The Hobbit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja T-Byrd
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikäni olen ollut Lotr / Tolkien fani, hobitti ja sormusten herrat molemmat luettu varmaan yli 10 kertaa.
Jostain syystä kuitenkin inhosin tuota Hobittia alusta loppuun. Varmaan syynä nuo helvetin muovi disney örkit
tai rölli Radagast.
Kun ajattelenkin tuota leffaa tulee mieleen se South Park jakso missä Steven Spielberg ja George Lucas törmäävät sademetsässä Indiana Jonesiin...

Jestas, näyttää helkkarin hyvältä! Vähän ollaan menty eeppisempään suuntaan, hyvä!

Ikäni olen ollut Lotr / Tolkien fani, hobitti ja sormusten herrat molemmat luettu varmaan yli 10 kertaa.
Jostain syystä kuitenkin inhosin tuota Hobittia alusta loppuun. Varmaan syynä nuo helvetin muovi disney örkit
tai rölli Radagast.
Kun ajattelenkin tuota leffaa tulee mieleen se South Park jakso missä Steven Spielberg ja George Lucas törmäävät sademetsässä Indiana Jonesiin...

[FONT=Verdana, Arial, Tahoma, Calibri, Geneva, sans-serif]Trailerin perusteella näyttää kyllä paljon paremmalta kuin ensimmäinen, josta pitkälti ainoa muisto on upea HFR 3D kuva.[/FONT]

tai rölli Radagast.

Tuota Radagast hommaa en niin ajatellutkaan, mutta nyt tuli mieleen kun luin tän :D tykkäsin silti leffasta, ja toivottavasti uus on vielä parempi.

Ite muistan lähinnä harmitelleeni sitä, että hyvä leffa piti pilata inhottavalla 3D/48fps-visuaalioksennuksella.. :D

Uutta silti innolla odottelen.
Itse kyllä pidin tuosta kovasti. Detaili säily vaikka kamera liikkui miten, tosin sivuten kommenttia muoviaseista aeimmin niin tosiaan tuo leffan kuva paljasti aivan liian hyvin huonot rekvisiitat. Samasta syystä toivon ettei kukaan ikinä tee huonosti leffaa HFR 3D:nä, koska jos The Hobbit budjetti jo aiheuttaa tuollaista niin huh-huh.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tass kova odotus, vaikkakin tuo Legolaksen ymppäys hieman epäilyttää, varsinkin kun hahmo saa trailereissa kovin paljon tilaa, toivotaan että itse elokuva ei liikaa painotu sinne suuntaan. Odotan myös paljon miten Mikael Persbrandt suoriutuu Beornin roolista ja varsinkin onko kolmannessa osassa Beornin itseoikeutettua kohokohtaa, vai onko se kirjoituttu jollekin toiselle hahmolle, kuten usein kävi Lotrissa. Toivottavasti myös Billy Connolyn Dain tulisi esiteltyä tässä elokuvassa.

Toivottavasti seuraava osa onnistuu paremmin. Ensimmäinen osa oli kyllä todella kova pettymys.
Toisaalta odotusket olivat ehkä turhan korkealla, kiitos siitä menee LOTR trilogialle. :D

Miks toi helvetin Legolas piti ympata tohon leffaan?

No koska, tageissa nyt siltä varalta jos joku ei kirjaa tunne ja ei halua tietää etukäteen. :D

Koska seurue menee Synkmetsään, mistä Legolas on kotoisin. :) Tulee vähän kränää Legolaksen isäpapan kanssa siellä. Haltiat tulee messiin vielä loppupäässä tarinaakin. Eihän siinä Hobitissa juurikaan annettu nimiä millekään hahmolle, joten kai se on helpompi tuoda katsojille ennestään tuttu hahmo mukaan.

Suositut

Back
Ylös Bottom