut kymmenen pikkutiedostoa mitä paskaa ikinä ovatkaan en tiedä,mutta ei jaksoa!!!sama ongelma on ollu myös kolmos ja vitosjakson kanssa kun taas ykkösen,kakkosen ja nelosen sain normaalisti!!elikkä jos jollain on jotain ideaa että mistä vitusta kiikastaa niin vinkkiä kiitos!tai jos joku pystyy sen jakson meikälle lähettämään niin vielä parempi...tai kertoa mistä myös löytyy(piratebaysta en löytänyt) ja lataus satavarmasti onnistuu niin vinkkiä kiitos vaikka sitten sähköpostiin.

by the way;diego"nightmare" sanchez is the best!! :rock:

Alec sanoi:
siellä on kyllä sample-kansio ja sample tiedosto ja reilut kymmenen pikkutiedostoa mitä paskaa ikinä ovatkaan en tiedä...

Nuo pikkutiedostot ovat .rar-tiedostoja joihin se video on pakattu. Lataa netistä Winrar-ohjelma, ja pura (extract) paketti nro.1 sillä. Voilá, jakso on valmis katsottavaksi.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Welho sanoi:
Nuo pikkutiedostot ovat .rar-tiedostoja joihin se video on pakattu. Lataa netistä Winrar-ohjelma, ja pura (extract) paketti nro.1 sillä. Voilá, jakso on valmis katsottavaksi.
okei kiitti! :worship: :kippis1:

Ja taas uusi jakso katsottuna.
Kauheaa saippuadramatiikkaa yritetään saada mukaan, mutta silti viihdyttävä jakso.

Helvetin hienoa, että Couturen tiimi sai vihdoinkin sen voiton.
Ja ymmärrän kyllä hyvin tuomarien päätöksen ja olen siihen varsin tyytyväinen.
Saatiinpa se tekopyhä paska Bobby-boy pois vinkumasta ja valittamasta. :evil:

Ei ole tuomarinkaan homma kovin helppoa tuommoisessa matsissa. Videolta näkee kovin helpostikkin, että mitkä iskut oikeasti osuvat ja mitkä vaan käyvät liki jne jne. Mutta eipä sitä tietyssä paikkaa kehän reunalla kököttäessä pysty jokaista lyöntiä kunnolla huomaamaan.

Ja ilmeisesti Nathanin jalka on sitten sen verran huonossa kunnossa, että hänet joudutaan passittamaan pois. Kukahan se kertaalleen pudotettu ottelija on? Eivät ne kai Chrissiä ainakaan takaisin voi ottaa. Eli olisiko se ensimmäisenä pudonnut kaveri Jason tekemässä comebackin?

nothing sanoi:
Ja taas uusi jakso katsottuna.
Kauheaa saippuadramatiikkaa yritetään saada mukaan, mutta silti viihdyttävä jakso.

Helvetin hienoa, että Couturen tiimi sai vihdoinkin sen voiton.
Ja ymmärrän kyllä hyvin tuomarien päätöksen ja olen siihen varsin tyytyväinen.
Saatiinpa se tekopyhä paska Bobby-boy pois vinkumasta ja valittamasta. :evil:

Ei ole tuomarinkaan homma kovin helppoa tuommoisessa matsissa. Videolta näkee kovin helpostikkin, että mitkä iskut oikeasti osuvat ja mitkä vaan käyvät liki jne jne. Mutta eipä sitä tietyssä paikkaa kehän reunalla kököttäessä pysty jokaista lyöntiä kunnolla huomaamaan.

Ja ilmeisesti Nathanin jalka on sitten sen verran huonossa kunnossa, että hänet joudutaan passittamaan pois. Kukahan se kertaalleen pudotettu ottelija on? Eivät ne kai Chrissiä ainakaan takaisin voi ottaa. Eli olisiko se ensimmäisenä pudonnut kaveri Jason tekemässä comebackin?

mä olen eri mieltä,mun mielestä väärä jätkä voitti mut...what's you gonna do,what's done is done...vittu ei se millään voi olla chris tekemässä comebackia...eikä mielellään jasonkaan,jos se on se musta jätkä joka tiputettiin tokana...by the way,ehkä paras matsi tähän mennessä...

Alec sanoi:
mä olen eri mieltä,mun mielestä väärä jätkä voitti mut...what's you gonna do,what's done is done...vittu ei se millään voi olla chris tekemässä comebackia...eikä mielellään jasonkaan,jos se on se musta jätkä joka tiputettiin tokana...by the way,ehkä paras matsi tähän mennessä...

Joo no meikäläinen ei vain tykännyt Bobista sitten niin pätkääkään. Aikuinen mies, joka käyttäytyy kuin kakara ja puhuu paskaa minkä kerkiää. Ja kun katsoo matsia tarkemmin, niin kyllä siinä Bob näyttää aika paljon olevan vastaanottajan asemassa vaikka läheskään kaikki iskut eivät todellakaan löydä perille asti.

chris leben oli kyllä täysmulkku alussa ja teki typeryyksiä ,mutta mä ainakin samastuin mieheen jaksojen varrella.kyllä sillä oli sydämessä tappelu enemmän kuin barbi-joshilla.harmi kun putosi.

Alec sanoi:

Tasanen ja hyvä matsihan se oli, kumpikin löi, kopitti, vei maihin ja nousi ylös. Mutta tuomio meni mun mielestä aivan oikein, ihmettelin hajaääntä. Bonnar vei matsia alusta loppuun, painosti ja haki lopetusta. Southworthilla oli paikkansa, mutta yritystä liian vähän. Ja joo, kirkkaasti paras matsi tähän mennessä. Jatkuva itkeminen matsien jälkeen vaan risoo, Bobby olisi voinut vain sanoa, et "my bad. en ollut tarpeeksi hyvä, saatanansaatana!" ja lähtee meneen. v*tu ämmä.

Mä sain jostain sellasen kuvan että se on juuri chris joka tulee takaisin kasijaksossa ja otteleekin heti ysi jaksossa

Miltähän dc hubeilta noita jaksoja kannattaisi etsiä...tuntuu että suomalaisilta niitä ei oikein tahdo löytyä. Tähän mennessä olen imuteelut ruotsalaisilta jättihubeilta, mutta kun niissä on aina slotit lopussa kaikilta.

dcstä en tiedä mutta edonkeylla löytyy kaikki jaksot...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom