The Mcoy`s show

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tommih
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä oikein mille kannalle kallistuisin. Periaatteessa jo ohjelma idea tosi-tv tyylisestä real life with the McCoy's oli jokseenkin loppuunkulunut mielestäni.
Mutta kuitenkin ajattelin katsoa ensimmäisen jakson eikä se nyt niin kamala ollut.Katsoin koko jakson ja mietin hetken. Andy tosiaan vaikutti menneiden vuosien teinikohelluskänniseltä, joka haluaa tehdä "kaikkea kivaa",kuten lähteä leikkimään "Kuka selviää hengissä känniseltä soutureissulta"-leikkiä. Toisaalta kuitenkin oli kiva nähdä missä Andy on joskus aikoinaan remunnut.
Loppujen lopuksi päällimäinen ajatus on,että voi voi..mitähän tästäkin taas tulee... :rolleyes: Ei ole himoa katsoa toisia jaksoja.Näin ensimmäisen ja tuntuu että olen nähnyt ne kaikki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by XairaX

Loppujen lopuksi päällimäinen ajatus on,että voi voi..mitähän tästäkin taas tulee... :rolleyes: Ei ole himoa katsoa toisia jaksoja.Näin ensimmäisen ja tuntuu että olen nähnyt ne kaikki.
Joo mullaki tuli sama juttu mieleen et tuntu niin kuin olisi nähnyt jo kaikki jaksot kun katto tuon ekan,kumma juttu.

Enpä kummoisia tuolta jaksolta odottanut ja ei tuo nyt niin paljon mtv3:sen tasoa laske kun sieltä muutenkin tulee kaikkea paskaa. Mää inhoan suurta seikkailua,onneksi oon aina töissä kun se tulee tv:stä.

se oli kyl paras ku andy oli lähössä käpötteleen jonnekkin ja sen mutsi huus et andy tuu tiskaa niin sit andy huus semmosella pikkupojan sävyllä et "mut enhän mä koskaan tiskaa"

Originally posted by Naru
Andyn puhetyyli johtuu pitkäaikaisesta alkoholikäytöstä, joka on vaurioittanut aivojen puhekeskusta. :D

Andy on iskuhumalassa, kuten vanhat nyrkkeilijät.
Pahinta siinä on se että aivot ei koskaan palaa entiselleen.

Kaikki luulee että Andy on aina haastatteluissa pöhnässä, vaikka kyse on siitä että se on iskuhumalassa ja tulee olemaan koko lopun elämäänsä ja sössöttää hitaanlaisesti kuin huonokuntoinen 80-vuotias pappa.

Punch Drunk, jääkiekkokielellä.

<a href="ed2k://|file|The.McCoys.Show.Divx5.osa1.avi|237879296|55DC8AFEE99FB484AFB331E829D32209|/">The.McCoys.Show.Divx5.osa1.avi</a>

:kippis1:

joo andy on ihan yes!!! ei kenenkään ole pakko katsoa!!! katsokaa vaikka kauniita ja rohkeita ja salattuja elämiä nörtit!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom