Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Hippa
Toisaalta taas suututtaa, että telkku näyttää tollaisen perheen elämää ikään kuin siinä olisi jotai ihailtavaa tai hienoa.
Originally posted by kynsikäs
Andy oli yksi päävieraista ja Peter oli mukana koska on Andyn lapsuuden kaveri...Sarasvuo:"...teitä on aina yhdistänyt rakkaus kemikaaleihin? ;)" heitti Jari vitsinä...
Originally posted by HooEee
Eniten mua nauratti siinä showssa se halon hakkuussa kun Angelika huusi "varo niitä miljoonan taalan käsiä" :lol2:
Tai sitte se on leikattu niin ovelasti.Originally posted by msi80
jotenkin kaikki kohtaukset tuntu tekemällä tehdyiltä, tyyliin valmiiks käsikirjoitetuilta.
Originally posted by msi80
jotenkin kaikki kohtaukset tuntu tekemällä tehdyiltä, tyyliin valmiiks käsikirjoitetuilta.
Originally posted by Ämmbee
Osbournes on tosi surkea ja pateettinen tyhmä rahastus show joka on vienyt Ossilta kaiken kunnioituksen mitä minulla on ollut... Dio on kuitenkin paras vokalisti black sabbathissa... voi fittu tuollaiset Ossi ja Andy pellet... tajuaisivat edes pysyä julkisuudesta poissa.
Originally posted by kvi
Käyttämällä kaikkia mahdollisia aineita päänsä sekoittamiseksi? :kippis1:
Originally posted by igf1bp3
Olen ihmetellyt, että miksi lapset yrittävät kuulostaa narkeilta, vaikkeivät ole sitä. Mitään muuta syytä ei sille oikein voi keksiä, kuin sen, että nykylasten mielestä narkit on jotenkin kovia jätkiä. Tai jotain.
Miksi haluta samaistua narkkeihin, jos ei ole narkki?
Originally posted by igf1bp3
Häh? Nykyiset lökäpöksy-valkoinen-gnettoneekeri-nuoret osaa saman puheenparren ihan ilman mitään aineitakaan.
Originally posted by kvi
Huh, enpä itse ole tuollaiseen törmännyt. Jos noi tosiaan matkii narkkareita ni meininki :thumbs: