The Mcoy`s show

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katoin puolet. Andy on vaa koko ajan niin sekasin ettei meinaa saaha selkoo sen puheesta :D
Hyvin se ainakii halkoi hakkas ja souteli.

No, onneksi oli tekstitys :D

Ja mua ihan hirvitti se soutu ja halon hakkuu, et "nyt siltä joku paikka katkee". Oli nii laiha äijä meinaa :)

Ja se ku ne lopus siin käppäs pois ni andy huuteli ku ekaa kertaa kännis oleva teini :lol2:

Tulen mielestäni, ja muidenkin mielestä kaikkien kanssa toimeen, jos en hyvin, niin jollain tavalla, mutta Andya minä VIHAAN :curs:

Sen idioottinarkkijutut ei todellakaan naurata.

Makunsa kullakin mutten yhtään jaksoa aio katsoa, voisin suuttua ja hajoittaa television.

Ei hemmetti, tota jaksaa just ja just puol tuntii katella, mut ei enää tässä iässä jaksa tollasta meininkiä livenä, ei sitten millään. ( niin olen 28 ja Andy on kuitenkin käsittääkseni yli neljänkybän..;) )

Olkoonkin, alle parikymppisenä sitä oli itse vähän samoilla aaltopituuksilla...Mutta aika aikaansa kutakin...

se sen eukko oli vielä ärsyttävämpi...kunnon linssi lude.Ja muutenkin olevinaan jotakin

Se on kyllä kumma juttu että kun Andy puhuu suomea niin ei meinaa saada selvää mutta englannista meikäläinen ainakin ymmärsi kaiken. Kamaahan se on vetäny muidenkin edestä ja taitaa olla aina humalassa. Kyllähän tota ton puol tuntii kerrallaan kattelee, meno varmaan vähän paranee kun kuvataan stadissa.
Ja kyllä sillä vielä skeba kädessä pysyy, Hanoi Rocks on loistava livebändi!

Andy on maineensa vanki, vaikka se olisi vesiselvänä niin sen on näyteltävä olevansa humalassa tai pilvessä, varmaan aika rasittavaa mutta kun se on niin rock and roll life styleä. Itse ohjelma oli kyllä aivan paska, tuskin toista kertaa vaivaudun samalle kanavalle Pelkosen-niemen kitarasankarin kanssa.

Originally posted by Ryback
Mietityttää vaan, että onko Andy aina puhunut tuolla tavalla?:confused:
Mistä äijä voi omaksua tollasen puhetyylin?

Minä luulin joskus, että tuo sössötys johtuisi Andyn huonokuntoisista hampaista. Mutta sitten se kävi laitattamassa uudet legot ja sössötti vieläkin. Vai lieneekö jo saanut nuo uudetkin hampaat syövytettyä piloille? :jahas:

Originally posted by Mike
Andy on aika säälittävä ukko, ylistää Hanoita joka välissä ja mollaa esim Stratot ja kumppanit jotka on 150 kertaa taitavampia soittajia. Andyn kannattais muistaa että Hanoin läpimurtohitti oli coveri, ei oma tuotos.

Andyllä on tosiaan loistava tulevaisuus kaukana takana päin. Tosin kannattaa muistaa, että Andy on ihan eri tyylisuunnan miehiä kitaransoitossa kuin Stratot ja muut.

Ilmeisesti muuten hra McCoyn opiaattiriippuvaisuus on korvautunut tukevalla alkoholiriippuvaisuudella.

Mun mielestä tuo oli aika pitkäveteinen ohjelma.

Erityisesti Andyn puheeseen piti kamalasti keskittyä eikä silti saanut selvää.

Toisaalta taas suututtaa, että telkku näyttää tollaisen perheen elämää ikään kuin siinä olisi jotai ihailtavaa tai hienoa.

Joo tosi hienoa kulkea ympäriinsä pää aivan sekaisin. Lähteä soutaa kännissä puolikuntoisella veneellä ilman pelastusliivejä..

:rolleyes:

Originally posted by Mike
Andy on aika säälittävä ukko, ylistää Hanoita joka välissä ja mollaa esim Stratot ja kumppanit jotka on 150 kertaa taitavampia soittajia. Andyn kannattais muistaa että Hanoin läpimurtohitti oli coveri, ei oma tuotos.
Täysin samaa mieltä. Aamen tälle.

Andyn puhetyyli johtuu pitkäaikaisesta alkoholikäytöstä, joka on vaurioittanut aivojen puhekeskusta. Pari kertaa olen ratikassa kuullut aivan samanlaista puhetta ja pyöritellyt päätäni yrittäen bongata Andya, mutta aina kyseessä on ollut joku rapajuoppo :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom