Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
pitää varmaan lukasta LOTR kymmenennen kerran läpi.
Ikäni olen ollut Lotr / Tolkien fani, hobitti ja sormusten herrat molemmat luettu varmaan yli 10 kertaa.
Jostain syystä kuitenkin inhosin tuota Hobittia alusta loppuun. Varmaan syynä nuo helvetin muovi disney örkit
tai rölli Radagast.
Kun ajattelenkin tuota leffaa tulee mieleen se South Park jakso missä Steven Spielberg ja George Lucas törmäävät sademetsässä Indiana Jonesiin...
josta pitkälti ainoa muisto on upea HFR 3D kuva.
Ikäni olen ollut Lotr / Tolkien fani, hobitti ja sormusten herrat molemmat luettu varmaan yli 10 kertaa.
Jostain syystä kuitenkin inhosin tuota Hobittia alusta loppuun. Varmaan syynä nuo helvetin muovi disney örkit
tai rölli Radagast.
Kun ajattelenkin tuota leffaa tulee mieleen se South Park jakso missä Steven Spielberg ja George Lucas törmäävät sademetsässä Indiana Jonesiin...
Itse kyllä pidin tuosta kovasti. Detaili säily vaikka kamera liikkui miten, tosin sivuten kommenttia muoviaseista aeimmin niin tosiaan tuo leffan kuva paljasti aivan liian hyvin huonot rekvisiitat. Samasta syystä toivon ettei kukaan ikinä tee huonosti leffaa HFR 3D:nä, koska jos The Hobbit budjetti jo aiheuttaa tuollaista niin huh-huh.Ite muistan lähinnä harmitelleeni sitä, että hyvä leffa piti pilata inhottavalla 3D/48fps-visuaalioksennuksella.. :D
Uutta silti innolla odottelen.
Miks toi helvetin Legolas piti ympata tohon leffaan?
Koska Orlando Bloom..Miks toi helvetin Legolas piti ympata tohon leffaan?