The Mcoy`s show

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
Koko äijä on niin perseestä ja ihmisen irvikuva, etten katso kertaakaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Hippa

Toisaalta taas suututtaa, että telkku näyttää tollaisen perheen elämää ikään kuin siinä olisi jotai ihailtavaa tai hienoa.

:rolleyes:

ihmettelin ihan samaa asiaa :curs:. Pariskunta yrittää lasta, nyt täytyy kyllä sanoa että toivotaan ettei onnistu, ihan syntymättömän olennon parasta ajatellen :itku: .
Olipa floppi ohjelma muutenkin...

Andystä

Mitä Andyn puheeseen tulee niin muistan kun joskus n. 10 vuotta sitten oli Peter Keränen ja Andy McCoy Jari Sarasvuon talk showssa vieraina. Andy oli yksi päävieraista ja Peter oli mukana koska on Andyn lapsuuden kaveri...Sarasvuo:"...teitä on aina yhdistänyt rakkaus kemikaaleihin? ;)" heitti Jari vitsinä...Peter sanoi että Andyn puhetyyli on ollu tommonen vähän erikoinen jo lapsena.

Re: Andystä

Originally posted by kynsikäs
Andy oli yksi päävieraista ja Peter oli mukana koska on Andyn lapsuuden kaveri...Sarasvuo:"...teitä on aina yhdistänyt rakkaus kemikaaleihin? ;)" heitti Jari vitsinä...

Aika paha! ;)

Ite katoin tota ändin sekoilua teeveestä, ja kyllä tuli nuoruus mieleen kun itekin tuli joskus pullo kourassa käveltyä kylänraitteja hyvässä ja selostettua missä tuli milloinkin mitäkin tehtyä!:lol2:

Oi niitä aikoja..

Vaikka andy onkin nykyään aika rappiolla, niin kyllä täytyy kuitenkin antaa hiukan respectiä, sillä mikään muu suomalainen bändi ei ole nauttinut sellaista suosiota ulkomailla, kuin Hanoi Rocks silloin 80-luvulla hetken aikaa saavutti.

Andy ei ole ikinä osannut kovin hyvin suomea.
Ruotsi oli muistaakseni sen parempi kieli jo lapsena ja sit vanhempana U.S.A.

Ja puhe tyyli on aika epäselvä jo ilman minkäänlaisia aineita.

Eniten mua nauratti siinä showssa se halon hakkuussa kun Angelika huusi "varo niitä miljoonan taalan käsiä" :lol2:

ja mitä Hanoi Rocksiin tulee, niin se on jenkeissä (tietyissä piireissä) todellinen legenda vielä tänäänkin.

Originally posted by HooEee
Eniten mua nauratti siinä showssa se halon hakkuussa kun Angelika huusi "varo niitä miljoonan taalan käsiä" :lol2:

Kyl mäki kauhulla katoin, et kestääkö andyn kädet muka tollastakin :D

Aika epäaidoltahan toi ohjelma vaikutti, kuinkahan monta pelastusmiestä oli kameroiden takana siinäkin kohtauksessakin kun Andy ja Angela lähti venheellä 'soutelemaan'? Onhan Andy värikäs persoona, mutta jotenkin kaikki kohtaukset tuntu tekemällä tehdyiltä, tyyliin valmiiks käsikirjoitetuilta.

Tosi paska juttu vaikuttaa olevan, vaikka en ole itse nähnyt. sääli, koska andy on kuitenkin pitkälti edustanut rock n rollia. Joku pelle-show EI ole sitä.

Osbournes on tosi surkea ja pateettinen tyhmä rahastus show joka on vienyt Ossilta kaiken kunnioituksen mitä minulla on ollut... Dio on kuitenkin paras vokalisti black sabbathissa... voi fittu tuollaiset Ossi ja Andy pellet... tajuaisivat edes pysyä julkisuudesta poissa.

Mun mielestä tää andyn puolituntinen oli ihan hyvä.
Mä katon sitä mielummin kuin salattuja elämiä.
Hauskaa kateltavaa niinku on osbournes.
Andy on sekasin mutta hanoi rockisilla on hyviä biisejä.

:kippis1:

Originally posted by msi80
jotenkin kaikki kohtaukset tuntu tekemällä tehdyiltä, tyyliin valmiiks käsikirjoitetuilta.

Wot?? No niinhän ne onkin. Niin The Osbournes kuin The McCoyskin. Ne vaan näyttää oikeelta elämältä. Ei kai kukaan todella usko, että nää sarjat ovat Oikeata Elämää? Kamoon, hei...:rolleyes:

Originally posted by Ämmbee
Osbournes on tosi surkea ja pateettinen tyhmä rahastus show joka on vienyt Ossilta kaiken kunnioituksen mitä minulla on ollut... Dio on kuitenkin paras vokalisti black sabbathissa... voi fittu tuollaiset Ossi ja Andy pellet... tajuaisivat edes pysyä julkisuudesta poissa.

Tuskinpa ossi kaipailee kauheasti sinun kunnioitusta.

Katsoin ekan osan ja tykkäsin. Etenkin ne pätkät missä Andy sai säkäreitä hevosaidasta oli todella hervottomia - ne elukatkin oppii varmaan ekasta kerrasta mutta Andy näköjään ei. Aika huvittavia kontrasteja tulee myös siitä kun variksenpelättimen näköinen Andy on tuulipukuväen keskellä.

Originally posted by kvi
Käyttämällä kaikkia mahdollisia aineita päänsä sekoittamiseksi? :kippis1:

Häh? Nykyiset lökäpöksy-valkoinen-gnettoneekeri-nuoret osaa saman puheenparren ihan ilman mitään aineitakaan. En edes osaa sanoa ihan tarkkaan koska näin tapahtui, huomasin sen vain jossain vaiheessa.

"Ssssisss vittu ku ffaija ei pissstäny maassii täkks perjantaikss..."

Olen ihmetellyt, että miksi lapset yrittävät kuulostaa narkeilta, vaikkeivät ole sitä. Mitään muuta syytä ei sille oikein voi keksiä, kuin sen, että nykylasten mielestä narkit on jotenkin kovia jätkiä. Tai jotain.

Miksi haluta samaistua narkkeihin, jos ei ole narkki?

Originally posted by igf1bp3

Olen ihmetellyt, että miksi lapset yrittävät kuulostaa narkeilta, vaikkeivät ole sitä. Mitään muuta syytä ei sille oikein voi keksiä, kuin sen, että nykylasten mielestä narkit on jotenkin kovia jätkiä. Tai jotain.

Miksi haluta samaistua narkkeihin, jos ei ole narkki?

No just siksi, ku telkussa annetaan sellainen viesti, että se on tosi cool.

Jos olet samanlainen kuin Andy niin pääset telkkuun ja susta tehdään leffoja ja sua kutsutaan joka paikkaan.

Originally posted by igf1bp3
Häh? Nykyiset lökäpöksy-valkoinen-gnettoneekeri-nuoret osaa saman puheenparren ihan ilman mitään aineitakaan.

Huh, enpä itse ole tuollaiseen törmännyt. Jos noi tosiaan matkii narkkareita ni meininki :thumbs:

Originally posted by kvi
Huh, enpä itse ole tuollaiseen törmännyt. Jos noi tosiaan matkii narkkareita ni meininki :thumbs:

On toi levinny telkkariinki asti. Salatuissa elämissäkin se yksi jätkä puhuu just narkkistaililla. Eikä tietenkään yhtä yliampuvasti, kuin Andy, mutta samalla tyylillä.

Enkä minä tiedä tietenkään ketä ne matkii, eikä ne tiedä sitä itsekään. Tuskin kukaan tietoisesti narkkien puhetyyliä matkii. Tuo puhetyyli vain oli alunperin narkkien, siksi sanoin sillä tyylillä puhumista matkimiseksi.

Kyllähän tuosta puhetyylistä vähän huokuu läpi sellainen "mua ei nappaa mikään"-asenne, ja se jos mikä on todella muodikasta ja kovan jätkän merkki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom